G350 TD mootori asendus
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Re: G350 TD mootori asendus
320CDI swap:
1. ESP emulaatori ehitamine sõitva auto peal (väike mikrokontroller kuhu lähevad rattakiiruse andurid, piduripedaal(cruise jaoks), käsipidur, 2 lülitit vahekasti kangilt)
Vahekasti lülitusasendit on vaja käigukastile õige kiiruse arvutamiseks). Arvutab kahte kiirust: 1 kastile ja teine reaalne õige endale vaatamiseks.
Mõlema koefitsente saab can sõnumiga muuta.
2. Mootori,kasti kinnitus ja jõuülekanne.
Orig. käpad läksid käiku ja mingi G originaal veovõll kasti ja vahekasti vahele mis on sobivalt 30mm lühem.
(kardaanimeeste kirjelduse järgi W4630502 CV shaft LE.237 4634100502 MB, hind pool esinduse hinnast)
Suure hurraaga sai tegema hakatud ja isegi ei tulnud selle peale, et seda lühemaks teha ei ole võimalik. (ainuke elastne osa ülekandes)
Kastile tagumine kandur omavalmistatud (lisatud pilt)
3. Karteripõhi
E oma vasaku mootoripadja juurest õgvendatud.
4. Roolikarp
50mm flantsiga tõstetud väljapoole, muidu ei mahu kliimakompressor ära.
5. Õhk sisse
Kuna parema tiiva sisse läks ahi, siis polnud muud varianti kui vedada õhk läbi raami (3"). Boonusena jäi alles originaal tsentrifuug.
Miinusena on 4tk 90kraadist põlve.
6. Väljalase
Esimene ots peale kollektorit isevalmistatud, lisatud 200mm flex.
7. Käigukangi kuliss.
Lõikamist ja keevitamist.
8. Elektri install
Uusi juhtmeid sisuliselt vedama ei pea. (CAN salongi) Vana starterijuhe ja käigukasti juhtmed lähevad käiku.
Mootori arvuti E originaal, käigukasti arvuti E originaal, arvutite voolu- ja kaitsmepokk arvutite kastis E originaal.
Arvutite kast ümberehitatuna E originaal. Kast salongiõhuga ventileeritud.
Kickdowni lüliti E originaal.
Roolilukk E originaal (tehakse emulaatorit ka, aga ei tea kas töötab https://carlabimmo.com/product.php?id_product=35)
Süütelukk E originaal.
9. Põsed mootoriruumis
Uued augud ja vanad kinni ja viisakas viimistlus.
10. Vahejahuti
Hetkel tegemata, aga liigub vesi-õhk suunas.
1. ESP emulaatori ehitamine sõitva auto peal (väike mikrokontroller kuhu lähevad rattakiiruse andurid, piduripedaal(cruise jaoks), käsipidur, 2 lülitit vahekasti kangilt)
Vahekasti lülitusasendit on vaja käigukastile õige kiiruse arvutamiseks). Arvutab kahte kiirust: 1 kastile ja teine reaalne õige endale vaatamiseks.
Mõlema koefitsente saab can sõnumiga muuta.
2. Mootori,kasti kinnitus ja jõuülekanne.
Orig. käpad läksid käiku ja mingi G originaal veovõll kasti ja vahekasti vahele mis on sobivalt 30mm lühem.
(kardaanimeeste kirjelduse järgi W4630502 CV shaft LE.237 4634100502 MB, hind pool esinduse hinnast)
Suure hurraaga sai tegema hakatud ja isegi ei tulnud selle peale, et seda lühemaks teha ei ole võimalik. (ainuke elastne osa ülekandes)
Kastile tagumine kandur omavalmistatud (lisatud pilt)
3. Karteripõhi
E oma vasaku mootoripadja juurest õgvendatud.
4. Roolikarp
50mm flantsiga tõstetud väljapoole, muidu ei mahu kliimakompressor ära.
