G-esisild
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G-esisild
Hakkasin vasakpoolset esirattalaagrit vahetama. Ning lahtivõtmisel selgus, et käändtelje munaku sees oli natuke silla õli. Siit küsimus, kas mingi tihend on kuskilt katki? Kui on, siis kus see tihend asub ning kui palju tuleb silda laiali lammutada, et seda vahetada?
Kui juba laagrivahetuseni jõudsid, siis pole enam midagi keerulist. Tõmbad pooltelje välja ja seal see simmerling kohe ongi. Mudugi vasakpoolne pooltelg on vist difrilukuga seotud....? Ma olen parempoolset nii vahetanud, sellega ei olnud probleemi, kuid ehk keegi targem kommenteerib vasakut, kindlama teadmisega.
G 270CDI
Sai seda asja natuke uuritud, ise arvan et see tihend peaks käima kohe sillasuka algusesesse. Leidsin isegi, sinna sobiva, vene tihendi. Arvan sedasi, sest poolteljel on selle koha peal sile pind. Miks ma niimoodi oletan-sest lahiti võttes seal seda tihendit ei olnud ja kuskil mujal see loogiliselt olla ei saaks. Ei tea kas eelmine omanik on selle tihendi sinna panna unustanud. Kui kellegil mingit targemat nõu anda ei ole, siis panen homme silla kokku tagasi.
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Tihend käib jah kohe sillasuka alguses. Tihendi taga on liugelaager, mis poolassi tsentreerib. Vaata, et see ka alles oleks, mul oli see ühel pool puudu ja tänu sellele tihend katki.
Poolassi peal on 2 siledaks töödeldud pinda. Väiksema diameeriga jookseb liugelaagri sees ja suuremaga tihendi sees. Tihend ise ei ole päris klassikaline simmer, on veidi pikema sileda huulega. Kuigi klassikaline peaks ka täitsa toimima, kui mõõt õige ja lõtk poolassi ja puksi vahel suur ei ole.
Poolassi peal on 2 siledaks töödeldud pinda. Väiksema diameeriga jookseb liugelaagri sees ja suuremaga tihendi sees. Tihend ise ei ole päris klassikaline simmer, on veidi pikema sileda huulega. Kuigi klassikaline peaks ka täitsa toimima, kui mõõt õige ja lõtk poolassi ja puksi vahel suur ei ole.
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Sobrasin veidi vanades piltides ja tegin juurde, kuna sild just laiali. Ehk on kellelegi abiks.Rax888 kirjutas:Milline see liuglaager täpsemalt välja näeb?
Liugelaager on see täpiline punase simmeri taga:
Keegi päris, kuidas pikem poolass välja tuleb. Ots on alloleval pildil. Otsmine nuut on difris, kaugemal olev luku muhvis. Väikese edasi-tagasi nõksutamise ja keeramisega tuleb see otsanuut läbi luku muhvi meelitada:
Haiget saanud luku nukad on alloleval pildil:
EDIT: sama asi remondituna (peale keevitus + mõõtu töötlemine) uue muhviga:
Originaalne (üleval) ja parendatud luku muhv ning seda liigutav toru. Uuem muhv on veidi pikem, toru lühem ja peenem ning plastliugurid kolme kõrgema kohaga:
Viimati muutis margus61, N Jaan 03, 2008 12:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Aitäh, kuid leidsin ise ka juba taolise pildi sellelt leheküljelt http://www.gwoa.co.uk/index.php?name=Fo ... pic&t=4624
Aga minu pooltelje ots on teistsugune. Nuutide osa on samasugune kuid enne nuute on veel sile pind, mille keskel on kummirõngas.
Aga minu pooltelje ots on teistsugune. Nuutide osa on samasugune kuid enne nuute on veel sile pind, mille keskel on kummirõngas.
Ok, laager vahetatud, ratas alla ja sõitma. Aga mingi asi ikka esisillas undab. Kuna mõlema poole laagrid said vahetatud, jäi üle uurida esi-diffrit. Sellele viitas ka see, et kardaanist keerates, oli diffris ilge lõtk sees. Ning jällegi otsast peale.....rattad alt, poolteljed välja. Selgus, et satikate ja nende korpuse vahel olevad seibid olid puudu, või ära kulunud.
Kas keegi on mersul sellise asjaga kokku puutunud? Võiks jagada lahendusi- kas teha need millestki ise või peaks kasutama ikka originaale.
Kas keegi on mersul sellise asjaga kokku puutunud? Võiks jagada lahendusi- kas teha need millestki ise või peaks kasutama ikka originaale.
http://www.elcats.ru/mercedes/image.asp ... 02//750609
Need nr.20 seibid ongi puudu. Huvitav mis materjalist need on?
Need nr.20 seibid ongi puudu. Huvitav mis materjalist need on?
Üllatus, üllatus need seibid on hoopis plastiku taolisest materjalist.
http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/17595869
http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/17595869
Rattalaagri vahetuse käigus avanes esisilla suka otsast selline pilt. Liuglaager puudu ja simmer samuti. Kõigil seninähtud piltidel on simmeri jaoks suurem pesa liuglaagrist eespool ja väidetavalt ka 2 erineva läbimõõduga liugpinda pooltelje peal. Sellel on poolteljel aga ainult 1 ja tundub et see pole kunagi millegi vastu libisenudki. Kas on tegu miski modifikatsiooni eripäraga ja laager ning simmer sama sisemise läbimõõduga? Tegu on sillaga 460231 auto alt. Murelikuks teeb just see lai süvend augu ümber. Piltidel olen näinud et see koht peaks hoopis paksem olema ja simmer seal sees käima. Aga samas näeb see välja täpselt nagu valupind. Ei tahaks uskuda et see sinna kulutatud on.
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=6381201&size=l
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=6381183&size=l
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=6381201&size=l
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=6381183&size=l