G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ventil.
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ventil.
Tere,
Kes annaks nõu kuidas saaks ühendada konditsioneeri ventilaatorid jahutama mootorit ülekuumenemise vastu. Minul igatahes need ventilaatorid käima ei lähe kui auto kuumaks läheb. (või on midagi viga?)
ettetänades
Andres
Kes annaks nõu kuidas saaks ühendada konditsioneeri ventilaatorid jahutama mootorit ülekuumenemise vastu. Minul igatahes need ventilaatorid käima ei lähe kui auto kuumaks läheb. (või on midagi viga?)
ettetänades
Andres
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven
no ma ei tea. s-klassil läheb küll kondi vendikas käima kui on kuum. ja vahest käib parklas ka veel paar kolm minti kui uksed kinni ja ise poes. g-l aga kahjuks kont puudub. a kont ise funkab sul? ja miks läheb kuumaks?
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven
Kont. töötas alguses aga lekkis ja nüüd on hoopis vahelt välja visatud. Kuumenemise probleemid on olnud algusest peale nii kaua kui see auto minu käes olnud 10.a. Hea kui keegi oskaks öelda kas elektrilised ventikad peavad sellel G mudelil ülekuumenemisel tööle minema või ei.
- Rain77
- Fitting 38"
- Postitusi: 361
- Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
- Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
- Kontakt:
Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven
vaevalt nad mootori ülekuumenemisel käivituma peaks, aga installi termolüliti ja ühenda need vendikad läbi selle siis hakkavad tööle vajadusel. Peaks jälgima ka puhumist või imemist mootori tiiviku suhtes ilmselt. Sõbral samuti 350TD ja kont eemaldatud, tekkis sama idee ,aga pole veel teostuseni jõudnud. Ootaks isegi komentaare sellise süsteemi efektiivsuse kohta.andres G kirjutas:Kont. töötas alguses aga lekkis ja nüüd on hoopis vahelt välja visatud. Kuumenemise probleemid on olnud algusest peale nii kaua kui see auto minu käes olnud 10.a. Hea kui keegi oskaks öelda kas elektrilised ventikad peavad sellel G mudelil ülekuumenemisel tööle minema või ei.
Rain
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven
Kuidagi ei taha uskuda, et mootori jahutamiseks on nii mehhaaniline kui elektri vent, arvan et on mootori jahutuseks on sul viskosiduriga vent, need 2 el venti peaks jahutama ainult kondi radikat.
Ülekuumenemine aga võib sul paljus muus kinni olla. Võta too el vendi juhe tuppa ja kui kuumenema hakkab, lülita el vent tööle ja kui sellepeale jahtub on tõenäoline, et see viskosidur õhtal.
Ülekuumenemine aga võib sul paljus muus kinni olla. Võta too el vendi juhe tuppa ja kui kuumenema hakkab, lülita el vent tööle ja kui sellepeale jahtub on tõenäoline, et see viskosidur õhtal.
Tel 56224693
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven
Sõidukatel oli muidu nii, et ca 100-kraadi juures hakkas konditsioneeri vent mootorit jahutama. Vahet pole, kas kont oli sisse või välja lülitatud. Toimis nö sundvendina.
Arvatavasti G puhul sama lugu.
Edit:
Konditsioneeri ventikal on eraldi relee ja kaitse. On olnud juhuseid, et kaitse on läbi. Lisaks peaks olema ka reostaat ahela vahel. On ka mittetoimivaid reostaate olnud. Või siis ühendused lihtsalt roostes.
Arvatavasti G puhul sama lugu.
Edit:
Konditsioneeri ventikal on eraldi relee ja kaitse. On olnud juhuseid, et kaitse on läbi. Lisaks peaks olema ka reostaat ahela vahel. On ka mittetoimivaid reostaate olnud. Või siis ühendused lihtsalt roostes.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven
Jeebil hakkab ka kondivent mootori kuumenemisel tööle.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven
mu g 130kw mootor installitud 65 kw asemele ja visco venti vahele ei mahutanud. radika ees "imeb" üks tundmatu kondi ventikas ja puhub läbi raidika, läbimõõdult küll nats väiksem kui originaal visco vent. aga septembrist tänaseni pole ma veel seda kordagi käima saand tänaval liikudes. kahjuks jah, mülkasse pole autot veel ajanud. uus audi 95c termolüliti radika alumises lõdvikus ja termostaat vist 80-90 vahel. ja märgutuli ventika töölehakkamisest veetud salongi. sillates termolüliti kõik toimib nagu peaks.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl