G- tagasilla vahetus

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
skorp
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Apr 27, 2008 8:55 pm
Asukoht: Tallinn-Rapla

G- tagasilla vahetus

Postitus Postitas skorp »

Tere.

Kas keegi oskab öelda saaks vahetada 92 a tagasilla 03a oma vastu.
92 a mootor on 3,5 td ja 03 a oma on 4 d
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Re: G- tagasilla vahetus

Postitus Postitas ed101 »

Sellise lakoonilise info põhjal ütleks, et saab.
350GD TURBO/G350 TURBODIESEL ja G 400 CDI sildade ülekanded on 37:9. Viimasel on ilmselt taga juba ketaspidurid ehk käsipiduri tross tuleb ka ära vahetada või jätta vanad pidurid. ABS andurid ja nende asukoht on ka erinev - ei tea kas ühilduvad (92 oli vist ABS veel lisavarustuses, võib-olla polegi seda).
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
skorp
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Apr 27, 2008 8:55 pm
Asukoht: Tallinn-Rapla

Re: G- tagasilla vahetus

Postitus Postitas skorp »

92 a omal on ABS peal ja töötab.

Tänud vastuse eest.
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Re: G- tagasilla vahetus

Postitus Postitas ed101 »

My bad, et kohe ei vaadanud aga sildade laiuses võib ka erinevus olla. Võimalik, et uuemad on 50mm laiemad.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: G- tagasilla vahetus

Postitus Postitas Arto »

ed101 kirjutas:My bad, et kohe ei vaadanud aga sildade laiuses võib ka erinevus olla. Võimalik, et uuemad on 50mm laiemad.
463-edel peaks olema kõigil ühe laiusega sillad.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Re: G- tagasilla vahetus

Postitus Postitas ed101 »

Ma nüüd pead ei annaks.

W463 on 1425, 1475 ja 1500+ mm rööpme laiusega.
W463 1990. aasta Service raamat ütleb, et standard rööbe on 1425 mm (sama, mis W460) ja võimalik on optsioon 50 mm laiem. Osad algusaastate W463-ed on ju plekkvelgede (W460-lt, sama kood) ja ilma tiivalaienditeta. Huvitav on see, et raamatu tabelis on 1425 ja 1475 mm rööpmega velgede offset 63mm ehk ongi laiem sild, mitte ei saavutatud laius velgedega nagu W460-l (mille veljed on siis 37 offsetiga). Mis aastast muutus 1475 mm rööbe standardiks, hetkel ei tea. 350GD võiks olla juba laia sillaga ja laienditega. Hilisemad (AMG) versioonid on ju veel laiemad (1500+ mm), võimalik, et see siis saavutati velgedega. Lisaks on näiteks tagasillad, millel on laiad trummelpidurid jne aga see on vist rohkem W461 teema.

Kindlasti see sild sinna alla läheb, kinnitused on samad, diferentsiaali asukoht ja ülekanne sama. Aga enne tasuks üle mõõta. Isegi kui on laiem saaks ette spacerid vahele panna, kitsamad veljed või laiemad laiendid jne kuid teisalt võib uute velgede või laiendite leidmine olla kallim, kui vana silda remontida.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
skorp
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Apr 27, 2008 8:55 pm
Asukoht: Tallinn-Rapla

Re: G- tagasilla vahetus

Postitus Postitas skorp »

Suured tänud vastuste eest.
Silla küsimus tekkis sellest, et tahaks taha ka ketaspisureid ja uurisin kui palju romulas sild maksab.
Vasta

Mine “Mercedes”