5. Õhk sisse
Kuna parema tiiva sisse läks ahi, siis polnud muud varianti kui vedada õhk läbi raami (3"). Boonusena jäi alles originaal tsentrifuug.
Miinusena on 4tk 90kraadist põlve.
6. Väljalase
Esimene ots peale kollektorit isevalmistatud, lisatud 200mm flex.
7. Käigukangi kuliss.
Lõikamist ja keevitamist.
8. Elektri install
Uusi juhtmeid sisuliselt vedama ei pea. (CAN salongi) Vana starterijuhe ja käigukasti juhtmed lähevad käiku.
Mootori arvuti E originaal, käigukasti arvuti E originaal, arvutite voolu- ja kaitsmepokk arvutite kastis E originaal.
Arvutite kast ümberehitatuna E originaal. Kast salongiõhuga ventileeritud.
Kickdowni lüliti E originaal.
Roolilukk E originaal (tehakse emulaatorit ka, aga ei tea kas töötab https://carlabimmo.com/product.php?id_product=35)
Süütelukk E originaal.
9. Põsed mootoriruumis
Uued augud ja vanad kinni ja viisakas viimistlus.
10. Vahejahuti
Hetkel tegemata, aga liigub vesi-õhk suunas.
- Manused
-
- WP_20140323_12_15_07_Pro.jpg (129.04 KiB) Vaadatud 4884 korda
-
- WP_20140321_19_15_30_Pro.jpg (131.34 KiB) Vaadatud 4884 korda
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: G350 TD mootori asendus
Mis aasta autolt tehnika pärineb?
Mootor töötab? Veab lõpuni avariisse minemata?
Mille peale emulaatori ehitasid?
Radikad mahtusid sellisena ära?
Kas KI asemel on ülalmainitud emulaator või on skeem nõus tegelikult ka ilma näidikuplokita töötama?
Mootor töötab? Veab lõpuni avariisse minemata?
Mille peale emulaatori ehitasid?
Radikad mahtusid sellisena ära?
Kas KI asemel on ülalmainitud emulaator või on skeem nõus tegelikult ka ilma näidikuplokita töötama?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: G350 TD mootori asendus
2000a 145kWv6sa kirjutas:Mis aasta autolt tehnika pärineb?
Mootor töötab? Veab lõpuni avariisse minemata?
Mille peale emulaatori ehitasid?
Radikad mahtusid sellisena ära?
Kas KI asemel on ülalmainitud emulaator või on skeem nõus tegelikult ka ilma näidikuplokita töötama?
mootor töötab, avariisse ei lähe, kuskile midagi vastu ei käi.
Emulaatori prototüüp on täna arduino peal, aga see läheb vahetusse (sellel boottime 1-2s, mida on liiga palju)
Radikas jäi originaal, mootoriõli oma ei jätnud alles mis 350-l originaalis oli (selle koha peale läks ahi kuna mootoriruumi ei mahtunud enam).
Käigukastiõli oma on E-l tosooliga jahutatav. (vana originaali ka ei pannud tagasi)
Mootoriõli ja käigukastiõli temp on koormusega 102-103 kraadi, aga see peaks ok olema ehk.
KI on kasutajainterface?
Näidikuplokk on ka emuleeritud (et poleks mingeid vigu kuskil), aga näidikuplokki kindlasti õnnestub kasutada vajadusel.(õige kiiruse näitamine seal natuke problemaatiline)
Ise kasutan 10" laiekraani näidikuploki asemel.
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: G350 TD mootori asendus
KI on KombiInstrument ehk näidikupaneel, mis vanematel on paaritatud immoplokiga. Uuematel on kogu turva eraldi plokis.kolekiire kirjutas: ...
KI on kasutajainterface?
...
100+ kraadi on töötemperatuuril mootorile täiesti talutav.
