Check Antilock - Cherokee '91

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Tyyp
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Dets 04, 2006 6:13 pm
Asukoht: Viljandi

Check Antilock - Cherokee '91

Postitus Postitas Tyyp »

Kysimus siis selles hoiatustules armatuuril.
1. Läheb see põlema just siledal teel sõites kui miskit raputamist ei ole ja ta läheb kohe kindlasti just siis põlema (ja kindlasti enne kui kilomeeter läbitud)
2. ta ei lähe põlema (suhteliselt kindlalt kuid väikeste eranditega) vähegi raputaval teel.
3. kui Check Antilock põlema läind siis ABS ei tööta.
4. kui Check Antilock põlema läind ja masin korra seisma jäetud ja uuesti käivitada siis Check Antilock tuli ei põle ja ABS korras

Paluks siis teadjamatelt mõtteid selle anomaalia lahenduseks paranduseks.
Oleks hea kui lahenduses ei leidu Bendix süsteemi ärakaotamist (ma tõesti ei viitsi sellega talvel kylmas garaazis tegelda)

Kombainiks: Cherokee '91 4l r6
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Rehvimõõdud on ikka tootja poolt antuga samad?
Võin küll puusse panna, aga minu mäletamist mööda võrdleb ta referentse, mis on ajusse kirjutatud ja mis kiiruseandur ja ABS andur tagasilla difris ette annab. Kui ei klapi, siis kipub vigu loopima ja igaks juhuks lülitab välja süsteemi.

Aga lihtne asi, et sa ühendused oled üle kontrollinud? Eriti see tagasilla küljes olev, millel kombeks sitta korjata ja oksüdeeruda?
+372 5028488
andre
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Sept 11, 2005 4:42 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas andre »

kas see asi mitte ei kontrolli käigukangi asendit? näiteks, kui käigukang ei ole korralikult P asendis, siis ei saa autot käivitada. võin küll rängalt eksida ja ei konkureeri mingile tõele.
Tyyp
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Dets 04, 2006 6:13 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Tyyp »

andre kirjutas:kas see asi mitte ei kontrolli käigukangi asendit? näiteks, kui käigukang ei ole korralikult P asendis, siis ei saa autot käivitada. võin küll rängalt eksida ja ei konkureeri mingile tõele.
kui autot käima ei saa siis ei saa ju sõiduajal ka hoiatustuli põlema minna !!!

TO jr:
rehvimõõdud on õiged, kuid ühendusi pole vaadand (neljap ehk saab vaadata)
a mis mind nagu eriti huvitab on see et need 4 punkti on põhimõtteliselt nagu raudpolt - siledal teel lylib välja ja "karvasel" on ok.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Raputab ja "hea kontakt" on püsivam kui siledal teel?
+372 5028488
Tyyp
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Dets 04, 2006 6:13 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Tyyp »

Jah kui nyyd ainult kontaktide teemal mõelda siis on "hea kontakt" raputaval teel parem kui siledal ...
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Mul oli '93 Grand Cherokeega suht sarnane lugu (ei pannud küll tähele, et tee tasasusel suurt vahet oleks olnud, aga aeg-ajalt ta süttis ja siis ABS-i tööle saamiseks oli ainus variant mootor seisma jätta), lõpuks hakkas ABS ise krõbistama ja pidurdama, ilma, et mina oleks pedaali puudutanud. Viga leidus vasakust tagumisest ABS-i andurist, mille pidurite pealekeeramise mehhanismi kang oli trossi läbiroostetamise järel liikuma hakates ära lõhkunud.
Tyyp
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Dets 04, 2006 6:13 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Tyyp »

ei noh tänan väga ... homme vaatan lähemalt ja eks siis paistab mida need andurid minust päris tahavad ...
Tyyp
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Dets 04, 2006 6:13 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Tyyp »

uurisn siit ja sealt leidsin sellised sensorid
http://www.autozone.com/servlet/UiBroke ... 154783.jsp
millede sensori ja (häälestus???)ratta (tone wheel - näe mai tia neid autoosade nimetusi aga igatahes hammastega) vahe peab olema 0,33 - 0,48 mm, kuna pold käepärast millegagi mõõta siis jätsin nad nii nagu nad olid (silmajärgi olid vahed enam-vähem samad ja umb 0,5 mm kanti)

