G-mersu
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G-mersu
Oskab keegi ütelda? Kas kõigil W-460(461) on esi- ja tagadifrilukk?
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Mudelil W460 olid difrilukud lisavarustus kuni 1986.a-ni, seega võib kohata vanemaid G-sid millel kas pole üldse lukke või on näiteks ainult tagumine lukk. Alates 1986. mudeliaastast olid lukud standardvarustus. Lukkudeta sildasid kohtab vähem Saksamaalt toodud masinatel, enam Skandinaaviast toodutel. Mudelil W461 on alati mõlemas sillas lukud.
andres
andres
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Tõmbad vahekasti kangi kohal olevast sillalülituse kangikesest, õli hakkab liikuma ja lülitab sillas luku sisse, lükkad kangi alla tagasi, õli hakkab uuesti liikuma ja lukk lastakse lahti. W461-l saab lukke lülitada vaid lukus keskdifri korral ja esmalt tagumine, seejärel esimene. T'enäoliselt on W460-l samuti. Süsteemi annab ilmselt ka modifitseerida nii, et lukke saaks lülitada keskdifrist ja teineteisest sõltumatult. Mis kiirusesse puutub, siis liikumise pealt olen lülitanud küll, kui suurel kiirusel lubatud on ei tea, ei viitsi manuali autost tooma minna...
Viimati muutis hulkur, T Dets 12, 2006 7:28 am, muudetud 1 kord kokku.
lukkude lülitamise kohta hoo pealt otsisin isegi infot ja kahjuks praegu linki anda pole... kuid kuskil oli kirjas et ohutuse mõttes lülitatakse ikkagi seisval masinal, kuid võib ka hoo pealt kui vedu pole taga. Ehk siis kuskil mudas lapatsit andes pole mõtet lukku lülitada ja samas ka poole mäe peal mootoriga pidurdades. Külab ka suht loogiliselt, kuna metalldetailid ei pruugi suure pinge all oma ettenähtud asenditesse jõuda ja tagajärjeks millegi purunemine.
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
W460-l on lülimine täiesti sõltumatu. Rebid seenekesest ja lülitub, seda ükskõik mis järjekorras ja vahekasti asendis.
Mis puutub kiirusesse lülitamise hetkel, siis minu manualid ütlevad, et ainult seistes. Tegelikult võib lülida kasvõi maanteekiirusel. Oluline on, et luku lülitumise hetkel ei oleks lülitatava silla rataste pöörlemiskiiruste erinevus suur. Ükskõik, kas siis mõlemad rattad seisavad või pöörlevad peaaegu sama kiirusega.
Mis puutub kiirusesse lülitamise hetkel, siis minu manualid ütlevad, et ainult seistes. Tegelikult võib lülida kasvõi maanteekiirusel. Oluline on, et luku lülitumise hetkel ei oleks lülitatava silla rataste pöörlemiskiiruste erinevus suur. Ükskõik, kas siis mõlemad rattad seisavad või pöörlevad peaaegu sama kiirusega.
Kas diffrilukkude lülitussüsteem töötab samal põhimõtel nagu piduritel. Ei ole ise kunagi neid kange näppinud - sellepärast küsin. Kas need kangid on siis fikseeruvad? Sest, et nagu pidurite puhulgi rakenduvad pidurid ka ainult nii kaua kuni pedaali tallad. Või töötab see lukulülit.süsteem kuidagi teistmoodi.
vaatan 2000 -2002 pikki isendeid.
kas on normaalne ,et uksehinged eritavad "roostevett" . hõbedastel isenditel torkas see eriti silma.
tagaluugi ülemine äär kipub roostetama...kas tüüpviga???
millele peaks ostmisel erilist tähelepanu pöörama??
kuna ma ingliskeeles eriti tugev ei ole , siis need foorumid mind eriti ei aita, vähemalt otsimisega jään hätta.
on äkki mingit venekeelset kohta?
trv
kas on normaalne ,et uksehinged eritavad "roostevett" . hõbedastel isenditel torkas see eriti silma.
tagaluugi ülemine äär kipub roostetama...kas tüüpviga???
millele peaks ostmisel erilist tähelepanu pöörama??