Kuskandis see G liikleb - tahaks kohe elusast peast näha seda imelooma...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: G350 TD mootori asendus
v6sa kirjutas:KI on KombiInstrument ehk näidikupaneel, mis vanematel on paaritatud immoplokiga. Uuematel on kogu turva eraldi plokis.kolekiire kirjutas: ...
KI on kasutajainterface?
...
100+ kraadi on töötemperatuuril mootorile täiesti talutav.
Kuskandis see G liikleb - tahaks kohe elusast peast näha seda imelooma...
G350'l pole mingit immot kuskil plokis.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Re: G350 TD mootori asendus
Tallinnas liigub, näitama kade polev6sa kirjutas:KI on KombiInstrument ehk näidikupaneel, mis vanematel on paaritatud immoplokiga. Uuematel on kogu turva eraldi plokis.kolekiire kirjutas: ...
KI on kasutajainterface?
...
100+ kraadi on töötemperatuuril mootorile täiesti talutav.
Kuskandis see G liikleb - tahaks kohe elusast peast näha seda imelooma...
Viimati muutis kolekiire, K Apr 09, 2014 6:29 pm, muudetud 1 kord kokku.
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: G350 TD mootori asendus
Gl võib-olla mitte. Aga E-klassil seda esines. Tehnikadoonoriks oli ju punnsilm.trc kirjutas: ...
G350'l pole mingit immot kuskil plokis.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: G350 TD mootori asendus
Konkreetsel E-l on kasutusel DAS 3 immona mis koosneb el.võtmest,süütelukust,roolilukust ja pumba arvutist.v6sa kirjutas:Gl võib-olla mitte. Aga E-klassil seda esines. Tehnikadoonoriks oli ju punnsilm.trc kirjutas: ...
G350'l pole mingit immot kuskil plokis.
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
Re: G350 TD mootori asendus
Veel mõned pildid oluliselt muudetud sõlmedest
ja koht kuhu tuleb vesi-õhk vahejahuti
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
Re: G350 TD mootori asendus
Kas vahejahuti paigaldamine muutis midagi? Rohkem jõudu, kiirendab paremini, jõuab paremini koormat vedada?
Kas oled mingeid mõõtmisi teinud?
Piltidelt on näha, et kasutad vee jahutamiseks kahte radiaatorit, mis on ühendatud suht jämedate torudega. Jahutisse endasse jämedad torud ei tohiks mahtuda, on seal mingi üleminek?
Kas on kasutusel ka pump mis vedeliku ringi ajab?
Aare
Kas oled mingeid mõõtmisi teinud?
Piltidelt on näha, et kasutad vee jahutamiseks kahte radiaatorit, mis on ühendatud suht jämedate torudega. Jahutisse endasse jämedad torud ei tohiks mahtuda, on seal mingi üleminek?
Kas on kasutusel ka pump mis vedeliku ringi ajab?
Aare
Re: G350 TD mootori asendus
Mõõtmisi veel teinud ei ole, panused on -5% kütusekulule mis varem oli 12,8 keskmine.arska kirjutas:Kas vahejahuti paigaldamine muutis midagi? Rohkem jõudu, kiirendab paremini, jõuab paremini koormat vedada?
Kas oled mingeid mõõtmisi teinud?
Piltidelt on näha, et kasutad vee jahutamiseks kahte radiaatorit, mis on ühendatud suht jämedate torudega. Jahutisse endasse jämedad torud ei tohiks mahtuda, on seal mingi üleminek?
Kas on kasutusel ka pump mis vedeliku ringi ajab?
Aare
Niipalju on silma hakanud, et õhk on ca 20kraadi jahedam mis saab ainult hea olla.
Samad voolikud lähevad soojusvahetisse ka mis radiaatoritessegi ja pumpa (Boschi E klassi tsirkulatsioonipump, viimasel pildil paistab ka vasakul ).
Väike paisupaak on ka lisatud. Tagantjärgi targemana oleks kohe lisanud õhutusniplid ka kohtadesse kuhu õhk sisse saab jääda.
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96