K: W463 lukkude kohta
Moderaatorid: hulkur, Moderators
K: W463 lukkude kohta
Tere,
Soetasin siis endale nüüd ägeda 2-ukseline w463 ja sooviks teada mismoodi need lukud toimima peaksid?
Saan aru, et kui nuppu vajutan siis läheb oranz tuli vasakul nupu peal põlema märguandeks, et nn. teade edastatud ja siis punane paremal kui lukk reaalselt sees.
Tahtsingi küsida, kas tagumine ja esimene lukk ilma aeglustita ka aktiveeruvad?
Ma eile käisin esimest korda proovimas ja keskmine differ nupu järgi läks ilusti järgi, kuid ei esimene ega tagumine ei läinud punaseks- ainult oranz läks põlema.
Mis põhimõttel see lukk töötab? Kas mingi pisike hoob jookseb diffrisse ja peaks seal midagi liigutama?
Sellepärast küsin, et üks pisike hoob mul tagadiffri juures poldist ära murdunud ja ripub lihtsalt auto all.
Soetasin siis endale nüüd ägeda 2-ukseline w463 ja sooviks teada mismoodi need lukud toimima peaksid?
Saan aru, et kui nuppu vajutan siis läheb oranz tuli vasakul nupu peal põlema märguandeks, et nn. teade edastatud ja siis punane paremal kui lukk reaalselt sees.
Tahtsingi küsida, kas tagumine ja esimene lukk ilma aeglustita ka aktiveeruvad?
Ma eile käisin esimest korda proovimas ja keskmine differ nupu järgi läks ilusti järgi, kuid ei esimene ega tagumine ei läinud punaseks- ainult oranz läks põlema.
Mis põhimõttel see lukk töötab? Kas mingi pisike hoob jookseb diffrisse ja peaks seal midagi liigutama?
Sellepärast küsin, et üks pisike hoob mul tagadiffri juures poldist ära murdunud ja ripub lihtsalt auto all.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: K: W463 lukkude kohta
Kas esisillal on ka sarnane hoob näha? Kuhu külge kinnitub hoova teine ots mis murdunud pole?
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: K: W463 lukkude kohta
Tagasillal teine ots hoovast kinnitus mingisuguse vedruga mehhanismi külge kere küljes.
Käega katsudes see ei liikunud, pole veel proovinud nii, et panen luku sisse ja keegi vaatab kas hooba liigutab.
Esisillal korra vaatasin aga ei näinud samasugust asja. Esisillal tundub see vähe teistmoodi rakendatud.
Tõmbasin punased ringid paintis ümber kuhu kinnitub, hoovale ja siis veel sellele hoova mehhanismile.
Pilt ka:
Käega katsudes see ei liikunud, pole veel proovinud nii, et panen luku sisse ja keegi vaatab kas hooba liigutab.
Esisillal korra vaatasin aga ei näinud samasugust asja. Esisillal tundub see vähe teistmoodi rakendatud.
Tõmbasin punased ringid paintis ümber kuhu kinnitub, hoovale ja siis veel sellele hoova mehhanismile.
Pilt ka:
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: K: W463 lukkude kohta
See on piduriregulaator, raskuse all suureneb jõud piduritele. Luku mootor asub sillatala küljes, diffri kõrval. Kui keegi lülitab autos nuppu peaks see käega tunda olema. Keera külg üles, lukk sisse ja kas õhus olev ratas käib ringi?
Mul mehaanilised lukud aga eeldan seda tule värvi sellega et, oranz tuli on käsk luku mootorile ja kui differ lukus süttib punane. Kui mootor ei jõua lukku sisse vedada ei süttigi punane tuli. Kui vool tuleb lukule peale siis mootor kinni.
