Tagasilla remont
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Tagasilla remont
Küsimus selline, et kas W460-l 82a see tagumise pooltelje laagri ees olev 10mm paksune stopper rõngas on sinna paigaldatud kuumalt või lihtsalt pressitud?
Mõte selles et kuidas seda laagrit ja tihendit seal vahetada saab. Osadel mudelitel on seal tagurpidi keermega mutter aga minu omal ei ole. Äkki on keegi sellega tegelenud ja jagab
oma tarkusi vähe enne kui seal midagi ära lõhun?
Raul
Mõte selles et kuidas seda laagrit ja tihendit seal vahetada saab. Osadel mudelitel on seal tagurpidi keermega mutter aga minu omal ei ole. Äkki on keegi sellega tegelenud ja jagab
oma tarkusi vähe enne kui seal midagi ära lõhun?
Raul
Viimati muutis voldemar, N Nov 19, 2015 10:44 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: G laagrid
Laager läheb kuumutades (80 C°) ning see rõngas läheb liimiga ja kuumalt (500-550 C°).
Panin manuaali tõmmise, kahjuks PDFi siia panna ei saa.
Panin manuaali tõmmise, kahjuks PDFi siia panna ei saa.
- Manused
-
- 35.61 - Dissassemby and reassembly of rear axle shaft.jpg (608.68 KiB) Vaadatud 6340 korda
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Re: G laagrid
Suur tänu juhendi eest pean vaid mõtlema millaega see rõngas sedasi üles kuumutada. Minul on selle rõnga ja laagri vahel veel mingi rõngas, mida siin joonisel pole. Tundub nagu selline paksust plekist rõngas. Aga tänud info eest siiski.
Re: G laagrid
Muidu on mutriga versioonil laagri ja mutri vahel plaat, millega mutter hiljem ära lukustatakse. Ehk on keegi kunagi ’loominguliselt’ kokku pannud. Võib-olla VIN või silla koodiga näeb EPCs, kuidas olema peaks.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Re: G laagrid
vin 46033217021596 kaitseväe versioon.
Re: G laagrid
siiski on jah täpselt nii nagu joonisel aga maha tulevad asjad ainult relakaga
Re: G laagrid
Ohoo. EPC isegi ei näita enam rõngaga silda ja MB näeb ette, et laagri vahetamisel tuleks asemele panna mutriga poolteljed. Väidetavalt ei saa seda kahanevat rõngast (A6013575151) ka enam tellida. Ehk kahjuks tuleb sul nüüd leida keermega poolteljed/sild või lasta need rõngad teha. Näiteks siin on mõõtmed toodud: OLDTIMER: Hinterachse 460-463
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Re: G laagrid
Mul on sellel rõngal FAG-i tähis koos numbriga ja laagril on SKF koos koodiga. Lähen homme laagrimüüjaid painama.
Ilmselt tuleb seda osa ajada taga Fagi numbri järgi. Tihenditega pole mingit muret seal numbrid kõik peal õnneks ja loetavad veel.
Loodame et ei lähe asi nii hulluks et tuleb uued poolteljed osta.
Ilmselt tuleb seda osa ajada taga Fagi numbri järgi. Tihenditega pole mingit muret seal numbrid kõik peal õnneks ja loetavad veel.
Loodame et ei lähe asi nii hulluks et tuleb uued poolteljed osta.
Re: G laagrid
Tered! Minul on kogemused FAG laagritega ja oli vaja vahetada vaid tihendid ning sai aretatud selline keermelattidest ning vinkelrauast tõmmits nagu siin piltidel näha...
- Manused
-
- DSC03706 (Medium).JPG (139.52 KiB) Vaadatud 6238 korda
-
- Pilte 121 065 (Medium).jpg (204.23 KiB) Vaadatud 6240 korda
-
- DSC03704 (Medium).JPG (392.82 KiB) Vaadatud 6240 korda
Re: G laagrid
Vaatasin netis videoid kus wralgleril on poolteljed väga sarnased ja vanad vahetasid laagreid lõigates vana rõnga ja laagri pooleks ja pressisid niisama ilma kuumata uue laagri ja rõnga peale. Huvitav kas see kinni ka jääb sinna kui niisama pressiga peale see rõngas pressida.
Re: G laagrid
Ma vist ei taha teadagi palju poolteljed maksavad, kui keermetega telgede peale üle minna.....
Re: G laagrid
Nagu piltidelt näha on need toimingud tehtud 2007 aastal ja minuteada siiani pole nendega peale seda probleeme olnud ning siiani täiesti toimiv isend...
Re: G laagrid
Nagu aru saan, siis pressisid pärast selle rõnga ilma kuumutamata tagasi...
Re: G laagrid
Täpselt nii...
Re: G laagrid
Ma ei hakka uut teemat tegema, aga äkki saab siia lisada ka käsipiduri trosside joonise, kust on näha kogu see teema mis sinna vaja läheb.