Tagasilla remont
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Re: G laagrid
Krt on ikka jebimiseks tehtud üks laagri vahetus Jälle tuleb tõdeda, et mersu pole remontimiseks. Ei saa aru miks tehas üldse nende stopper rõngastega jamas, oleks ju võinud kohe keermega poolteljed panna. Samas aitab sinna keermed peale ajada.
Re: G laagrid
Pika otsimise peale vist sain õiged laagri komplektid tellitud Saksamaa avarustest, kus on need rõngad ka kaasas. Aga siiski täis tõde selgub alles siis, kui kaup kohal on. Nüüd peab pill nädala pakkude peal seisma ja jala metsas käima . Olin ka juba peaaegu treiali juurde minemas. Mõtlesin juba, et lasen treida sinna ühe soone ja rõnga kus oleks sees fikseerimiseks keeratavad tiftid vms.
Silberauto pakub samuti komplekte juba keermetega telgedele hinnaga 143 eur/tk... Ühesõnaga on mul üks huvitav eksemplar sattunud.
Keegi võiks siia lisada ka tagumiste piduriklotside koodi või andmed, mille järgi saaks sellele pillile tellida klotse mõistlikuma hinnaga.
Silberauto pakub samuti komplekte juba keermetega telgedele hinnaga 143 eur/tk... Ühesõnaga on mul üks huvitav eksemplar sattunud.
Keegi võiks siia lisada ka tagumiste piduriklotside koodi või andmed, mille järgi saaks sellele pillile tellida klotse mõistlikuma hinnaga.
Re: G laagrid
Kui õiged asjad tulevad, pane siia ka need koodid, on ehk järgmistel lihtsam. Ilmselt muudetigi seda lahendust, kuna saadi aru, et nii pole kõige parem. Uuematel sõjaväe sildadel on juba ka pooltelg ja ratta rumm eraldi.
Käsipiduri trossid:
http://benz.17vin.com/partsmain/true/2/ ... /WDB460332
Pidurite asjad:
http://benz.17vin.com/partsmain/2/741501/23F/42/HA/045
Tuleb jälgida, neid pidureid on erinevaid. Näiteks käsipiduri trosside trumli külge kinnitused on erinevad, kas clipi või kruviga.
Mina lasin alused ära pritsida, tsinkida ja siis liimiti uued katted peale - ei leidnud, et keegi terveid klotse väga mõistliku hinnaga pakuks.
Käsipiduri trossid:
http://benz.17vin.com/partsmain/true/2/ ... /WDB460332
Pidurite asjad:
http://benz.17vin.com/partsmain/2/741501/23F/42/HA/045
Tuleb jälgida, neid pidureid on erinevaid. Näiteks käsipiduri trosside trumli külge kinnitused on erinevad, kas clipi või kruviga.
Mina lasin alused ära pritsida, tsinkida ja siis liimiti uued katted peale - ei leidnud, et keegi terveid klotse väga mõistliku hinnaga pakuks.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Re: G laagrid
Homme selgub kas on võimalik saada ka klotsid komplektis 60 euri silberauto 430 euro asemel.... Pean klotsid ära mõõtma ja siis asi selge. Samuti ostsin tagumised töösilindrid uued 17 euri tk silberauto 80 eurot/tk asemel. Asjad on näpuvahel ja täitsa samasugused. Usun et töötavad täpselt sama moodi
Trossid pean vist originaalid tellima sest neid ei ole siiani asendusi leidnud. Tundub et nende mõne jupi pealt olen juba üle 500 euri kokku hoidnud, sest rattalaagrid tulevad ka saksast 38 euri ühe poole kmpl.
Difri kardaani simmeri võtsin näpu otsa ja käisin väsitasin natuke aega tihendite maaletoojat ja voilaa 1,8 euri ja onul oli laos naela otsas ning minu differ on juba terve suve kuiv olnud... Silberautost ei osatud sellele tihendile isegi tarneaega välja pakkuda. See auto on tõsine saksa traktor ja paljudele juppidele leiab asenduse kui vaeva näha ja otsida.
