Tagasilla remont

Moderaatorid: hulkur, Moderators

voldemar
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: T Aug 25, 2009 12:41 pm
Kontakt:

Re: Tagasilla remont

PostitusPostitas voldemar » E Nov 23, 2015 2:46 pm

Nii pill sai reedel kokku ja sõitma. Sai ka nädalavahetusel 2 päeva jahil käidud ja püsis koos küll ja kogu asi jäi õli pidama ning peaks nüüd muretu olema. Silla tuulutuse toru tegin ka uue, sest see oli kinni jäänud ja ilmselt mingi roika taha katki läinud. Ilmselt see oligi kogu selle jama põhjustaja lõpuks ja ilmselt sai ka sealt katkise toru kaudu ka vesi silda, sest õli oli ikka päris huvitav ollus, mis sillast välja tuli....
Kokkuvõtteks igal juhul suured tänud nõuandjatele ka siia poole.
Varsti lammutan ka esisilla samuti algosadeks laiali, eks siis juba tuleb siia samasse teemasse küsimusi küll ja veel :)
margus61
Zootramm
Postitusi: 627
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: Tagasilla remont

PostitusPostitas margus61 » E Nov 23, 2015 3:32 pm

voldemar kirjutas:... Silla tuulutuse toru tegin ka uue, sest see oli kinni jäänud ja ilmselt mingi roika taha katki läinud. Ilmselt see oligi kogu selle jama põhjustaja lõpuks ja ilmselt sai ka sealt katkise toru kaudu ka vesi silda, sest õli oli ikka päris huvitav ollus, mis sillast välja tuli...

Mul on tagasilda minevate voolikute (pidur, lukk, tuulutus) kinnitus tõstetud silla difri korpuse peale. Seal on veidi paremini kaitstud võrreldes tehasekohaga sillasuka peal difri korpuse kõrval.

Kui sillas vesi sees olnud, siis kippus silla sukk seest rooste minema. Mille tulemusena luku lülitusmuhv enam vabalt liikuda ei tahtnud. Mille tulemusena sai lukul lülitushambad ümaraks/puruks lastud, kuna ei hambunud korralikult. Muhvi saab uue osta, aga luku teine pool on difriga ühes tükis ja jube kallis. Keevitamine on seni pidanud (tehti kusagil Suur-Sõjamäel ja korralikult).
Kokku 26 vedavat ratast
voldemar
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: T Aug 25, 2009 12:41 pm
Kontakt:

Re: Tagasilla remont

PostitusPostitas voldemar » T Nov 24, 2015 9:00 am

margus61 kirjutas:
voldemar kirjutas:... Silla tuulutuse toru tegin ka uue, sest see oli kinni jäänud ja ilmselt mingi roika taha katki läinud. Ilmselt see oligi kogu selle jama põhjustaja lõpuks ja ilmselt sai ka sealt katkise toru kaudu ka vesi silda, sest õli oli ikka päris huvitav ollus, mis sillast välja tuli...

Mul on tagasilda minevate voolikute (pidur, lukk, tuulutus) kinnitus tõstetud silla difri korpuse peale. Seal on veidi paremini kaitstud võrreldes tehasekohaga sillasuka peal difri korpuse kõrval.

Kui sillas vesi sees olnud, siis kippus silla sukk seest rooste minema. Mille tulemusena luku lülitusmuhv enam vabalt liikuda ei tahtnud. Mille tulemusena sai lukul lülitushambad ümaraks/puruks lastud, kuna ei hambunud korralikult. Muhvi saab uue osta, aga luku teine pool on difriga ühes tükis ja jube kallis. Keevitamine on seni pidanud (tehti kusagil Suur-Sõjamäel ja korralikult).



Nii palju kui kaela otsast sisse piilusin lambiga paistab õnneks sild seest puhas olema ja see tuulutus ongi mu sillal sel üleval, mitte kaela küljes juba. Tundub et originaalis, sest rohkem auke kuskil ei ole.
Kasutaja avatar
voo
Fitting 38"
Postitusi: 224
Liitunud: K Sept 17, 2008 4:24 pm
Asukoht: Tallinn, Muraste, Tapa

Re: Tagasilla remont

PostitusPostitas voo » E Nov 30, 2015 1:37 pm

Kui saad pane need saksa aadressid kust oled osi tellinud! Oleks ka vaja!
230GE kurvameelsuse teraapiaks!

Mine “Mercedes”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline