G350 TD mootori asendus
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G350 TD mootori asendus
Algne plaan oli w210 300TD 24v 130kW osta ja mootor koos käigukasti ja elektriga ümber tõsta.
aga pigem kisub see igatepidi jamaks:
enne talve ei saa valmis,
käigukasti elektrit ei pruugi korralikult tööle saada
ja 722.608 kasti füüsilises sobivuses sisu mõttes G-le pole ka mingit kindlust
Reaalsem plaan asenduseks tundub see 3,0 TD 130kW koos vana meh. pumba ja kastiga:
ära jääb elektrikamm,
sobib vana mootori karteripõhi,
kardaan käigukasti ja vahekasti vahel vist vaja lühemaks teha (uus mootor on pikem v on kastid erineva pikkusega? ),
meh.pumba uue mootoriga tööle saamine on mulle teadmata suurus
Kisub see plaan sinna, et ise seda ei tee.
Kas keegi tahab sellise töö ära teha koos saba ja sarvedega või teab kedagi soovitada?
Või on ehk pakkuda paremaid alternatiive?
----------
ott
5099951
aga pigem kisub see igatepidi jamaks:
enne talve ei saa valmis,
käigukasti elektrit ei pruugi korralikult tööle saada
ja 722.608 kasti füüsilises sobivuses sisu mõttes G-le pole ka mingit kindlust
Reaalsem plaan asenduseks tundub see 3,0 TD 130kW koos vana meh. pumba ja kastiga:
ära jääb elektrikamm,
sobib vana mootori karteripõhi,
kardaan käigukasti ja vahekasti vahel vist vaja lühemaks teha (uus mootor on pikem v on kastid erineva pikkusega? ),
meh.pumba uue mootoriga tööle saamine on mulle teadmata suurus
Kisub see plaan sinna, et ise seda ei tee.
Kas keegi tahab sellise töö ära teha koos saba ja sarvedega või teab kedagi soovitada?
Või on ehk pakkuda paremaid alternatiive?
----------
ott
5099951
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Re: G350 TD mootori asendus
Mis nagu selle ümbertõstmise eesmärk on?
Ühe võimalusena võiks äkki kaaluda ka 5-silindrilist turboga OM602 mootorit. Seda on G-dest pandud W461-le (GD290Turbo), aga ka W210 E-klass, W903 Sprinter.
Ühe võimalusena võiks äkki kaaluda ka 5-silindrilist turboga OM602 mootorit. Seda on G-dest pandud W461-le (GD290Turbo), aga ka W210 E-klass, W903 Sprinter.
Re: G350 TD mootori asendus
Vanal mootoril vänt sodi ja uue alumise otsa leidmine ei paista reaalne.
Samuti tundub +30kW ahvatlev lisa.
Talvel on auto igapäevases kasutuses ja maanteel see 100kW jäi napiks.
Samuti tundub +30kW ahvatlev lisa.
Talvel on auto igapäevases kasutuses ja maanteel see 100kW jäi napiks.
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Re: G350 TD mootori asendus
Ok, oled sa mõelnud mida see +30kW sulle MAANTEEL reaalselt annab kui Sa sildades ülekandeid ei vaheta? Mootori valimisel peaksid Sa lisaks võimsusele vaatama mootori muid karakteristikuid ka - millistel pööretel on maks vääne jne. Meie majapidamise GD290T on ilmselt oluliselt "äkilisem" kui keskmine 350GD kuna ülekanded on teised, olgugi võimsust on 12kW vähem. Seega enne kui Sa mingi suurema ümberehituse ette võtad arvuta kõik läbi, et pärast mitte pettuda, et ei juhtunudki imet ja auto on sama uimane, aga mootor on kogu aeg hullult pöördes ja läheb kuumaks.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: G350 TD mootori asendus
Käigukasti saad olemasolevat kasutada. Ridamootorite kastid on omavahel vahetatavad, vahet pole, kas R4, R5 või R6, peaasi, et starter oleks samal poolel. Diisli puhul pole ka vahet, mis hooratast kasutada, sest sellel pole taga süütemärke (labasid).