Hea mõte on, et peaks hakkama asju üles kirjutama siis tulevikus hea kohe poodi minna... mitte ei küsi auto margi järgi vaid lähen kood ja info näpu vahel ja varuosade müüjad leiavad kohe kõik ülesse.
Töösilindrid on igatahes mingil bussil samad, aga ei mäleta mis bussil.
Trossid pean vist originaalid tellima sest neid ei ole siiani asendusi leidnud. Tundub et nende mõne jupi pealt olen juba üle 500 euri kokku hoidnud, sest rattalaagrid tulevad ka saksast 38 euri ühe poole kmpl.
Difri kardaani simmeri võtsin näpu otsa ja käisin väsitasin natuke aega tihendite maaletoojat ja voilaa 1,8 euri ja onul oli laos naela otsas ning minu differ on juba terve suve kuiv olnud... Silberautost ei osatud sellele tihendile isegi tarneaega välja pakkuda. See auto on tõsine saksa traktor ja paljudele juppidele leiab asenduse kui vaeva näha ja otsida.
Hea mõte on, et peaks hakkama asju üles kirjutama siis tulevikus hea kohe poodi minna... mitte ei küsi auto margi järgi vaid lähen kood ja info näpu vahel ja varuosade müüjad leiavad kohe kõik ülesse.
Töösilindrid on igatahes mingil bussil samad, aga ei mäleta mis bussil.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 142
- Liitunud: L Juul 25, 2009 5:34 pm
- Asukoht: Harjumaa Loksa
Re: G laagrid
Mul jäävad need stopper puksid üle....mul keermega poolteljed aga laagri komplektides olid stopper puksid kaasas.
Tiimi Neli Tankisti ja Koer piloot......ehk keegi vanematest olijatest veel mäletab säänset tiimi
Re: G laagrid
Oleks seda varem teadnud.... Oleks palju kiiremini asja lahendatud saanud, nüüd aga pean terve nädala ootama oma tellitud laagreid, aga hea teada juhuks kui mu tellitud laagritel puuduvad need rõngad
Re: G laagrid
Ja nagu kiuste tulid laagrid kohale ja ilma nende rõngasteta. Tahaks kohe vanduda, sest rõhutasin ja küsisin mitu korda üle, et kas on see rõngas kaasas ja kui kaup kohale jõudis, siis looda saa.... Saatsin sama targalt tagasi need asjad, sest milleks osta 2 korda kallimalt sama asja, millega ma masinat liikuma ei saa.... Prr ma ei või....
Küsiks siis, et kas kellelgi on neid keermetega telgi üle üldse või peangi minema oma risuga treiali juurde ja jalgratast leiutama hakkama, sest krt teab jookseb laager laiali ja olen jälle sama jama sees...
Küsiks siis, et kas kellelgi on neid keermetega telgi üle üldse või peangi minema oma risuga treiali juurde ja jalgratast leiutama hakkama, sest krt teab jookseb laager laiali ja olen jälle sama jama sees...
Re: G laagrid
Tered! Klotside kohapealt peaksid sobima äkki mingid Sprinteri omad, laadisin siia ülesse pilte erinevatest mis võiksid ehk olla sobivad.http://imgur.com/a/H7zHb Kuigi ise ka pooldaksin sellisele pillile miskid mosse katted ise originaal taldadele neetida... Käsipiduri trossid on originaalis ehk plastikkattega ja seega natuke nende kinni roostetamise vastu paremini kindlustatud, samas mul ei ole kogemusi kas see on nii ka teistel pakkujatel!?
Re: G laagrid
Trossid on juba uued küljes pillil. Klotsidega tegin ka nii, et tellisin katted, aga MB originaalid koos neetidega. Trumlid ja muud rummude ja piduri detailid on nüüdseks ka värvitud ja ootame veel lahendust laagritele, et saaks masina ratastele jälle. Muidugi eile avastasin, et ka kardaanivõlli simmer ka jookseb krt. Tõmbasin selle ka veel laiali ja tegin uued piduri torud ka.