1. Esimestel ratastel need hambad on väga ebaühtlased (võrreldes tagumistega) ja hirmus rooste kiht
2. Tagasillas vasak pooltelg lõtkub sisse-välja umbes 3 mm - vähem mitte aga võibolla ka rohkem igatahes silma- ja käejärgi päris suur lõtk. sellega seoses liiguvad ka selle hammasratta hambad sensori suhtes kuigi ei liigu nad (vähemalt käega liigutades) sensorikohalt ära.
jr kirjutas: ... ABS andur tagasilla difris
seda ei leidnud
Cherokee 91, neli liitrit ja kuus potti ja neli vedu, ABS jupsib, vahekast jamab, bensiini läheb kümnetes liitrites aga muidu on hea
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Tyyp kirjutas:
jr kirjutas: ... ABS andur tagasilla difris
seda ei leidnud
Seda ilmselt polegi :)
Ilmselt on sul sama süsteem nagu Grandil - 3 toru ja 4 andurit - minu omal on igale rattale oma andur, aga tagaratastele tuleb ainult ükst piduritoru eest. difris olev andur tõenäoliselt reageerib siis, kui blokeerunud on mõlemad tagarattad, piduritrumlites olevate anduritega süsteem, vähendab ilmselt tagarataste survet juba ühe ratta blokeerumisel.
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

1. Esimestel ratastel need hambad on väga ebaühtlased (võrreldes tagumistega) ja hirmus rooste kiht

Mis mõttes need ebaühtlased on?
Kas mõni hammas on puudu?
Ma arvan,et võid viga hakata otsima sealt.
Tyyp
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Dets 04, 2006 6:13 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Tyyp »

puudu ei paistnud olevat aga paistis et nagu oleks mõni laiaks litsutud, mitte täitsa laiaks aga niipalju et paistab erinevus välja.

igatahes peale igasugust surkimist - ühe kontakti kapoti all tõmmasin lahti ja panin kokku, ühe sensori kruvisin välja ja panin tagasi, ühe sensori ümbert puhusin hunniku rauapuru minema (sensorid on mingid hirmsad magnetid) - pole kaks päeva Check Antilock'i tuli sõiduajal põlema läind.

igatahes on siiani teadmata mis siis ikkagi viga oli (on).

no järgmise korrani siis ...
Cherokee 91, neli liitrit ja kuus potti ja neli vedu, ABS jupsib, vahekast jamab, bensiini läheb kümnetes liitrites aga muidu on hea
Tyyp
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Dets 04, 2006 6:13 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Tyyp »

Saaga jätkub ... kyll vähem aga siiski jätkub ...

Bendixi systeemil mingi pump(?) kapotiall kui tihti see peab üürgama ... vuristab mul seal pidevalt.
Cherokee 91, neli liitrit ja kuus potti ja neli vedu, ABS jupsib, vahekast jamab, bensiini läheb kümnetes liitrites aga muidu on hea
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Vot, vot!
Mul ikka aeg-ajalt vuriseb, alati siis kui piduripedaali vajutan. Vahepeal vuristas jälle pidevalt. Polegi täpselt meeles, mis millele ja millal järgnes. See vurin võib olla nii kolbidest kui el. mootorist. Uus on väga kallis. Vahuril Carservices on üks korras mootoriga variant olemas. Äkki läheb infot vaja kunagi!
Endal tavaline süsteem Prillimäelt varuks ära toodud. Kui Bendix jälle hakkab ajusid.... siis läheb minema pealt.
Ikka ja jälle soovitan lugemiseks
http://www.jeep.auto.ru/Cherokee/FAQ/bendix/index.htm
P.S. Prillimäele jäi üks komplekt veel. :wink:
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Üldiselt peaksid piduri ja roolisüsteemid olema tehtud nii, et igasuguste abiliste (ABS, võim jms.) rikke korral toimib põhisüsteem endiselt. Seega, kui ABS saba annab, on kõige lihtsam tema elimineerimise viis lihtsalt kaitse välja võtta (siis jääb küll armatuuri tuli põlema). Kui mul auto ise pidurdama hakkas, sõitsin paar nädalat kaitse väljas, kuni oli aega asi korda teha, kõik muu peale ABSi toimis. Ikka lihtsam kui kogu süsteemi vahetada (kui just piduritega muid probleeme pole, aga siis oleks juba mõistlikum romula asemel uusi juppe kasutada)
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”