Unimog 404 Reduktorite hooldus (workshop)
Postitatud: N Okt 11, 2007 10:58 am
Taastan siia Eriku eilse postituse:
Kuna Hõbekolli pardareduktorid enam ammu ei olnud vee ja saasta tihedad sai võetud plaani pardareduktorite hooldus. Suurim probleem on reduktori avamisel rummu flantsi eemaldamine. Tavaliselt on Eestis ja mujal kasutatud sellist lähenemist, et parras võetakse alt ära ja minnakse selle 40 - 50 kilo kaaluva kobakaga kuhugi pressi alla (kümnetonnine ei tee midagi). Aga natuke mõeldes, leidsin et peab olema ka teine, lihtsam võimalus. Vähe surfamist ja leidsin netist mingi kirjelduse, kuda mingi John vahetas parda simmereid ilma parrast auto küljest ära võtmata ja jutt käis mingist tõmmitsast
(Kotkase kommentaar: Mitte, et me seda garaazis valmis ei mõelnud peale paari õlu, kui asi ette võeti. Neti john oli lihtsalt mõttetu jutumees)
Selleks, et Töö tehtud saaks, tuli veidikene mõelda ning:
Selline on see minu tehtud tõmmits lähedalt, natuke keevitamist ja natuke tremist, toimib...
Tõmmits in Action
Selline on moogi parda redu... ja see f... nuut mille peal istub flants, fritsud on teinud sinna ikka sellise istu, et ohhoo jne.
Ja nii näeb välja parras, milles on iga võistlus õli vahetatud ja vahel ka võistluste sees... päris ropp, mis?
Laagrid aga on sellise kujuga. Offorad on kõikidele detailidele julm.
siin demonteerime parda sisemise poole silla küljest lahti ja läheb laagrite vahetuseks.
Uued laagrid ja simmerid. Kasutasime vene laagreid ja saksa simmereid, hinnavahe vs SKF tuli 1500 kr per parras venelase kasuks.
See pilt ilmestab, miks need laagrid on üsna soolase hinnaga ja miks see moogi silg on nii pommikindel ja raske.
See on The pooltelg koos topeltrist liigendiga, tahate seda murda? Andke 44" ja 400 jõudu, siis palun...võibolla.
Kokkuvõtteks: vaja on suuri võtmeid, Minu tõmmitsat, igasugu laagritõmmitsaid ja asjaliku abimeest. Siis pole ühe pika päevaga nelja parda hooldus võimatu. Ja vesi püsib jälle pardast väljaspool.
Kuna Hõbekolli pardareduktorid enam ammu ei olnud vee ja saasta tihedad sai võetud plaani pardareduktorite hooldus. Suurim probleem on reduktori avamisel rummu flantsi eemaldamine. Tavaliselt on Eestis ja mujal kasutatud sellist lähenemist, et parras võetakse alt ära ja minnakse selle 40 - 50 kilo kaaluva kobakaga kuhugi pressi alla (kümnetonnine ei tee midagi). Aga natuke mõeldes, leidsin et peab olema ka teine, lihtsam võimalus. Vähe surfamist ja leidsin netist mingi kirjelduse, kuda mingi John vahetas parda simmereid ilma parrast auto küljest ära võtmata ja jutt käis mingist tõmmitsast
(Kotkase kommentaar: Mitte, et me seda garaazis valmis ei mõelnud peale paari õlu, kui asi ette võeti. Neti john oli lihtsalt mõttetu jutumees)
Selleks, et Töö tehtud saaks, tuli veidikene mõelda ning:
Selline on see minu tehtud tõmmits lähedalt, natuke keevitamist ja natuke tremist, toimib...
Tõmmits in Action
Selline on moogi parda redu... ja see f... nuut mille peal istub flants, fritsud on teinud sinna ikka sellise istu, et ohhoo jne.
Ja nii näeb välja parras, milles on iga võistlus õli vahetatud ja vahel ka võistluste sees... päris ropp, mis?
Laagrid aga on sellise kujuga. Offorad on kõikidele detailidele julm.
siin demonteerime parda sisemise poole silla küljest lahti ja läheb laagrite vahetuseks.
Uued laagrid ja simmerid. Kasutasime vene laagreid ja saksa simmereid, hinnavahe vs SKF tuli 1500 kr per parras venelase kasuks.
See pilt ilmestab, miks need laagrid on üsna soolase hinnaga ja miks see moogi silg on nii pommikindel ja raske.
See on The pooltelg koos topeltrist liigendiga, tahate seda murda? Andke 44" ja 400 jõudu, siis palun...võibolla.
Kokkuvõtteks: vaja on suuri võtmeid, Minu tõmmitsat, igasugu laagritõmmitsaid ja asjaliku abimeest. Siis pole ühe pika päevaga nelja parda hooldus võimatu. Ja vesi püsib jälle pardast väljaspool.