Küsimus G-klassi inimestele.

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
Bigboss
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: N Juul 25, 2013 4:59 pm

Küsimus G-klassi inimestele.

Postitus Postitas Bigboss »

Tahaksin teada kas kütusepaagis on ka eraldi mingi filter või mitte. Jama selles, et sõitsin arvatavasti paagi liiga tühjaks ja jäi seisma. Nüüd ei saa enam kuidagi kütust üles enam. Käsipumbaga sai pumbatud aga ei tule kütust üles.


vastav masin on siis 3.0 diisel mootoriga.
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitus Postitas ed101 »

Oletan, et vanem G (460), rida-viis 3.0 diisel (OM617)?

Kütusepaagis eraldi filtrit ei ole. Seal on üks sõel aga see on õige jämedate osakeste jaoks.
Kohe enne etteandepumpa peaks olema üks eel-filter.

Need vanad käsipumbad on suht pidused ehk võiks isegi öelda, et kui sealt pumbates diislit ei leki siis see ei tööta.
Võid keerata selle torbiku etteandepumba pealt maha ja proovida kas sellel on mingit toimet.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitus Postitas v6sa »

Bigboss kirjutas:Tahaksin teada kas kütusepaagis on ka eraldi mingi filter või mitte. Jama selles, et sõitsin arvatavasti paagi liiga tühjaks ja jäi seisma. Nüüd ei saa enam kuidagi kütust üles enam. Käsipumbaga sai pumbatud aga ei tule kütust üles.


vastav masin on siis 3.0 diisel mootoriga.
"kolmeliitirine mersu" võib tähendada üsna erinevaid autosid, sõltuvalt aastast. :roll: Aga eeldame siis tõesti malmpada, kus käsipump veel etteandepumba küljes on. Kui keegi pole paaki modifitseerinud, on paagis imiava juures sõel. Mis kaldub aastakümnete jooksul paaki sattunud sodist ummistuma, ikka altpoolt enne. "Neljameestele" on tuttav probleem, et sõidult tühjaks saanud paaki viie liitiri lisamisel kütust üles ei saa. Paned viisteist, tuleb. 8)

Pumba testimiseks kõlbab ka "kanistritest": võtad imivooliku lahti ja pistad kütusekanistrisse, võid sinna pista ka tagasivoolu. Kui nüüd kütus tuleb, on imiliinis probleem. Kui kütust ka nüüd ei tule, on vigane pump. Tavaliselt selle klapid, kuigi pole üldse välistatud ka leke kolvi vahelt.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Bigboss
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: N Juul 25, 2013 4:59 pm

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitus Postitas Bigboss »

arvatavasti leitsin probleemi üles nüüd, ilmselt viga ongi kütusepumbas mis asub paagis.

küsimus olekski kust saada uus kütusepump.
masin on siis 1986 aasta oma
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitus Postitas ed101 »

Sellisel tehaseseades diiselmootoriga G-l ei tohiks olla paagis eraldi kütusepumpa ja seda pole ka vaja.
Ka bensiinimootori paagil asub kütusepump paagist väljas.

Kõigepealt tee selgeks, mis toimub.

Näiteks 300 GD: kütuse võtt ja tagasivool on paagi anduri küljes, mis tuleb ära lihtsalt keerates, veerand või kolmandik keeret, selle allosas on see sõel.
img_10218.jpg
img_10218.jpg (185.78 KiB) Vaadatud 3672 korda
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Bigboss
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: N Juul 25, 2013 4:59 pm

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitus Postitas Bigboss »

ok selge võtsingi selle paagi peal oleva anduri lahti.
seal otsas igatahes sõela ei olnud.

igatahes nüüd proovitud nii, et panin kütusefiltri kütust täis (selle filtri mis asub kapoti all) ja läks käima korraks aga jääb kohe ka sama targalt seisma tagasi.
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitus Postitas ed101 »

Arvan, et etteandepump on ju ikka tühi ega ei suuda kütust üles tõmmata.

Kui mootor enne korralikult töötas, siis vaevalt etteandepumbal endal midagi viga on, klapid on võib-olla natuke kulunud ja sada protsenti õhku enam ei pea ehk miks ta hetkel ei suuda kütust üles tõmmata.
Käsipump seal küljes on eraldi osa, kui see täiesti vabalt liigub, siis tihendid on läbi ja sellel pumpamisel ei ole mingit toimet, uus Boschi käsipump on oluliselt paremini tehtud ja ei maksnud palju, võimalik, et letikaup (A0000908850).
Kui viga on tõesti etteande pumbas siis uus pump ise on suht kallis aga saada on ka remondikomplektid.

Võid ju lisaks filtrile ka etteandepumba ja voolikud kütust täis ajada ja siis proovida, pannes kütusevõtu otsa kütusega anumasse. Vaata, et käsipump ja kõik ühendused kinni oleks.
Kui süsteemis on mingi sodi, siis peaks see näiteks eelfiltris näha olema. Originaalis on kütusetorud raami peal terasest ja võivad roostetada.

Minul on anduri otsas selline sinise rõngaga sõel: Tankgeber
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Bigboss
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: N Juul 25, 2013 4:59 pm

Re: Küsimus G-klassi inimestele.

Postitus Postitas Bigboss »

asi lahenes auto käib nüüd. Ilmselt oligi, et etteandepump oli kütusest nii tühi, et ei suutnud kütust kuidagi paagist imeda.

Tänud kõigile vastanutele.
Vasta

Mine “Mercedes”