Kuna ma elan suht metsade keskel ja harrastan autoga tihtipeale metsas käia leian ,et ma peaks oma civicu mõne maastikukindlama auto vastu vahetama. Käimakoti korpuse sõitsin teist korda puruks, ning karteri kaas näeb välja nagu mõlkis plekk ämber.
Mulle meeldivad sellised klassikalisema disainiga autod nagu defender ja G-klassi masinad on. Oskab aga keegi neid võrrelda. Kummaga on mugavam sõita igapäeva sõite ja kuidas tehase konditsioonis masinad maastikul hakkama saavad. Samuti on mul tarvis tihtipeale pikki maante otsi teha.
Plaan oleks minna Saksast tooma nii 100 000 krooni ringi jäävat masinat.
Tänan.
Defender vs G-klass igapäevasõidukiks
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Niipalju kui ma tuttavate masinatega sõitnud olen, siis MB tundus mugavam. Aastakäigud miski 95 ja edasi. Samas aga toosama ristimisel kukerpallitanud verbali 85a merss loksutas maanteel kõvasti rohkem.
Siinsed vastused ei pruugi üldse omada mingit objektiivset väärtust. Kui mingit 4x4 masinat väga hindad siis paistavad "ebamugavused" ka helgemas valguses. Maastikul on nad vaieldamatult ühed parimad aga mugavusest pole siin mõtet pikalt arutleda. Võrreldes nt. sõltumatu esisillaga.
Siinsed vastused ei pruugi üldse omada mingit objektiivset väärtust. Kui mingit 4x4 masinat väga hindad siis paistavad "ebamugavused" ka helgemas valguses. Maastikul on nad vaieldamatult ühed parimad aga mugavusest pole siin mõtet pikalt arutleda. Võrreldes nt. sõltumatu esisillaga.
Defender on oma koostekvaliteedilt nagu venelane ja G Mersu on ikka klass omaette. Neid nagu lihtsalt ei saa võrrelda. Aga natuke tehnilist datat G kohta:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mercedes/g-modell/
http://www.mercefreaken.com/modellene/4 ... 61-463.htm
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mercedes/g-modell/
http://www.mercefreaken.com/modellene/4 ... 61-463.htm
+372 5028488
Loe siit ka: http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=2222 Landy kopeeris mu jutu ühest teisest teemast siia.
Olen ise üsna samas seisus, mis sina. St. samade sõiduvajadustega. Kui vaja pikemaid sõite, siis W463 keremudeliga G on ikka oluliselt parem. Samas vana G460 maastikul müttamiseks robustsem ja odavam. Tegime just oma 91.a. G300D-ga Austrias ja Saksamaal tuuri. Nädalaga tuli üle 4000 km ja väga mugav oli sõita.
Päris 100 tuh krooni eest vast W463 diislit ei leia aga bensuka võib juba hea õnnega päris korraliku kätte saada.
Olen ise üsna samas seisus, mis sina. St. samade sõiduvajadustega. Kui vaja pikemaid sõite, siis W463 keremudeliga G on ikka oluliselt parem. Samas vana G460 maastikul müttamiseks robustsem ja odavam. Tegime just oma 91.a. G300D-ga Austrias ja Saksamaal tuuri. Nädalaga tuli üle 4000 km ja väga mugav oli sõita.
Päris 100 tuh krooni eest vast W463 diislit ei leia aga bensuka võib juba hea õnnega päris korraliku kätte saada.
Siit võid ka veel tsekata: http://www.g4rce.net/engl/models.html
Link lehele, kus väha hea ülevaade erinevatest mudelipõlvkondadest ja mudelitest.
Link lehele, kus väha hea ülevaade erinevatest mudelipõlvkondadest ja mudelitest.