Mul mehaanilised lukud aga eeldan seda tule värvi sellega et, oranz tuli on käsk luku mootorile ja kui differ lukus süttib punane. Kui mootor ei jõua lukku sisse vedada ei süttigi punane tuli. Kui vool tuleb lukule peale siis mootor kinni.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: K: W463 lukkude kohta
Kuskil siin on luku teemat lahatud ka.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: K: W463 lukkude kohta
Tagumine sai tööle, oli vaja ilmselt aeglusti sisse panna.
Käisin täna tõsisemalt metsas müttamas ja viimases hädas kui auto 2 ratta peal kiikus proovisin ja lukustus ning auto nagu vupsti kiige pealt väljas.
Esimest ei jõudnudki proovida, polnud sellist olukorda lihtsalt.
See hoob tuleks siis tagasi panna või on see rohkem väheoluline asi?
Käisin täna tõsisemalt metsas müttamas ja viimases hädas kui auto 2 ratta peal kiikus proovisin ja lukustus ning auto nagu vupsti kiige pealt väljas.
Esimest ei jõudnudki proovida, polnud sellist olukorda lihtsalt.
See hoob tuleks siis tagasi panna või on see rohkem väheoluline asi?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: K: W463 lukkude kohta
Kui regulaator töökorras siis ikka tagasi.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: K: W463 lukkude kohta
saab seda kontrollida ka kuidagi kas töötab?
Re: K: W463 lukkude kohta
Tered! Kollased tuled näitavad jah kas on aktiveeritud antud lukk. Sillad lülituvad sisse vaid siis kui on vahekasti lukk rakendunud, järgmisena saad lülitada vaid tagumist lukku ja seejärel alles esimest. Kusjuures enne kui eelmises lülitis ei ole süttinud punane tuluke ei rakendu järgmine lukk, kuigi ta on aktiveeritud so. kollane. Aeglusti ei pea olema sees rakendub ka kiirega. Silla küljes on hüdrauliline kolvi mehanism mis lülitab kahvli abil luku sisse või õlisurve kadumisel vedruga välja. Õli survet neile tekitab omakorda vaakum mida lülitatakse läbi elektriliste solenoidide. Vaakum saadakse kas selleks eraldi olevalt vaakum pumbalt mis asub kapoti all ja rakenub kui süüde sisse keerata ning aktiveerida vahekasi lukk siis peaks kapoti alt kuulda olema kerget urinat või auto üldisest vaakum süsteemist. Kuni puudub vaakum ei saa rakenduda ka lukk ja põleb vaid kollane tuluke. Seda kõike juhib selleks eraldi olev elektron plokk. Uhh ei tea kas sai nüüd ka kuidagi arusaadavalt see jutt...
- Manused
-
- DSC01431.jpg (176.87 KiB) Vaadatud 9031 korda
-
- DSC02267.jpg (203.5 KiB) Vaadatud 9031 korda
-
- DSC03319.jpg (245.58 KiB) Vaadatud 9031 korda
Viimati muutis Änis, T Mär 31, 2020 9:39 am, muudetud 5 korda kokku.
Re: K: W463 lukkude kohta
Terv,
Tänud vastamast!
Neid nn. pumpasi nägin auto all.
Imelik on see, et kui alguses proovisin, siis H peal ei saanud tagumist diffrit lukku. Metsas viimases hädas uuesti proovides aga low peal läks ilusti.
Esimest muidugi ei proovinud, polnud vajadust.
Tänud vastamast!
Neid nn. pumpasi nägin auto all.
Imelik on see, et kui alguses proovisin, siis H peal ei saanud tagumist diffrit lukku. Metsas viimases hädas uuesti proovides aga low peal läks ilusti.
Esimest muidugi ei proovinud, polnud vajadust.
Re: K: W463 lukkude kohta
Segan natuke teemat aga ehk oskab keegi vastata.
Sama auto, sama mudel, kesklukk toimetab veatult. Probleem tekib aga tagumise lukuga, nimelt lukk lukustab vaid siis kui nuppu all hoian. Ehk kui hoian sillaluku nuppu all läheb oranz tuli põlema ja hetke pärast süttob ka punane, samuti ka rakendub reaalselt sillalukk. Aga see toimib vaid seni kuni füüsiliselt nuppu all hoian. Nii kui nupu vabastan, nii laseb ka luku lahti.
