Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Tere,
Kuna minu truu liikuri esisilla üks laagritest otsustas minuga koostöö lõpetada, siis pöördun siinse rahva poole. Kas keegi oskab soovitada kust leida jooniseid esisillast + laagrite ja tihendite(simmerlingide) toote koodid. Ja kui teate mõnda kauplust kus oleks võimalik niivanale masinale laagreid ja simerlinge leida oleks väga tänulik.
Kuna minu truu liikuri esisilla üks laagritest otsustas minuga koostöö lõpetada, siis pöördun siinse rahva poole. Kas keegi oskab soovitada kust leida jooniseid esisillast + laagrite ja tihendite(simmerlingide) toote koodid. Ja kui teate mõnda kauplust kus oleks võimalik niivanale masinale laagreid ja simerlinge leida oleks väga tänulik.
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Üks võimalus on kotiga raha kaasa võta ja originaale tellima hakata või laagrid välja võtta ja minna mõnda suvalisse laagri poodi. Ma olen hiljuti taastanud mõlemad sillad w460-l nii difri kui ka kõik muud osad. Kõik kuluosad laagrid ja tihendid on vabalt saadaval üksikosadena.... Peab teadma ainult numbreid ja mõõte. Osad üksikud jubinad tellisin originaalid aga enamus on asendatav.... Nii palju infoks siia, et originaalina tellides kasutab mb vähemalt sildades Fag laagreid ja kui teada fagi toote koode siis saab ka iga normaalse laagri müüja käest ka kogu laagri kiti. MB lööb fagi laagritele oma koodid peale ja väga keeruline on leida asenduslaagreid. Ma olen värskelt selle jama kõik läbi teinud...
Laagrite vahetuseks pead ära võtma küljest kogu rummu ja siis oleks mõistlik ka vahetada käändmiku laagrid kohe.
Mul on kogu info olemas, aga hetkel kohe ma ei ole nende asjade läheduses, et neid siia postitada..
Selle numbri järgi juba peaks andma ka laagrimüüjatel midagi.
Laagrite vahetuseks pead ära võtma küljest kogu rummu ja siis oleks mõistlik ka vahetada käändmiku laagrid kohe.
Mul on kogu info olemas, aga hetkel kohe ma ei ole nende asjade läheduses, et neid siia postitada..
Selle numbri järgi juba peaks andma ka laagrimüüjatel midagi.
- Manused
-
- Esirattalaagri komplekt.jpg (33.28 KiB) Vaadatud 6359 korda
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Kui sul koodid kuskil käepärast miski aeg, siis sheeri jah, mul ka vaja tellida...
Team saarlased
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Ma tänan,sellest on ka abi.Töönädala algul lähen käin Varson OÜ seal leidub laagreid ja simmerlinge. Kui keegi teab kes remondib sellise mootori turbot nagu OM617.952 oleks ka palju abi. Infoks niipalju et BR tubo uksi olen kulutanud ja sealt abi ei saanud,rem komplekt leiduks aga labasi ei ole saada,vähemalt seal väideti seda.
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Selline pudru oleks ok kui sul oleks olemas kui rummu küljest võtad. Pildil on muidugi mõlema poole omad. Kui sul need plekist tihendus seibid ja plekist pimedad on terved, siis saad neid kasutada ehk. Need lähevad rummulaagrite juurde. Kui need on katki, siis need tellisin mina originaalid, sest ei leidnud neid pudinaid mujalt ja need on tähtsad asjad, sest hoiavad määret rummu laagrite juures. Seda suurt valget tolmu tihendit sa ei saa mujalt kui originaali. see maksab haiget hinda. Tellisin omale originaalid need ja selgus, et need on 5mm paksused silikoonist tihendid.... Deem ja nad olid veel veits teised ka kui mulle oleks vaja olnud. Nüüd on nad ilusad kaunistused naela otsas lihtsalt. Vin koodi järgi sai tellitud. Seega nii vanal masinal ei tasu vist vahel ka vin koodi usaldada. Need tihendid ma joonistasin maha arvutisse igatahes ja lõikasin vesilõikusega ise uued silikoonist ja usun et selle raha võid parem kulutada õllede peale kui neid originaale tellida. need plekist tihendus seibid ja pimedad ei maksa eriti. Ma oleks neid otsinud äkki isegi mõne laagri müüja juurest, aga mul olid need asjad täiesti sodid seal kõik ja ma ei saanud aru mis asjad need olema peavad. Seega tellisin originaalid. Nüüd tean mis need on
- Manused
-
- W460WheelBearingKit.jpg (46.48 KiB) Vaadatud 6340 korda
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Jälle alustan juttu, et laagreid on erinevaid ja kõik olemas nt kavialis. Hea laagri ja simmekate komplekt 120€ ratas. Päikeseseib Hortautost 2€ tk ja muu ülejäänud silberist.
