cherokee soojamure
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
cherokee soojamure
külmade ilmade tulekuga muutus ka auto salongis jahedaks.
täna sai carservices käidud ja salongiradikas survepestud ja puhutud ja asi oli korras aga salongi ikka kuuma õhu ei tule.muidugi paremaks läks.
samas salongivent phub max astmes suht tagasihoidlikult ja kohati katkendlikult-selle peaks vist kah vahetama välja.
kui harjad kulunud siis peaks ju sama trikki tegema.
mootori temp on kah normis ja läheb suht kiiresti soojaks.
kõik klapid,mida saab trossga liigutada on korras st annab regullida kuhu õhku peaks puhuma!
samuti on vahetatud blower motor resistor ja sellest kah üks kiirus kuna 4,o ja 2.5l nad veits erinevate kontakide arvuga.
arvan,et tuleks kontrollida veel seda vaakumreservuaari,mille panin kapoti alla,et kas on seal vaakumiga kõik ok.
kas on veel mingeid ideid?
täna sai carservices käidud ja salongiradikas survepestud ja puhutud ja asi oli korras aga salongi ikka kuuma õhu ei tule.muidugi paremaks läks.
samas salongivent phub max astmes suht tagasihoidlikult ja kohati katkendlikult-selle peaks vist kah vahetama välja.
kui harjad kulunud siis peaks ju sama trikki tegema.
mootori temp on kah normis ja läheb suht kiiresti soojaks.
kõik klapid,mida saab trossga liigutada on korras st annab regullida kuhu õhku peaks puhuma!
samuti on vahetatud blower motor resistor ja sellest kah üks kiirus kuna 4,o ja 2.5l nad veits erinevate kontakide arvuga.
arvan,et tuleks kontrollida veel seda vaakumreservuaari,mille panin kapoti alla,et kas on seal vaakumiga kõik ok.
kas on veel mingeid ideid?
Kuidas on termostadi olukord.Just täna vahetasin enda 5.2 ära.Sama seis oli,ilmad soojemad tuba soe.Praeguste külmadega temp.seier käis 100 ja alumise kriipsu vahel ülesse ja alla,tuba jahe.Täna õhtul sõites oli temp.seier kriips alla saja nagu kinni liimitud,tuba tundus soojem olevat.Mitme erineva avanemis kraadiga asju müügil,sai pandud 195 F ehk umbes 90 C .
Ma ei ole küll mingi Jeepide hingeelu spetsialist, aga endal just oli selline 98 aasta isend, 2,5TD. Ja samuti salong soojaks ei läinud, mida iganes ka ette ei võtnud. Seepidavat olema nende nö projekteerimisviga ja sünnist saadav haigus, et suvel ja juba keskpärase pingutuse korral maastikul kipuvad üle kuumenema, talvel aga vastupidi - ei saa sooja tuppa.
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
Ehk siis, unustasin lisada, küsimus olevat radika mahtuvuses - see on liiga väike. Venkude väga asjalikul saidil võid leida infi, millega seda asendada ja kuidas töö käib http://www.jeep.auto.ru/index.htm.
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
Mitte lahendust pakkudes, vaid lihtsalt statistilist materjali lisades: 4-liitrisel punanahal piisas tänase -13 kraadiga kabiini mõistlikuks soojendamiseks temperatuurikangi lükkamisest umbes punaste kriipsude esimese 1/4 ... 1/3 peale. Veekraadiklaas näitas ligi 100 (ja hakkas seda tegema ca 5 minutit pärast õues käivitamist).
Nii et tehaseseades tšerokii ajab kabiini soojaks küll.
Nii et tehaseseades tšerokii ajab kabiini soojaks küll.
1991 Jeep Cherokee 4.0 Ltd
Päevakohane teema. Endal ka salongiradikas läbi pestud, läks paremaks, aga õhk veelgi leiget. Ei tea kas aitaks kogu jahutussüsteemi pesu?
Teab keegi kuidas õhukanalitega on? Mul töötab salongi puhur täiega aga sisse ta eriti tõhusalt ei puhu, seega hakkasin mõtlema et äkki on kusagil mingi ummistus, teisisõnu sodi kanalites.
Teine meelde tulnud probleemi allikas on õhu suunamisklapid. Kas need võivad kuidagi kinni joosta? Eriti jalgadele puhub minu meelest üsna õrnalt. Teisest küljest suunamishoovad töötavad küll, suunavad õhku kuhu peabki.