Kasti väljamineva võlli flantsid on samuti suuremal määral omavahel vahetatavad.
Ilma juhtplokita kast on ühtepidi lollikindlam, teistpidi nõrgem ja aeglasema reaktsiooniga ja lihtsalt tänaseks päevaks ära kulunud - vajavad remonti.
Kui võtta tehnika W210 pealt, siis tuleks enne kindlaks teha, mis varustuses oli doonorauto, st mis signaale tal on vaja. Veojõu kontroll jne.
Btw. kui sul mingil põhjusel 3.5TD väntvõll koos kepsudega üle jääb, võiksid märku anda, on paar ideed, mida testida, kuna need on vahetatavad M104 bensuka omaga. Ma võiks sulle bensuka oma pakkuda, aga pole kuigi mõistlik, sest töömaht kahaneks.
Kas viimase otsa W124 pole mitte "lihtsam" 300-24 diiselmootor, kui W210 ? Juhtimise poolest ma mõtlen.
Kasti väljamineva võlli flantsid on samuti suuremal määral omavahel vahetatavad.
Ilma juhtplokita kast on ühtepidi lollikindlam, teistpidi nõrgem ja aeglasema reaktsiooniga ja lihtsalt tänaseks päevaks ära kulunud - vajavad remonti.
Kui võtta tehnika W210 pealt, siis tuleks enne kindlaks teha, mis varustuses oli doonorauto, st mis signaale tal on vaja. Veojõu kontroll jne.
Btw. kui sul mingil põhjusel 3.5TD väntvõll koos kepsudega üle jääb, võiksid märku anda, on paar ideed, mida testida, kuna need on vahetatavad M104 bensuka omaga. Ma võiks sulle bensuka oma pakkuda, aga pole kuigi mõistlik, sest töömaht kahaneks.
Kas viimase otsa W124 pole mitte "lihtsam" 300-24 diiselmootor, kui W210 ? Juhtimise poolest ma mõtlen.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: G350 TD mootori asendus
homme uurin, vahetasime mõni aasta tagasi ühel 3,5 mootori rootsi mootori vastu (vana kolvigrupp oli omaniku silmis liiga kulunud). Kui alles, annan teada.
Re: G350 TD mootori asendus
[quote="hulkur"]Ok, oled sa mõelnud mida see +30kW sulle MAANTEEL reaalselt annab kui Sa sildades ülekandeid ei vaheta?
Eesmärk siiski sõitma saada, maanteel annab see +30kW ja +10% väänet ehk mõne sekundi möödasõidul säästu.
Küsimus oli pigem selles, et uus vänt vanale mootorile u 2K€ ja selle asemel tundub võiks vahetada juba mootori parema
vastu kui enne.
Eesmärk siiski sõitma saada, maanteel annab see +30kW ja +10% väänet ehk mõne sekundi möödasõidul säästu.
Küsimus oli pigem selles, et uus vänt vanale mootorile u 2K€ ja selle asemel tundub võiks vahetada juba mootori parema
vastu kui enne.
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4650
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: G350 TD mootori asendus
Mul OM606 24v 130kw install G-le lõpusirgel, kui soovid, tule läbi ja vaata mis teha vaja.
PS: Nüüd teeks selle korrektselt juba nädalaga ära, kuna know-how olemas.
Andres
PS: Nüüd teeks selle korrektselt juba nädalaga ära, kuna know-how olemas.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: G350 TD mootori asendus
[quote="uputaja"]Mul OM606 24v 130kw install G-le lõpusirgel, kui soovid, tule läbi ja vaata mis teha vaja.
Vana mehhaanilise pumbaga või koos elektriga?
Vana mehhaanilise pumbaga või koos elektriga?
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
Re: G350 TD mootori asendus
5G kast on jah see mille pärast see elektriga nokitsemine minu meelest ära tasuks,hents99 kirjutas:Ilma juhtplokita kast on ühtepidi lollikindlam, teistpidi nõrgem ja aeglasema reaktsiooniga ja lihtsalt tänaseks päevaks ära kulunud - vajavad remonti.