Jälgi eriti tähelepanelikult laagri pesasi, et ka vanad saaled pole ringi käinud. Kui rummu väikse laagri sisemine saale alune on sinakas ja kerge istuga otsa ei lähe on pe..e majas. Rumm ja kolp saavad haiget ja laager jääbki tulevikus lahti jooksma. Eriti kui kasutada suuremat ratast kui originaal. On olnud perioode kus pärast igat metsaringi sai rattaid tungi peal läbi loksutatud. Oman vist suurimat kasutatud rummu ja kolba kollektsiooni põhjarannikul.
Koostamisel järgida täpseid ettenähtud juhiseid, nt laagri pingutusmomenti. Laagri mutri pingutamisel käib läbi selline nr nagu 160nm.
Nt olen suutnud vileuue püsika nuudi tagant pooleks murda, kuna rummul oli eespool kirjeldatud viga mida proovisin parendada kärnimise ja laagrilimaga kokku lapates. Laagrid jooksid kokku ja miskine jõud murdis püsika võlli pooleks. Esiratta laagri lõtkust sain hiljem juba aimu piduriga. Väiksemagi lõtkuga hakkab pedaal läbi vajuma. Homme õhtul saan vajadusel sulle öelda oma sillas olnud laagri ja simmekate mõõdud. Üks kpl oli koguaeg autos kaasas.
Ps kui juba kolp maas vaheta juba ka poolassi simmer ära. Lukupoolne tõmba ikka lukk sees välja kui seda vahetama hakkad. Lõtkuga rattalaager tapab ka viimast simmekat hea meelega. Kuna hiljem kogu see kanitell jälle uuesti ette võtta 5€ pärast on natuke narr.
Jõudu ja pealehakkamist!
Jälgi eriti tähelepanelikult laagri pesasi, et ka vanad saaled pole ringi käinud. Kui rummu väikse laagri sisemine saale alune on sinakas ja kerge istuga otsa ei lähe on pe..e majas. Rumm ja kolp saavad haiget ja laager jääbki tulevikus lahti jooksma. Eriti kui kasutada suuremat ratast kui originaal. On olnud perioode kus pärast igat metsaringi sai rattaid tungi peal läbi loksutatud. Oman vist suurimat kasutatud rummu ja kolba kollektsiooni põhjarannikul.
Koostamisel järgida täpseid ettenähtud juhiseid, nt laagri pingutusmomenti. Laagri mutri pingutamisel käib läbi selline nr nagu 160nm.
Nt olen suutnud vileuue püsika nuudi tagant pooleks murda, kuna rummul oli eespool kirjeldatud viga mida proovisin parendada kärnimise ja laagrilimaga kokku lapates. Laagrid jooksid kokku ja miskine jõud murdis püsika võlli pooleks. Esiratta laagri lõtkust sain hiljem juba aimu piduriga. Väiksemagi lõtkuga hakkab pedaal läbi vajuma. Homme õhtul saan vajadusel sulle öelda oma sillas olnud laagri ja simmekate mõõdud. Üks kpl oli koguaeg autos kaasas.
