K:OM 617 mootor
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 831
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
K:OM 617 mootor
Äkki keegi oskab öelda kas OM617 3.0D R5 mootorit kannatab turbotada või on keegi seda teinud?
http://www.facebook.com/pages/Kuusalu-4 ... 61?fref=ts
Pets 53916966
Pets 53916966
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: K:OM 617 mootor
Homme või ülehomme hakkan seda tegema.
Kõike mootoreid kannatab turbotada, eriti MB omasid, kui pead silmas tugevusvaru.
Kõike mootoreid kannatab turbotada, eriti MB omasid, kui pead silmas tugevusvaru.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Re: K:OM 617 mootor
Ja tuleks panna paksem plokikaane tihend(kui antud mootorile pakutakse),sest turbokatel surve oluliselt madalam
Proovitud wv peal juba korduvalt.
Samas ise ostaks uuema 2,5 mootori,samuti r5 ja pauku rohkem,kui vanal kolmesel,neid vahest liigub suht nalja hinnaga.
Proovitud wv peal juba korduvalt.
Samas ise ostaks uuema 2,5 mootori,samuti r5 ja pauku rohkem,kui vanal kolmesel,neid vahest liigub suht nalja hinnaga.
Proto
53951597
53951597
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: K:OM 617 mootor
Nujah....Mb diislitel üldiselt turboga ja turbota versioonil surveaste sama.
Diisel ja bensumootor ei ole päris samad asjad, seepärast ka erinev teema surveastmega, bensukatel üldiselt mõni jagu väiksem surveaste. Diislil pole ka drosselklappi.
Aga elame-näeme, igaüks teeb neid asju isemoodi.
Diisel ja bensumootor ei ole päris samad asjad, seepärast ka erinev teema surveastmega, bensukatel üldiselt mõni jagu väiksem surveaste. Diislil pole ka drosselklappi.
Aga elame-näeme, igaüks teeb neid asju isemoodi.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: K:OM 617 mootor
OM617 N/A'l ja Turboversioonil on palju erinevusi. Esimesena tulevad meelde erinevad kolvid, erinevad pumbad, erinev õlitus, suurem õli kogus, jne. jne. Teostatav aga õieti ja hästi tehtuna väga töö ja rahakulukas. Lihtsam on sinna teine mootor leida.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: K:OM 617 mootor
Seda minagi, mõistlikum on kohe "õige" asi võtta. Kuigi minu poole on palju pöördutud küsimustega stiilis "originaal maksam palju raha või on raskesti kättesaadav, kas me ei saaks ise teha". Loomulikult saab.
Torukollektorid, Bolt-on EFI süsteemid, isegi näiteks keredetailid (MB 190E Evolution I, mida on grammike üle 500 eksemplari tehtud, originaalilt võetud koopia, et toota detaile, mida on siiani parimateks peetud).
Mõni pilt siis eilsest tehtud tööst, ehk turbokollektori keevitamine, sumpaga ühendamine jne. Lõpptulemust veel ei tea.
Eks keegi peab aretama ka, kes "õigeid" asju osta ei jõua (mina).
Pildil siis 5.6 M117 turbomootor, M103 kaanega ja M104 (3.2) plokiga turbomootor, pildi all võib ka näha MB V8 (M116/M117/M119) otsa istuvat manuaalkasti.
Torukollektorid, Bolt-on EFI süsteemid, isegi näiteks keredetailid (MB 190E Evolution I, mida on grammike üle 500 eksemplari tehtud, originaalilt võetud koopia, et toota detaile, mida on siiani parimateks peetud).
Mõni pilt siis eilsest tehtud tööst, ehk turbokollektori keevitamine, sumpaga ühendamine jne. Lõpptulemust veel ei tea.
Eks keegi peab aretama ka, kes "õigeid" asju osta ei jõua (mina).
Pildil siis 5.6 M117 turbomootor, M103 kaanega ja M104 (3.2) plokiga turbomootor, pildi all võib ka näha MB V8 (M116/M117/M119) otsa istuvat manuaalkasti.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Re: K:OM 617 mootor
Vot ei ole lihtsam leida, OM617 turboomotoreid peaaegu, et ei ole kuskilt võtta, mingi aeg tagasi otsisin kõikjalt ja komplektset norm korras mootorit alla 1700EUR ei leidnudki.trc kirjutas:...Lihtsam on sinna teine mootor leida...