Kui võtta tehnika W210 pealt, siis tuleks enne kindlaks teha, mis varustuses oli doonorauto, st mis signaale tal on vaja. Veojõu kontroll jne..
aga samad agad mis alguses kirjeldsin:
kas kast hakkab korralikult tööle. Väidevalt tahab kast kiiruse signaali mis vaevalt sama on.
Lisaks pole 350TD-l CAN-i ja 722.608 kast saab selle kindlasti CAN-ist.
Ehk see ehitamise skoop läheb kole suureks.
Väntvõll jääb kindlasti üle, aga üks kael on korralikult ära näritud.hents99 kirjutas: Btw. kui sul mingil põhjusel 3.5TD väntvõll koos kepsudega üle jääb, võiksid märku anda, on paar ideed, mida testida, kuna need on vahetatavad M104 bensuka omaga.
Mis selle eelis oleks om606 koos vana pumpaga installi ees?hents99 kirjutas: Kas viimase otsa W124 pole mitte "lihtsam" 300-24 diiselmootor, kui W210 ? Juhtimise poolest ma mõtlen.
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: G350 TD mootori asendus
See ongi OM606 mootor. Lihtsalt vanematel mudelitel on reeglina lihtsam elektripool, rohkem analoogsignaale jne.Mis selle eelis oleks om606 koos vana pumpaga installi ees?
Näiteks on väga suur vahe, kui võtta W210 M104 mootor või W124 (kuni 1993 ehk mitte e-klass) M104 mootor. Mõnda mootorit ei saagi näiteks tööle vanema auto peal.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4650
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: G350 TD mootori asendus
Vanema OM603 pumbaga.kolekiire kirjutas:uputaja kirjutas:Mul OM606 24v 130kw install G-le lõpusirgel, kui soovid, tule läbi ja vaata mis teha vaja.
Vana mehhaanilise pumbaga või koos elektriga?
Hetkel sõidab üks lühike punane G sama mootoriga trassil 9-10l/100km ja all on 35x15 potikud.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: G350 TD mootori asendus
Vahepeal pole mahti saanud, aga suvest on teemaga aktiivselt tegeletud.
Et oleks natuke põnevam siis läks asenduseks 320CDI R6 koos kastiga.
CAN on lahti häkitud, et ESP-d ei peaks paigaldama ja mehaanilise osa paigaldus lõpusirgel.
Head lahendust ei ole seni leidnud vahejahutile.
Suure radika taga mis ei ole hea koht isenesest on natuke ruumi,
aga sinna sobiva radika leidmine on osutunud seni viljatuks. (max 400x140 kärg mahuks sinna).
Mulje on jäänud et 300TD-l ja mingil versioonil 270CDI-l on see sinna pandud.
Teab äkki keegi täpsemalt sellest?
Et oleks natuke põnevam siis läks asenduseks 320CDI R6 koos kastiga.
CAN on lahti häkitud, et ESP-d ei peaks paigaldama ja mehaanilise osa paigaldus lõpusirgel.
Head lahendust ei ole seni leidnud vahejahutile.
Suure radika taga mis ei ole hea koht isenesest on natuke ruumi,
aga sinna sobiva radika leidmine on osutunud seni viljatuks. (max 400x140 kärg mahuks sinna).
Mulje on jäänud et 300TD-l ja mingil versioonil 270CDI-l on see sinna pandud.
Teab äkki keegi täpsemalt sellest?
--------------
G320CDI '96
G320CDI '96
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: G350 TD mootori asendus
Hmmm. Päris ilus install paistab selle ühe pildi pealt. Rohkem infot ja pilte tahaks.kolekiire kirjutas:Sõidab ja vahetab käike ka
G-del käib Vahejahuti esipampris. Olen ka mõelnud, et KUI ma seda peaksin tegema siis ilmselt on veel alternatiivideks esiradikast ettepoole ning b) põhja alla. air-to water versioon.
Siin veel mõtteid juhuks kui lõikumine võõristust ei tekita
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070