K: W463 lukkude kohta

Moderaatorid: hulkur, Moderators

dexter
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: R Jaan 29, 2010 8:36 pm
Asukoht: Tartu

Re: K: W463 lukkude kohta

Postitus Postitas dexter »

Änis kirjutas:Siis peame kuidagi kokku sattuma, saab proovida korraks asendada toimivate lülititega. Ise olen üsna liikuv ja aeg-ajalt käin ka Tartus eks ma siis helistan või ostad pigem uue, panen siia pildi kust saad tellimiskoodi...

See oleks supper kui saaks proovida. Enne ei taha uut tellida kui viga kindlalt teada.
566kuus üheksa995
tauris.vijar@gmail.com
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: K: W463 lukkude kohta

Postitus Postitas LauriJ »

Kasutan vana teemat:
Mure selline, et alguses kõik lukud töötasid nagu peavad. Sisse-Välja- kõik tiptop. Mingi aeg üritasin ühte korralikku mäge vallutada mitu korda aga enam esimene lukk maha ei tule. Parempoolne tuli jääb põlema. Tagumine ja keskdiffer tulevad lahti, esimene lukk jääb sisse. Proovisin edasipidi, taguripidi, slaalomit jne. Korra sain maha, kui keerasin kallaku peal süüte välja ja veeresin mäest alla. Kui käima panin, oli lukk maas (vist? tuli oli kustus igastahes) aga paari sekundi pärast läks uuesti sisse.
Kust siis alustama peaks?
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Re: K: W463 lukkude kohta

Postitus Postitas ed101 »

LauriJ kirjutas:Kasutan vana teemat:
Mure selline, et alguses kõik lukud töötasid nagu peavad. Sisse-Välja- kõik tiptop. Mingi aeg üritasin ühte korralikku mäge vallutada mitu korda aga enam esimene lukk maha ei tule. Parempoolne tuli jääb põlema. Tagumine ja keskdiffer tulevad lahti, esimene lukk jääb sisse. Proovisin edasipidi, taguripidi, slaalomit jne. Korra sain maha, kui keerasin kallaku peal süüte välja ja veeresin mäest alla. Kui käima panin, oli lukk maas (vist? tuli oli kustus igastahes) aga paari sekundi pärast läks uuesti sisse.
Kust siis alustama peaks?
Punane tuli jääb põlema kuni lukk on täielikult maha tulnud, ka peale süüte sisse-välja keeramist. Luku maha lükkamiseks muud jõudu ei ole, kui üks vedru seal silindri sees silla küljes. Muidugi aegajalt lähevad need lülitid luku küljes piduseks.

Kui üks ratas eest õhku tõsta ja seda pöörata, peaks korras lukk kiirelt peale-maha käima. Kui ei siis silinder silla küljest lahti. On juhtunud, et silinder ise ei liigu korralikult: on jama täis, kuna keegi pole 20 aastat süsteemis pidurivedeliku vahetanud; võll korrodeerunud või kõver; vedru väsinud, vms.

Kui luku muhv silla sees (näiteks kruvikeerajaga liigutades) ikka tugevalt kinni jääb, on oht, et hambad on kahjustada saanud. Sisse vaatamiseks tuleb pea kogu sild laiali lammutada. Võib-olla kui harjutada hakkab käima, aga võib-olla järgmine kord ei lähe korralikult kokku ja laseb hambad ümaraks ja siis võib minna juba uut diferentsiaali vaja.

Elektriliselt hoitakse lukke see 30 sekundit peale süüde välja keeramist. Kui nupust tagumine või keskmine lukk välja lülitada, siis lülitatakse esimene lukk ka elektriliselt välja. Aga punane tuli põleb kuni silla küljes olev lüliti on jõudnud lõpp positsiooni ja lukk peaks maas olema.

Oletan, et G 350 Turbodiesel, OM603, 1992-1997. Hilisemad G 350 mudelid CDI, BlueTEC jms. mehaanika, hüdraulika ja vist vaakum süsteemid on samad, nupud ja releed on CanBusiga.
Esisild: 33.51 - Front Axle
Lukud: 28-33-35 ja Differential Locks 00*

*Foorum võiks lubada PDF-manuseid, ilmselt püsiks materjal kauem kätesaadavam.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Vasta

Mine “Mercedes”