Tel 56224693
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: K:OM 617 mootor
Aga siiani pole aru saanud, miks see OM617 mootor üldse hea on? Minu arust üks jubedamaid mootoreid mis W460 peale on pandud, sõiduautodele ehk sobibki.
2.4D mootoriga W460 pole proovida saanud, ilmselt ka ei tahaks.
R5 turbodiisel pole kah vist eriti hea lahendus.
1700€ eest saab juba mingi kobeda 5.0 või 5.6 mootori peale ja käima. Miks küll sellise raha eest tahetakse jõuetut ja ürgaja diislit? Sellise raha eest saab näiteks 24-klapise 130kW 3.0 turbodiisli(tööle panna vana pumbaga). Või 12-klapise 3.5 turbodiisli.
Edit: Mainin ära, et seda diislit ei turbotanud omale, vaid ühele rootsi kliendile.
2.4D mootoriga W460 pole proovida saanud, ilmselt ka ei tahaks.
R5 turbodiisel pole kah vist eriti hea lahendus.
1700€ eest saab juba mingi kobeda 5.0 või 5.6 mootori peale ja käima. Miks küll sellise raha eest tahetakse jõuetut ja ürgaja diislit? Sellise raha eest saab näiteks 24-klapise 130kW 3.0 turbodiisli(tööle panna vana pumbaga). Või 12-klapise 3.5 turbodiisli.
Edit: Mainin ära, et seda diislit ei turbotanud omale, vaid ühele rootsi kliendile.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: K:OM 617 mootor
Siis on juba lihtsam võtta OM603, 108kw. See käib juba stock seades ilusasti pöördesse ja on meh pumbaga.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: K:OM 617 mootor
Kui ikka juba võtiseks läks siis on juba mõistlikum võtta OM606 ning panna sinna meh. pump Stockseades 177hp ning lähinaabrid võtavad sealt probleemivabalt 350+hp'duputaja kirjutas:Siis on juba lihtsam võtta OM603, 108kw. See käib juba stock seades ilusasti pöördesse ja on meh pumbaga.
PS. OM603.(96 ja .97 e. turboversioonid) on 100, mitte 108kW
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 831
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
Re: K:OM 617 mootor
Olen vaadanud ka OM605 110kw mootorit, aga see vist ka elektroonilise pumbaga. Mix tahaks just OM617 veits mudida on sellepärast, et ei soovi loobuga 711.110 käigukastist millel on üliaeglane esimenekäik.
http://www.facebook.com/pages/Kuusalu-4 ... 61?fref=ts
Pets 53916966
Pets 53916966
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: K:OM 617 mootor
Samas asisema mootoriga pole sul enam vajadust üliaeglase 1. käigu järelecarpets kirjutas:Olen vaadanud ka OM605 110kw mootorit, aga see vist ka elektroonilise pumbaga. Mix tahaks just OM617 veits mudida on sellepärast, et ei soovi loobuga 711.110 käigukastist millel on üliaeglane esimenekäik.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Re: K:OM 617 mootor
[quote="carpets"]Äkki keegi oskab öelda kas OM617 3.0D R5 mootorit kannatab turbotada või on keegi seda teinud?[/quote]
Kannatab küll, rohkem kui aasta tagasi sai see ära tehtud, rõhk 0,6 bar-i ja töötab siiani.
Kannatab küll, rohkem kui aasta tagasi sai see ära tehtud, rõhk 0,6 bar-i ja töötab siiani.
Tel 52 76 338, G mersu
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: K:OM 617 mootor
TRC:
PS. OM603.(96 ja .97 e. turboversioonid) on 100, mitte 108kW
panid vist vähe puusse nüüd
PS. OM603.(96 ja .97 e. turboversioonid) on 100, mitte 108kW
panid vist vähe puusse nüüd
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: K:OM 617 mootor
Jah? Millega nimelt? Palun valgusta.e.p. kirjutas:TRC:
PS. OM603.(96 ja .97 e. turboversioonid) on 100, mitte 108kW
panid vist vähe puusse nüüd
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070