Ps kui juba kolp maas vaheta juba ka poolassi simmer ära. Lukupoolne tõmba ikka lukk sees välja kui seda vahetama hakkad. Lõtkuga rattalaager tapab ka viimast simmekat hea meelega. Kuna hiljem kogu see kanitell jälle uuesti ette võtta 5€ pärast on natuke narr.
Jõudu ja pealehakkamist!
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Lisan paar pilti siia... pdf-i ei saa üles laadida ja tegin pildi joonisest. Otsin üles ka varuosa numbrid, kui minna neid juppe ostma näiteks automaailma. Enamus osad on asendatavad.
- Manused
-
- 15233587_1025239124264671_1195312892_o.jpg (63.73 KiB) Vaadatud 6304 korda
-
- 15225251_1025239137598003_1541345819_o.jpg (83.69 KiB) Vaadatud 6304 korda
-
- 15216026_1025239127598004_424886748_o.jpg (70.33 KiB) Vaadatud 6304 korda
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Siin siis nimekiri asendus juppidele, mis hetkel üles leidsin... Hinnad panen orienteeruvad, kuna ei taha siia avalikult panna üles, mis hinnaga ma need sain.
Esisilla osad...
Kogus sillal hind
1. joonisel pos. 53 rummu käädmiku laager KLM11949/K-LM11910*FAG 4tk 8 eur/tk+km
2. Rattalaagri komplekt SKF, mis ülal pildil oli Automaailma kood arvel S210-713667390 2kmpl 40 eur/kmpl+km
3. Difri otsa laager välimine M86649R-N/M86610 Koyo 1tk 15 eur/tk+km
4. Difri otsa laager sisemine HM803146/HM803110*Koyo 1tk 25 eur/tk+km
5. Difri satelliidi laagrid KLM806649/KLM806610*FAG 2tk 22 eur/tk+km
6. Difri kraega tihend kardaani flantsile 40x70x8/15 B1BAVISLSFX6 Mercedes 007 997 65 47 1tk 14 eur/tk+km
7. Difti sees pooltelje tihend 41,5X62X10-8-7 Mercedes 005 997 70 47 1tk ei saa hankida..... tuleks treida poolteljel tihendi pind 41mm peale ja tihend maksab originaali 50 euro asemel 5 euri.
8. Difri sees pooltelje tihend 54X69X12 B2 kood tihendil 622/624S 54X69X12 P FP Mercedes 005 997 75 47 on saadaval ka igas tihendi poes
9. Pildil see valge tihend joonisel pos. 83 mis mul üle jäi 2tk. Mul oli vähe teine see tihend ja tegin ise uue.
10 Joonisel pos nr56 ja nr 50 plekist detailid käändmiku laagrile tuleb tellida originaalid vist. Õnneks ei olnud nad kallid
Minu versiooni esisillal ei ole joonisel näidatud pos.62 puks ja pos. 65 tihend. Minul oli ainult difri pool otsas tihendid ja fsjo. Need pos 62. puksid on mul olemas originaalid.
Teisel pildil nr6. difri kraega tihend.
Esisilla osad...
Kogus sillal hind
1. joonisel pos. 53 rummu käädmiku laager KLM11949/K-LM11910*FAG 4tk 8 eur/tk+km
2. Rattalaagri komplekt SKF, mis ülal pildil oli Automaailma kood arvel S210-713667390 2kmpl 40 eur/kmpl+km
3. Difri otsa laager välimine M86649R-N/M86610 Koyo 1tk 15 eur/tk+km
4. Difri otsa laager sisemine HM803146/HM803110*Koyo 1tk 25 eur/tk+km
5. Difri satelliidi laagrid KLM806649/KLM806610*FAG 2tk 22 eur/tk+km
6. Difri kraega tihend kardaani flantsile 40x70x8/15 B1BAVISLSFX6 Mercedes 007 997 65 47 1tk 14 eur/tk+km
7. Difti sees pooltelje tihend 41,5X62X10-8-7 Mercedes 005 997 70 47 1tk ei saa hankida..... tuleks treida poolteljel tihendi pind 41mm peale ja tihend maksab originaali 50 euro asemel 5 euri.