Auto eelmisel šveitslasest omanikul oli olnud bensiinisoojendus just salongi jaoks, aga see oli kahjuks enne müüki panemist maha võetud. Ongi siis nii, et Cherokee tegelikult seest soojaks ei lähegi? Kuidas põhjaosariikide ameeriklased hakkama saavad?
Kui keegi oskab mind soojenduse osas valgustada, võtaks nõuandeid hea meelega vastu!
Teab keegi kuidas õhukanalitega on? Mul töötab salongi puhur täiega aga sisse ta eriti tõhusalt ei puhu, seega hakkasin mõtlema et äkki on kusagil mingi ummistus, teisisõnu sodi kanalites.
Teine meelde tulnud probleemi allikas on õhu suunamisklapid. Kas need võivad kuidagi kinni joosta? Eriti jalgadele puhub minu meelest üsna õrnalt. Teisest küljest suunamishoovad töötavad küll, suunavad õhku kuhu peabki.
Auto eelmisel šveitslasest omanikul oli olnud bensiinisoojendus just salongi jaoks, aga see oli kahjuks enne müüki panemist maha võetud. Ongi siis nii, et Cherokee tegelikult seest soojaks ei lähegi? Kuidas põhjaosariikide ameeriklased hakkama saavad?
Kui keegi oskab mind soojenduse osas valgustada, võtaks nõuandeid hea meelega vastu!
Vanatehnika fänn. Jeep XJ Cherokee 1988, Peugeot 405 1993.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Hiiu õlleka lähistelt alustades alla TIP-i juurde jõudes oli minu vana hall chero soe ja seier püsti. Olen alati mõelnud, et selle mootori energia kulub sooja andmisele.
Sõidan hetkel ka tondi ja kunagise v6rrimehe jeebuga. Ka need samasugused.
Viga siis ikka vaja otsida oma autode juurest. Tehase poolt nad soojad.
Ise peseksin veelkord salongiradikat (selle uue vastu vahetamine on päeva töö+katkised käed) Kui soe ei liigu sinna kuhu vaja, on asi klappide liikumises. Liigutab neid vaakum.
Minu kogemused siis ikka 4,0-ga.
Sõidan hetkel ka tondi ja kunagise v6rrimehe jeebuga. Ka need samasugused.
Viga siis ikka vaja otsida oma autode juurest. Tehase poolt nad soojad.
Ise peseksin veelkord salongiradikat (selle uue vastu vahetamine on päeva töö+katkised käed) Kui soe ei liigu sinna kuhu vaja, on asi klappide liikumises. Liigutab neid vaakum.
Minu kogemused siis ikka 4,0-ga.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Sama siin, minu 4,0 93a cherol tuba hetkega soe ja lõpuks võiks juba leili visata 

I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
oma kogemus
Minu 4.0 chero läheb soojaks mingi 5 mindiga tühikäigul...siis kui kõik nupud on põhja keeratud. Kui siis pärast mingi 5 minti sõita, peab asjad maha keerama sest läheb päris palavaks. Täna hommikul oli nii....temperatuur väljas -18. Ainult selline mure, et kui varem läks paugust käima, siis nüüd peab mingi 3 sekki käiama. Eile õhtul avastasin ka, et jahutusvedelik oli kokku tõmmand ja pidin 0,3 liitrit peale valama.
miks ma küll ostsin sellise vana saha:P kui tead sis helista 56713525
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: oma kogemus
Vaata auto alla. Külmaga jahutusvedeliku voolavus paraneb ja asjad ka kahenevad.sabaka kirjutas:Minu 4.0 chero läheb soojaks mingi 5 mindiga tühikäigul...siis kui kõik nupud on põhja keeratud. Kui siis pärast mingi 5 minti sõita, peab asjad maha keerama sest läheb päris palavaks. Täna hommikul oli nii....temperatuur väljas -18. Ainult selline mure, et kui varem läks paugust käima, siis nüüd peab mingi 3 sekki käiama. Eile õhtul avastasin ka, et jahutusvedelik oli kokku tõmmand ja pidin 0,3 liitrit peale valama.
Lemmikoht tilkumiseks on käigukasti taga olevad kilukarbiplekist jääkorgid. Kui veega sõidetud, siis need roostetavd kiirelt läbi.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.