kuna ma ingliskeeles eriti tugev ei ole , siis need foorumid mind eriti ei aita, vähemalt otsimisega jään hätta.
on äkki mingit venekeelset kohta?
trv
olen paar nädalat G-sid vaadanud....
hetkel segaduses: valida g400 või g500 (lang, 2001-2003)
ostes on disla miskit ~100keeq kallim... samas võtab kütust 5l sajale vähem ... kataloogide järgi kiirenduse (minu jaoks näitaja ) vahe ülisuur ei ole...siiani olen autot vahetanud 3-4 aasta tagant (seni on olnud tegemist vähemalt 1/3 võrra odavamate masinatega...sellest ka kõhklused)
Oskab keegi öelda hoolduse hinna vahet...?
On kellelgil kogemusi nende masinatega?
hetkel segaduses: valida g400 või g500 (lang, 2001-2003)
ostes on disla miskit ~100keeq kallim... samas võtab kütust 5l sajale vähem ... kataloogide järgi kiirenduse (minu jaoks näitaja ) vahe ülisuur ei ole...siiani olen autot vahetanud 3-4 aasta tagant (seni on olnud tegemist vähemalt 1/3 võrra odavamate masinatega...sellest ka kõhklused)
Oskab keegi öelda hoolduse hinna vahet...?
On kellelgil kogemusi nende masinatega?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Reaalselt on muidugi see kütusekulu vahe suurem, iseasi millal see 100 kilone hinnavhe ennast tagasi teenib. Kogemused nii uute G`dega puuduvad aga diislid kipuvad oma keerukuse tõttu pigem veaaltima olema.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Rain77
- Fitting 38"
- Postitusi: 361
- Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
- Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
- Kontakt:
400 vs.500 kindlasti 500.üks teisega võrreldes liiga kapriisne ja nööki kõvasti rohkem teadjate jutu järgi.asfalt kirjutas:olen paar nädalat G-sid vaadanud....
hetkel segaduses: valida g400 või g500 (lang, 2001-2003)
ostes on disla miskit ~100keeq kallim... samas võtab kütust 5l sajale vähem ... kataloogide järgi kiirenduse (minu jaoks näitaja ) vahe ülisuur ei ole...siiani olen autot vahetanud 3-4 aasta tagant (seni on olnud tegemist vähemalt 1/3 võrra odavamate masinatega...sellest ka kõhklused)
Oskab keegi öelda hoolduse hinna vahet...?
On kellelgil kogemusi nende masinatega?
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=6037&page=1 siin juttu samadest motodest.
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
erik kirjutas:Reaalselt on muidugi see kütusekulu vahe suurem, iseasi millal see 100 kilone hinnavhe ennast tagasi teenib. Kogemused nii uute G`dega puuduvad aga diislid kipuvad oma keerukuse tõttu pigem veaaltima olema.
Eriku jutule lisaks: uued CDI'd tahavad väga head kütust. Pihustid surevad Leedu toodangu kätte. Kui ma peaks valima nende andmete juures (3-4 aasta tagant autovahetus, 100k hinnavahe) siis vististi valiks bensiini. Samas kui jätta kõrvale hinnavahe ja pikem perspektiiv auto hoidmises siis valiks 400 CDI. 40CDI oli kapriisne siis kui ta välja tuli. Praeguseks on minuteada enamus probleemidest mootoriga lahendatud. Uute G'de peamised probleemid tulenevad peaasjalikult liiga suurest arvutitehnoloogiast, mis kontrollib ja juhib kõike mis vähegi mõeldav ja mõeldamatu)rain77 kirjutas:400 vs.500 kindlasti 500.üks teisega võrreldes liiga kapriisne ja nööki kõvasti rohkem teadjate jutu järgi.
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=6037&page=1 siin juttu samadest motodest.
Raini jutule lisaks: Vaata juttu eriku jutule lisaks. E. lühidalt - ühe nöök võrreldes teisega ei ole absoluutselt märkimisväärselt suurem või väiksem.
Lõppkokkuvõttes. KUI mul oleks see raha et osta nii uut masinat siis ma läheks vist üleüldse G320CDI teed
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070