8. Difri sees pooltelje tihend 54X69X12 B2 kood tihendil 622/624S 54X69X12 P FP Mercedes 005 997 75 47 on saadaval ka igas tihendi poes
9. Pildil see valge tihend joonisel pos. 83 mis mul üle jäi 2tk. Mul oli vähe teine see tihend ja tegin ise uue.
10 Joonisel pos nr56 ja nr 50 plekist detailid käändmiku laagrile tuleb tellida originaalid vist. Õnneks ei olnud nad kallid
Minu versiooni esisillal ei ole joonisel näidatud pos.62 puks ja pos. 65 tihend. Minul oli ainult difri pool otsas tihendid ja fsjo. Need pos 62. puksid on mul olemas originaalid.
Teisel pildil nr6. difri kraega tihend.
- Manused
-
- 15205681_1025357277586189_1310533444_o.jpg (114.89 KiB) Vaadatud 6291 korda
-
- 15226597_1025330907588826_1244841220_n.jpg (16.33 KiB) Vaadatud 6294 korda
-
- 15218619_1025330954255488_15556365_n.jpg (21.57 KiB) Vaadatud 6294 korda
Viimati muutis voldemar, P Nov 27, 2016 11:36 am, muudetud 6 korda kokku.
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Kõik joonistel originaal koodidega tähistatud sildade puksid on samuti saadaval asendusi ja ei pea kasutama originaali, sest nagu laagrite originaal komplektide karpides on tegelikult teiste tootjate detailid, on ka sellel vanal masinal teiste osadega ka, on need puksid, vedrud vms asjad. Lihtne näide, et originaal koodi all müüb MB sellele vanale W460 autole Suplexi tootja vedrusi ja on ka korralik tootja, kes toodab vedrusi ka bilsule jne. Kui õnnestub need koodid välja nuhkida siis pole need ka üldse kallid asjad... Minul õnnestus Vot tak.
Ma ei hakka siia hetkel neid üles panema kuna siin käib ikkagi jutt ainult rattalaagritest.
Ma ei hakka siia hetkel neid üles panema kuna siin käib ikkagi jutt ainult rattalaagritest.
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Täna sai veel natuke lammutada ja selgus kurb tõsiasi et rumm(kui on selle jubina nimi see)on ka oma lõppu leidnud Pilt räägib ise.Kui kellegl on pakkuda rummu(parem pool) oleks huvitatud. Seal on teisi kahjustusi, nagu supordi kinnitusel on keerme ärarikkunud aga see on väike probleem.
Kas laagri peasa on võimalik taastada, või teab kedagi kes oleks suuteline seda taastama?
Kas laagri peasa on võimalik taastada, või teab kedagi kes oleks suuteline seda taastama?
Viimati muutis AndrusM, P Nov 27, 2016 2:22 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Mul on olemas ka juhed esisilla remondiks, aga siia ei saa bdf-i üles laadida. Kui on huvi anna kontakt ja saadan maili.
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Pole probleem andrusmal@hotmail.com
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
peaks olema vaata mailiAndrusM kirjutas:Pole probleem andrusmal@hotmail.com
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
See on kolp aka käändmik, rumm käib selle sees ja sinna kinnitub ratas. Taastada, oleneb mis viga aga uus maksab haigelt palju. Kui laagri pesa peetis, otsi uus. Rumm on puusalt 400-500€ vahel.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: Probleem esisillaga 460 G Mercedes
Viska palun rait600@gmail.com ka se juhend siis juba.voldemar kirjutas:Mul on olemas ka juhed esisilla remondiks, aga siia ei saa bdf-i üles laadida. Kui on huvi anna kontakt ja saadan maili.
Esisilla pooltelje peal on miski pronks? puks, mis vist oli simmeri nn tööpinnaks(ei mäleta enam). Asub suht püsika lähedal. Keegi teab kas sead puksi ka eraldi saada on? Sai se kogemata ära löhutud..
Team saarlased