Esimene lukk toimib kah vaid siis kui tagumist nupp all hoian.
Ehk oskab keegi soovitada midagi.
Sama auto, sama mudel, kesklukk toimetab veatult. Probleem tekib aga tagumise lukuga, nimelt lukk lukustab vaid siis kui nuppu all hoian. Ehk kui hoian sillaluku nuppu all läheb oranz tuli põlema ja hetke pärast süttob ka punane, samuti ka rakendub reaalselt sillalukk. Aga see toimib vaid seni kuni füüsiliselt nuppu all hoian. Nii kui nupu vabastan, nii laseb ka luku lahti.
Esimene lukk toimib kah vaid siis kui tagumist nupp all hoian.
Ehk oskab keegi soovitada midagi.
566kuus üheksa995
tauris.vijar@gmail.com
tauris.vijar@gmail.com
Re: K: W463 lukkude kohta
Niipalju kui ma uurinud olen, siis see on seotud nupu elektroonikaga.
Vaata juhtmed üle ja proovi äkki esimese nupp tagumisega ära vahetada kui klemmid sama asetusega.
Siis saad teada kas lihtsalt nupus või asi kaugemal.
Vaata juhtmed üle ja proovi äkki esimese nupp tagumisega ära vahetada kui klemmid sama asetusega.
Siis saad teada kas lihtsalt nupus või asi kaugemal.
Re: K: W463 lukkude kohta
Tered! Viga oleks nagu esimese hooga lülitis endas ja esimene lukk ei lukustugi enne kui tagumine pole reaalselt rakendunud so. jääb põlema punane tuli. Lüliti enda taga on ainult üks lai pistik ja seal ei vaheta laksust kohe midagi siis vaja klemmid juba välja koukida. Ning lülitist seest vaatavad avamisel teile vastu vaid erinevad pindmontaaz tehnoloogial plaadile joodetud sajajalgsed...
- Manused
-
- IMG_2305 (1).jpg (90.29 KiB) Vaadatud 8945 korda
-
- IMG_2308 (1).jpg (65.28 KiB) Vaadatud 8945 korda
-
- IMG_2310 (1).jpg (78.8 KiB) Vaadatud 8945 korda
Re: K: W463 lukkude kohta
Änis kirjutas:Tered! Viga oleks nagu esimese hooga lülitis endas ja esimene lukk ei lukustugi enne kui tagumine pole reaalselt rakendunud so. jääb põlema punane tuli. Lüliti enda taga on ainult üks lai pistik ja seal ei vaheta laksust kohe midagi siis vaja klemmid juba välja koukida. Ning lülitist seest vaatavad avamisel teile vastu vaid erinevad pindmontaaz tehnoloogial plaadile joodetud sajajalgsed...
ise kahtlustasin sama, et see lülitite plokk. Kiskusin laiali ja leidsin, et jooteraja murdekoht oli kõdunenud. Lasin elektrikul korda teha, st siis, et elektrik lõikas raja katki ja asendas rajad eraldi juhtmetega...viga aga ei paranenud. Võibolla tõesti viga mingis intregalis, kuid neid juba naljalt niisama ei kontrolli. Vaja teist nupuplokki kõrvale, aga siiani pole leidnud.
566kuus üheksa995
tauris.vijar@gmail.com
tauris.vijar@gmail.com
Re: K: W463 lukkude kohta
Siis peame kuidagi kokku sattuma, saab proovida korraks asendada toimivate lülititega. Ise olen üsna liikuv ja aeg-ajalt käin ka Tartus eks ma siis helistan või ostad pigem uue, panen siia pildi kust saad tellimiskoodi...
- Manused
-
- IMG_2309.jpg (62.43 KiB) Vaadatud 8923 korda