Wrangler 92a 2.5L ei "vea" käima (aku korras, starter korras)

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
riin
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: E Dets 11, 2017 4:27 pm
Kontakt:

Wrangler 92a 2.5L ei "vea" käima (aku korras, starter korras)

PostitusPostitas riin » E Okt 22, 2018 7:29 pm

Ostsin wrangleri eelmise aasta novembris. Eelmiselt omanikult sain kaasa konkreetse juhise, et käivitamise ajal ei tohi põhitulede lüliti ON asendis olla (muidu "ei lähe auto käima"). Süvenemata olengi niimoodi käitunud (masin on seni sõitnud veatult).

Kuigi viimasel ajal on tähelepanu põhitulede (lüliti) osas tõusnud, sest too sama headlight switch läheb pika sõidu peale väga tuliseks ning relee ülekuumenedes kustuvad tuled ära (siis aitab paar sekundit OFF asend, et see maha jahtuks). Näitlikustamiseks - Kakumäelt Jürisse sõit möödub raudpolt sellega, et Peetri tuuliku juures lähevad "silmad kustu" ja on vaja teepervel nupu jahutamiseks talle "peale puhuda".

Ses osas olin pead liiva all hoidnud, kuni läinud reedeni. Mis juhtus:

    1. Sõitsin ~50 km ja suretasin masina välja (enne suretamist tuled OFF, käsipidur peale, käik sisse)
    2. möödus 30 min ja testisin (masina omanik olemise ajal) teist korda ohutulesid - sel korral on korraliku vilkumise asemel dashboardi alt kosta relee parmupillilaadset heli, väljast paistavad "särisevad" ohutuled, mis ilmselgelt ei tööta korralikult, lülitan ohutuled välja ja ei süvene rohkem (olin külas)
    3. umbes 4 tunni möödudes (tuled OFF, käsipidur peal) istun lahkumiseks autosse, aga auto ei käivitu :c - kõik tuled lähevad põlema, raadio, puhur, aga süütevõtme keeramisele ei järgne mootori käima "vedamist" (täpselt sama käitumine kui on seni olnud põhitulede lüliti OFF asendis käivitamine)

Tõmbasime masina teise auto abil käima ja sõitsin probleemideta (~50km) koju. Suretasin masina välja ja proovisin uuesti käivitada - ei midagi, sama lugu mis enne käima tõmbamist. Nv kulus vigade välistamisele/leidmisele. Mida kontrollisin:

    1. aku korras (ühendused korras, multimeeter näitas pingeks ~12.14)
    2. starteri solenoidi ja starteri mootori vahele kruvikeerajaga silda tekitades läheb wrangler koheselt käima
    3. keerasin starterilt kaks juhet lahti ja mõõtsin nii starterisse kui ka solenoidi jõudvat pinget - solenoidi elekter ei jõua :?
    4. kapoti all vasakul asuvas PDCs olev starteri relee töötab (testisin seda vahetades ära pasuna releega, pasun töötas mõlema releega)

Süüteluku põhjani eile ei jõudnud, aga steering columni eemaldamine tuleb ilmselt ette võtta siis kui elektrik on asja üle vaadanud ja ütleb, et too takisti, mis ei ole lasknud seni (enne ülalselgitatud jama tekkimist) autol põhitulede lüliti ON asendis käivituda, ei ole süüdi. Vat sellised algaja kahtlused praegu.

Targemad ja kogenumad, mis arvate?

Starting system components (typical) pilt kah siia igaks juhuks:
Screenshot 2018-10-22 at 19.44.29.png
Screenshot 2018-10-22 at 19.44.29.png (226.74 KiB) Vaadatud 339 korda
Wrangler YJ 1992 2.5 manuaal
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 465
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Wrangler 92a 2.5L ei "vea" käima (aku korras, starter korras)

PostitusPostitas Tegija » T Okt 23, 2018 12:15 am

Ilmselt paigaldatud mingi lisaimmo, signa. ja see jamab. See esimene mõte.(võimalikud muud variandid).
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4005
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Wrangler 92a 2.5L ei "vea" käima (aku korras, starter korras)

PostitusPostitas uputaja » T Okt 23, 2018 8:44 am

Tuledelüliti lühises. Pane uus ja asi ants. Releed neil ei ole. Kogu vool käib klemmide vahelt läbi.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
v6sa
True Off Roader!
Postitusi: 1290
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Wrangler 92a 2.5L ei "vea" käima (aku korras, starter korras)

PostitusPostitas v6sa » T Okt 23, 2018 3:31 pm

uputaja kirjutas:Tuledelüliti lühises. Pane uus ja asi ants. Releed neil ei ole. Kogu vool käib klemmide vahelt läbi.


Mismoodi peaks lühises tuledelüliti suutma ära tappa starteri lülitusvoolu?

Esimene kahtlusalune on jah, immo. Mis selgub alles lahkamisel. Teine on süüteluku põhi.

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist