K:OM 617 mootor

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 831
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

K:OM 617 mootor

Postitus Postitas carpets »

Äkki keegi oskab öelda kas OM617 3.0D R5 mootorit kannatab turbotada või on keegi seda teinud?
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas hents99 »

Homme või ülehomme hakkan seda tegema.

Kõike mootoreid kannatab turbotada, eriti MB omasid, kui pead silmas tugevusvaru.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas Praks1 »

Ja tuleks panna paksem plokikaane tihend(kui antud mootorile pakutakse),sest turbokatel surve oluliselt madalam
Proovitud wv peal juba korduvalt.
Samas ise ostaks uuema 2,5 mootori,samuti r5 ja pauku rohkem,kui vanal kolmesel,neid vahest liigub suht nalja hinnaga. :D
Proto
53951597
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas hents99 »

Nujah....Mb diislitel üldiselt turboga ja turbota versioonil surveaste sama.

Diisel ja bensumootor ei ole päris samad asjad, seepärast ka erinev teema surveastmega, bensukatel üldiselt mõni jagu väiksem surveaste. Diislil pole ka drosselklappi.

Aga elame-näeme, igaüks teeb neid asju isemoodi.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas trc »

OM617 N/A'l ja Turboversioonil on palju erinevusi. Esimesena tulevad meelde erinevad kolvid, erinevad pumbad, erinev õlitus, suurem õli kogus, jne. jne. Teostatav aga õieti ja hästi tehtuna väga töö ja rahakulukas. Lihtsam on sinna teine mootor leida.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas hents99 »

Seda minagi, mõistlikum on kohe "õige" asi võtta. Kuigi minu poole on palju pöördutud küsimustega stiilis "originaal maksam palju raha või on raskesti kättesaadav, kas me ei saaks ise teha". Loomulikult saab.

Torukollektorid, Bolt-on EFI süsteemid, isegi näiteks keredetailid (MB 190E Evolution I, mida on grammike üle 500 eksemplari tehtud, originaalilt võetud koopia, et toota detaile, mida on siiani parimateks peetud).

Mõni pilt siis eilsest tehtud tööst, ehk turbokollektori keevitamine, sumpaga ühendamine jne. Lõpptulemust veel ei tea.
Pilt
Pilt
Pilt

Eks keegi peab aretama ka, kes "õigeid" asju osta ei jõua (mina).
Pilt
Pildil siis 5.6 M117 turbomootor, M103 kaanega ja M104 (3.2) plokiga turbomootor, pildi all võib ka näha MB V8 (M116/M117/M119) otsa istuvat manuaalkasti.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas karu »

trc kirjutas:...Lihtsam on sinna teine mootor leida...
Vot ei ole lihtsam leida, OM617 turboomotoreid peaaegu, et ei ole kuskilt võtta, mingi aeg tagasi otsisin kõikjalt ja komplektset norm korras mootorit alla 1700EUR ei leidnudki.
Tel 56224693
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas hents99 »

Aga siiani pole aru saanud, miks see OM617 mootor üldse hea on? Minu arust üks jubedamaid mootoreid mis W460 peale on pandud, sõiduautodele ehk sobibki.
2.4D mootoriga W460 pole proovida saanud, ilmselt ka ei tahaks.

R5 turbodiisel pole kah vist eriti hea lahendus.

1700€ eest saab juba mingi kobeda 5.0 või 5.6 mootori peale ja käima. Miks küll sellise raha eest tahetakse jõuetut ja ürgaja diislit? Sellise raha eest saab näiteks 24-klapise 130kW 3.0 turbodiisli(tööle panna vana pumbaga). Või 12-klapise 3.5 turbodiisli.


Edit: Mainin ära, et seda diislit ei turbotanud omale, vaid ühele rootsi kliendile.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4654
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas uputaja »

Siis on juba lihtsam võtta OM603, 108kw. See käib juba stock seades ilusasti pöördesse ja on meh pumbaga.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas trc »

uputaja kirjutas:Siis on juba lihtsam võtta OM603, 108kw. See käib juba stock seades ilusasti pöördesse ja on meh pumbaga.
Kui ikka juba võtiseks läks siis on juba mõistlikum võtta OM606 ning panna sinna meh. pump :) Stockseades 177hp ning lähinaabrid võtavad sealt probleemivabalt 350+hp'd :)
PS. OM603.(96 ja .97 e. turboversioonid) on 100, mitte 108kW
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 831
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas carpets »

Olen vaadanud ka OM605 110kw mootorit, aga see vist ka elektroonilise pumbaga. Mix tahaks just OM617 veits mudida on sellepärast, et ei soovi loobuga 711.110 käigukastist millel on üliaeglane esimenekäik.
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas hents99 »

carpets kirjutas:Olen vaadanud ka OM605 110kw mootorit, aga see vist ka elektroonilise pumbaga. Mix tahaks just OM617 veits mudida on sellepärast, et ei soovi loobuga 711.110 käigukastist millel on üliaeglane esimenekäik.
Samas asisema mootoriga pole sul enam vajadust üliaeglase 1. käigu järele :roll:
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Kasutaja avatar
Toronto
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: E Okt 15, 2007 10:20 pm
Asukoht: Tartu

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas Toronto »

[quote="carpets"]Äkki keegi oskab öelda kas OM617 3.0D R5 mootorit kannatab turbotada või on keegi seda teinud?[/quote]

Kannatab küll, rohkem kui aasta tagasi sai see ära tehtud, rõhk 0,6 bar-i ja töötab siiani.
Tel 52 76 338, G mersu
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas e.p. »

TRC:
PS. OM603.(96 ja .97 e. turboversioonid) on 100, mitte 108kW

panid vist vähe puusse nüüd :lol:
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: K:OM 617 mootor

Postitus Postitas trc »

e.p. kirjutas:TRC:
PS. OM603.(96 ja .97 e. turboversioonid) on 100, mitte 108kW

panid vist vähe puusse nüüd :lol:
Jah? Millega nimelt? Palun valgusta.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Vasta

Mine “Mercedes”