Mers ML head ja vead?
Moderaatorid: hulkur, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 41
- Liitunud: E Aug 27, 2012 9:31 am
- Asukoht: Tartumaa
Mers ML head ja vead?
Kuna esialgu siit MB peatükist eriti palju midagi nende kohta ei leia, siis oleks teretulnud, kui keegi iseloomustaks neid ML-e, eriti huvitab mind 2000ndate esimese poole 4,0 liitriste aut iseloomustus. Tunduvad suure mootori kohta mitte ka eriti janused olema. Millele sellise valikul tähelepanu peaks pöörama?
Ette tänu neile, kes viitsivad vastata!
Ette tänu neile, kes viitsivad vastata!
Täna on kõik täpselt nagu eile, ainult hoopis teistmoodi.
Re: Mers ML head ja vead?
Otsing olgu Sulle abiks Google juhatagu teed. Aga kui seda infot lugema hakata, siis matad selle mõtte kohe maha.
H.
H.
Re: Mers ML head ja vead?
Esimese põlvkonna ML on väga õnnetu auto, eriti veel ML400 CDI, üks ebaõnnestunumaid mudeleid.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Mers ML head ja vead?
Auto on tegelikult mainest parem. Aga remondifondis peab ikka viiesajane olema ja asjatundlike remondikohtadega on kitsas.
Neljasajane on küll võimekas, kuid kapriisne pada. Mida töökojad ei oska ja omanikud ei raatsi remontida.
Autolehe ülevaade:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20349
Neljasajane on küll võimekas, kuid kapriisne pada. Mida töökojad ei oska ja omanikud ei raatsi remontida.
Autolehe ülevaade:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20349
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Mers ML head ja vead?
Enne sellise auto ostu kontrolli ajalugu ja lase esinduses üle vaadata see.
Pärast kodusta endale elektrik/diagnostik,see kehtib üldiselt kõigi uuemate mesade kohta,kui ei taha kotiga raha esindusse viia
Pärast kodusta endale elektrik/diagnostik,see kehtib üldiselt kõigi uuemate mesade kohta,kui ei taha kotiga raha esindusse viia
Proto
53951597
53951597
Re: Mers ML head ja vead?
Olen minagi 320 -ga sõitnud 3 aastat ja ei laida seda autot täiesti maha, aga eks tal ole muresid nagu ikka vanal autol. Kõigepealt šharniirid, need pidavat Silberis ML -i jaoks lausa riiulikaup olema, kütusepump paagis roostetab ära, ka küünlad olid kapriissed, tagaamordid kui õigesti mäletan koos vahetusega pea 1000 eur, esiaken koguaeg udune talvel. Elektrikalasid ei mäleta eriti, et oleks olnud, kui et massijuhe roostetas kere küljest lahti. Positiivse poolepealt, usa versioon oli tänaval hästi stabiilne aga jäik ja esp suutis teda hästi teel hoida talvel, edasi läks väga hästi ja kütuse kulu oli linnas mul 18L.
Tel 56224693
Re: Mers ML head ja vead?
ML400cdi on selle auto veermiku jaoks liiga võimas ja ka vigadega. Kiidetakse 2.7 mootorit ja endal ka head kogemused sellega. 2003 aasta isendit oman 7. aastat, vahetanud õli, piduriklotse, käigukastis 100% õlivahetus ja oli ka üks elektrikala soojendusega. Muidu sama hinnaklassi autodest konkurenditult mugavam ja ei ole õnnestunud mul temaga ka kusagil täiesti kinni jääda. Isegi liival kõhuli kinni olles nõksutas end välja Soovitan soojalt alates 2003 facelift mudelit 2.7 mootoriga. Nett on täis pahatahtlike inimeste möla, et see auto on paha.
Ostes veendu, et on korras auto.
Ostes veendu, et on korras auto.
Amet: pargimaasturist, sõiduk: tall-linnamaastur (vajalik vähemalt 35" ja madal rõhk)