1. leht 1-st

W463 vahekasti temperatuuri mure

Postitatud: T Mär 13, 2018 8:15 pm
Postitas andres G
Kas keegi teab öelda palju võiks olla vahekasti temperatuur peale maanteel sõitu. Minu oma läks nii kuumaks, et kätt sai ca. 5 sek. küljes hoida( pakuks ca.65 kraadi). Käigukast tunduvalt jahedam.
Kuna olin kindel, et vibratsioon vahekastist ostsin uue-kasutatud vahekasti ja kahjuks temperatuur ja vibratsioon sama mis vanaga.
Autoks 2006a. 320cdi

Ette tänades
Andres
5025262

Re: W463 vahekasti temperatuuri mure

Postitatud: K Mär 14, 2018 5:54 pm
Postitas ed101
Kahjuks remondikirjandus ega kasutusjuhendid ei anna vastust, mis on normaalne vhekasti töötemperatuur.
80-100 °C pole sellisele mehaanikale probleem, seni kuni õli on kvaliteetne, ning lühikeseks ajaks ei tohiks kastile ega õlile ka 120 °C viga teha. Arvestada tuleb, et käigukastil on eraldi jahutus.

Ka vana tüübi vahekast läks peale pikemat sõitu tuntavalt soojaks aga IR termomeetriga pole numbreid mõõtnud.

Muud ei oskaks soovitada, kui veenduda, et kastis oleks õige õli.
Survey ja elektriliselt lülitatavale kastile (VG 150 E) MB approved tooted:
https://bevo.mercedes-benz.com/d/d/en/Spec_231_1.pdf
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolist ... 11_en.html

Re: W463 vahekasti temperatuuri mure

Postitatud: N Mär 15, 2018 1:54 am
Postitas Änis
Tered!
Olen ise sõitnud aastaid autoga mis omab VG150E vahekasti ning õlivahetustel olen kasutanud kõige tavalisemat tava kaubanduses saada olevat GL-4 (75w-90) õli ja siiani pole veel mingeid probleeme olnud...
Hakkasin isegi selle postituse peale siin mõtlema, et mis see nö. normaalne temperatuur siis olla võiks sellisel asjal ja jääks samamoodi vastuse võlgu, pole ju seda konkreetselt keegi väga mõõtnud.
Mine tea äkki ka väljakutse edaspidi selline operatsioon kellelgi ära teha. Näiteks peale ca100 km täiega sõitmist ma pakun, et ongi see umbes 70ºC ehk töösoe. Teades mis sellel agregaadil seal sees on pakuks, et seal vast suurt miskit puua ja õli keeta enne mingeid muid sümptomeid vast ei saa.
See käega tuntav ja aimatav temperatuur ei ole sellise mehhanismi juures nii määrav või kst...

Re: W463 vahekasti temperatuuri mure

Postitatud: R Mär 16, 2018 7:57 am
Postitas heeringas
CÄÄRFIILD kirjutas:Keegi on välja toonud G vibratsiooni põhjused
Here is a list of sources for G-Wagen vibrations:
worn wheel bearings
worn king pin bearings
worn out steering damper
worn tie rod ends
incorrect toe in (good DIY fix here)
misaligned drive shaft(s)
worn drive shaft slip joints
worn drive shaft U-joints
worn center drive shaft CV-joints (463 series)
damaged drive shaft(s)
worn transfer case mounts
misaligned transmission/transfer case
recent suspension lift
wheel offset (ET) less than 30 mm
larger tires
tires out of balance
uneven tire wear
warped rotors
worn pinion bearings
worn transfer case bearings
diff or transfer case flange(s) out of round
Ja eesti keeles paluks, siis saaks ka asjast osa :cry:

Re: W463 vahekasti temperatuuri mure

Postitatud: R Mär 16, 2018 3:02 pm
Postitas ed101
Kulunud rattalaagrid
Kulunud käändmikulaagrid
Läbi rooliamort
Lõtkuvad rooliotsad
Vale kokkujooks
Vales nuudis kardaan, ristid ei joondu märkide järgi
Kulunud kardaani nuut
Kulunud kardaaniristid
Kulunud püsikiirusliigendid W463 keskmisel kardaanil
Kõverad, kahjustada saanud kardaanid
Kulunud vahekasti padjad/puksid
Käigukast ja vahekast ei joondu õieti
Hiljutine vedrutõste (kardaaniristid on eelmise kõrguse/nurkade järgi sisse kulunud)
Rataste offset (ET) vähem kui 30mm
Suured rattad
Rattad balansist väljas
Ebaühtlaselt kulunud rehvid
Kõverad pidurikettad
Kulunud käbi laagrid
Kulunud vahekasti laagrid
Diferentsiaali, vahekasti või käigukasti flantsid ovaalsed või kõverad.
Nimekirja võiks lisada veel:
Kulunud püsikiirusliigendid
Kulunud mootori- ja käigukastipadjad
Kulunud sillapuksid

Re: W463 vahekasti temperatuuri mure

Postitatud: R Mär 16, 2018 8:03 pm
Postitas heeringas
:eek
Võtab sõnatuks.