Ainuke häda on hetkel selles, et ma ei saa Kaits09 nimelist vana kätte, et ta käest need laagrite rõngad ära sebida. Ülejäänud tundub et hakkab lahendust saama vaikselt. Kui keegi tunneb teda, siis koputage teda, sest tundub, et ta ei käi siin tihti.
Ainuke häda on hetkel selles, et ma ei saa Kaits09 nimelist vana kätte, et ta käest need laagrite rõngad ära sebida. Ülejäänud tundub et hakkab lahendust saama vaikselt. Kui keegi tunneb teda, siis koputage teda, sest tundub, et ta ei käi siin tihti.
Re: G laagrid
Hakkasin mõtlema, et tagumised pidurid on kuidagi kehvaks jäänud ja vot selline pilt avanes, kui trumlid maha tõmbasin....
- Manused
-
- 12270233_781356361986283_2042189344_n.jpg (82.89 KiB) Vaadatud 6280 korda
Re: G laagrid
Änis kirjutas:Tered! Klotside kohapealt peaksid sobima äkki mingid Sprinteri omad, laadisin siia ülesse pilte erinevatest mis võiksid ehk olla sobivad.http://imgur.com/a/H7zHb Kuigi ise ka pooldaksin sellisele pillile miskid mosse katted ise originaal taldadele neetida... Käsipiduri trossid on originaalis ehk plastikkattega ja seega natuke nende kinni roostetamise vastu paremini kindlustatud, samas mul ei ole kogemusi kas see on nii ka teistel pakkujatel!?
Arvasin alguses sama, aga selgus pika otsimise peale, et siiski klotside raua osa kuju ei sobi ühegi teise waageni oma. Seega ongi mõistlik vanad katted pealt minema lüüa ja uued peale panna.
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: G laagrid
Katete vahetusega olen alati Pidurimeistrist abi saanud. Töö kiire ja korralik, katted liimitakse, harjatud klotsid lastakse veel Dinitroli 8520 matt musta aerosooliga üle, mis suht hästi vastu peab. Tulemus igati pidulik ja hea. Pealepandavate katete paksust küsitakse, aga nad teadsid ise ka pakkuda.
Teema pealkirja võiks ka täpsemaks muuta (tagasilla remont vms), laagritest on jutt kaugemale arenenud. Kuna tulevikus omal ka G (isegi kahe) restaureerimine ees, siis oleks tänuväärt, kui ühe või teise jupi ostukohad ära saaks märgitud. Tulevikus vähem otsimistööd.
Teema pealkirja võiks ka täpsemaks muuta (tagasilla remont vms), laagritest on jutt kaugemale arenenud. Kuna tulevikus omal ka G (isegi kahe) restaureerimine ees, siis oleks tänuväärt, kui ühe või teise jupi ostukohad ära saaks märgitud. Tulevikus vähem otsimistööd.
Re: Tagasilla remont
Paar pildikest taastamisest.... Katted toksisin originaalid peale standard mõõtu, kuna trumlitel sees randid puuduvad... Piduri osad värvisin ära tulekindla värviga, loodan, et ka peal püsivad. Muutsin ära ka teema pealkirja, sest tõesti tagasilla simmerite vahetamisest on saanud kap. remont sujuvalt
- Manused
-
- IMG_20151119_102429.jpg (420.58 KiB) Vaadatud 6256 korda
-
- IMG_20151119_102351.jpg (386.35 KiB) Vaadatud 6256 korda
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Tagasilla remont
Kogu see asi tuleb teha ketta peale ringi. Olen kunagi sama moodi tagumised pidurid nullist üles ehitanud. Klotsid pidurimeistris, tross ja silindrid mersuosad.e poest. Nüüd teeks 100% ketastele juba.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: Tagasilla remont
kuumutades tuleb see rõngas ära, vähemalt hiluxil ja rangeril tuleb
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.