G kardaani asend.460
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G kardaani asend.460
Tere.Esikardaanis kõva vibra.Eeldan ,et kardaan vales nuudis ja veel tagurpidi all.Oskab keegi öelda,mis nurga all kõrvad ,ristid originaalis on ja kas nuudi poolne ots käib vahekasti poole?
Mitsu 3.2DiD,
300GD
300GD
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: G kardaani asend.460
pigem on seal riste vahetatud ja suvalt sisse pekstud ... kuna pole stoppereid, siis vaja natuke vaeva näha risti paika rihtimisega,
nuut peaks olema nii, et sinna miski sisse ei valguks, ehk siis emane pool üleval.
nuut peaks olema nii, et sinna miski sisse ei valguks, ehk siis emane pool üleval.
Re: G kardaani asend.460
Üldiselt kes veel ei tea,siis silmad peavad olema ühe joone peal,muidu see asi ei saagi normaalselt töödata.
Proto
53951597
53951597
Re: G kardaani asend.460
Loe siit: http://rubicon-trail.com/public/4161propshaft.pdf
Kardaanil on noolekesed, need peavad olema ühel joonel. Esikardaani puhul on offset 78 kraadi, ehk siis silmad ei pea ühe joone peal olema.
Kaur
Kardaanil on noolekesed, need peavad olema ühel joonel. Esikardaani puhul on offset 78 kraadi, ehk siis silmad ei pea ühe joone peal olema.
Kaur
Re: G kardaani asend.460
Panen omalt poolt samuti midagi vast aitab asjasse selgust tuua. Vanema mudeli kardaanil peaksid üles leidma kardaani mõlemalt otsalt sellised nooled nagu minu piltidel näha ja kui kõik on õige peaksid need asetsema ühel joonel. Aga jäingi juba oma postitusega hiljaks, see jutt juba tuli eelmisest välja. Risti fikseerimiseks kui ta on paigas võib ju kindluse mõttes kausside igasse külge CO keevitusega ette punktida tavalise M16 seibi.
- Manused
-
- DSC04841.jpg (162.79 KiB) Vaadatud 3683 korda
-
- DSC04844.jpg (201.06 KiB) Vaadatud 3683 korda
-
- DSC04840.jpg (248.18 KiB) Vaadatud 3683 korda
Re: G kardaani asend.460
Ristid stopperitega,kena töö 5+ eelmisele omanikule,aga vibra lammutas risti laiali 1000km maanteesõiduga.e.p. kirjutas:pigem on seal riste vahetatud ja suvalt sisse pekstud ... kuna pole stoppereid, siis vaja natuke vaeva näha risti paika rihtimisega,
nuut peaks olema nii, et sinna miski sisse ei valguks, ehk siis emane pool üleval.
Kas orig kardaanil jääb siis raskem pool silla külge,kuidagi ebaloogiline,lammutab ju risti rohkem?
Arvasin ka nii,aga ühe joone peale ei lase nuut panna.Praks1 kirjutas:Üldiselt kes veel ei tea,siis silmad peavad olema ühe joone peal,muidu see asi ei saagi normaalselt töödata.
Super,nooled leitud.Tänud kõigile.Änis kirjutas:Panen omalt poolt samuti midagi vast aitab asjasse selgust tuua. Vanema mudeli kardaanil peaksid üles leidma kardaani mõlemalt otsalt sellised nooled nagu minu piltidel näha ja kui kõik on õige peaksid need asetsema ühel joonel. Aga jäingi juba oma postitusega hiljaks, see jutt juba tuli eelmisest välja. Risti fikseerimiseks kui ta on paigas võib ju kindluse mõttes kausside igasse külge CO keevitusega ette punktida tavalise M16 seibi.
Mitsu 3.2DiD,
300GD
300GD