W463

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
rajaleidja
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: K Jaan 30, 2008 3:29 pm
Asukoht: Tartumaa, Valgamaa

W463

Postitus Postitas rajaleidja »

Tere! Sooviks teadjamatelt meestelt teada kuidas käib W463-l nelikveo lülitamine.Segadust tekitab nimelt see, et kui W460-l ja W461-l on lihtsalt vaja istmete vahel asuvat kangi liigutada, siis W463 peaks ju olema pidev nelikvedu, nagu AWD või midagi,kuid milleks siis ka W463-l(vähemalt vanematel mudelitel) on istmete vahel seesama kang?Kas see on siis aeglusti lülitamiseks?
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Re: W463

Postitus Postitas hulkur »

rajaleidja kirjutas:kuid milleks siis ka W463-l(vähemalt vanematel mudelitel) on istmete vahel seesama kang?Kas see on siis aeglusti lülitamiseks?
Ei ole seesama... W460/461 lülitab SEE kang 2H->4H->N->4L aga w463 lülitab 4H->N->4L
Kasutaja avatar
rajaleidja
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: K Jaan 30, 2008 3:29 pm
Asukoht: Tartumaa, Valgamaa

Postitus Postitas rajaleidja »

Saan aru, et ka W463-l lülitab see kang ikkagi nelikveo sisse.Kuid miks on siis eraldi keskdifferentsiaali lüliti?
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2503
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

rajaleidja kirjutas:Saan aru, et ka W463-l lülitab see kang ikkagi nelikveo sisse.Kuid miks on siis eraldi keskdifferentsiaali lüliti?
Selleks, et kangi 4H asendis keskdiffer lukustada.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

rajaleidja kirjutas:Saan aru, et ka W463-l lülitab see kang ikkagi nelikveo sisse.Kuid miks on siis eraldi keskdifferentsiaali lüliti?
Ei lülita ju!!! W463-l on nelivedu kogu aeg sees, aeglusti lülitab sisse... Ja keskdifri saad lukustada klahvist armatuuris nii 4H kui 4L asendis.
Kasutaja avatar
rajaleidja
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: K Jaan 30, 2008 3:29 pm
Asukoht: Tartumaa, Valgamaa

Postitus Postitas rajaleidja »

Selge pilt.
Kasutaja avatar
rolz
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Aug 13, 2009 4:22 pm

Postitus Postitas rolz »

Kahjuks ei mäleta enam peast õiget järjekorda, kuid ka W463 saab lülitada FWD, RWD ja 4WD vahel, seal oli D ja R vaja mängida ja tetaud vahemik autot liigutada, et need lülituks.
Kasutaja avatar
verbal
Fitting 38"
Postitusi: 246
Liitunud: N Aug 19, 2004 9:29 am
Asukoht: Harjumaa servas

Postitus Postitas verbal »

rolz kirjutas:Kahjuks ei mäleta enam peast õiget järjekorda, kuid ka W463 saab lülitada FWD, RWD ja 4WD vahel, seal oli D ja R vaja mängida ja tetaud vahemik autot liigutada, et need lülituks.
See ei ole kûll ôige jutt. Ainuke variant on esi- vôi tagakardaan alt kruttida kui 2wd'd tahad :twisted:
Kasutaja avatar
rolz
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Aug 13, 2009 4:22 pm

Postitus Postitas rolz »

verbal kirjutas:
rolz kirjutas:Kahjuks ei mäleta enam peast õiget järjekorda, kuid ka W463 saab lülitada FWD, RWD ja 4WD vahel, seal oli D ja R vaja mängida ja tetaud vahemik autot liigutada, et need lülituks.
See ei ole kûll ôige jutt. Ainuke variant on esi- vôi tagakardaan alt kruttida kui 2wd'd tahad :twisted:
Ja mis paneb Sind selles nii kindel olema, et W463 vahekast ei suuda ise lülitada/kontrollida kummale sillale/gardaanipoolele vedu rakendatakse?
Oled Sa ikka W463 (mitte W460 või W461) elektroonikaga piisavalt kursis?
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

463 on vahekastis korralik mehhaniliselt lukustuv keskdiffer ja seda juba ei õpeta üht väljundvõlli teisele eelistama. Ükskõik kui palju sinna elektroonikat lisada või mitu amprit sisse lasta.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
verbal
Fitting 38"
Postitusi: 246
Liitunud: N Aug 19, 2004 9:29 am
Asukoht: Harjumaa servas

Postitus Postitas verbal »

Kui kedagi asi põhjalikumalt huvitab, siis siin on hea ülevaade G463 vahekastist. Elektroonikat vahekastis ei ole. Juhtmed, mis sisse tulevad, käivitavad High - Neutral - Low lülitamise mootorit. Need peenemad juhtmed seal peaks olema diffriluku lülitumise anduri omad.
Vasta

Mine “Mercedes”