Head n6u G klassi remondil

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
defekt
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: N Mär 17, 2011 11:51 am

Head n6u G klassi remondil

Postitus Postitas defekt »

Nagu m6ni v6ib olla siin teab siis sain endale t66juurde s6itmiseks mercedese G klassi. Aga mulle tundu, et enamjaolt usaldusv22rsest autost sain mina ilmselt mitte k6ige paremas korras masina.
Asjad mis on katki v6i pole 6iged:
1.Abs t66tab siis kui ise seda heaks peab ja kui tøøtab siis on iga v2iksema pidurdusega tøøtamas.
2.Roolimises on mingi jama, tyhimiks vms, rooliotsad igatahes pole, kas v6iks arvata et roolilatt ??
3.T2na otsustas juhiuks anda otsad ei ei pysi enam kinni. (lukustades pysib)
4. Ykshetk hakkas masin jubedalt tahmama kui gaasi rohkem anda.
5. t2na hakkas p6lema tuli ITC (ei tea mis see on )
6. Tagaratta laager hakkas eile tugevat h22lt tegema.
7. Tosool kaob. ( seos tahmamisega ?)
8. l2hituled t66tavad kuidas kunagi
9. Summuti hakkab otsi andma




Masendus suht suur peal.
Keegi teab eestis head kohta kus parandusse viia... v6i pole sellel suurt m6tet ?? sest vigu ysna palju ja enamus vist pole just odavad. Kellegil vastavat varuosa pakkuda ?? Andke aga teada ... M6ni remondi nipp mida nendest ise saaks teha ?? våi selgeks teha mis l2bi on ??
Lisaks veel 6eldud asun autoga norras fjordide vahel. Siin ta remonti viia oleks rahakoti surm, tøøbuss k2is 6livahetuses ja siduriketas vahetati 2ra ja arve oli kuskil 1200 euro raha..
V6i oskab keegi soovitada m6nda head kohta siin Bergenis v¨6i selle l2histel kuhu odavalt saaks remonti viia( asun ise bergenist 100 km )
Nii mainides need vead v.a roolimine on ilmnenud viimase 2 n2dala jooksul.

Tervitades Algis
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Head n6u G klassi remondil

Postitus Postitas erik »

Ära kirjuta jah, mis aasta ja mudeliga tegemist on:)

Need vead ei iseloomusta kudagi auto ennast, vaid eelmist omaniku ja selle tegemata jätmisi.


1.Abs t66tab siis kui ise seda heaks peab ja kui tøøtab siis on iga v2iksema pidurdusega tøøtamas.
99% protsendiga anduri kala, millise, selgub diagnostikas, või ossiga signaali mõõtes.

2.Roolimises on mingi jama, tyhimiks vms, rooliotsad igatahes pole, kas v6iks arvata et roolilatt. Roolilatti pole, on karp. See on G tüüpviga, et roolikeskosas on loks. Karpi saab natuke peale keerata, palju ei saa, muidu hakkab äärtes pooma.

3.T2na otsustas juhiuks anda otsad ei ei pysi enam kinni. (lukustades pysib)
Ilmselt üks lihtsamaid vigu remontimiseks, tuleb lahti võtta ja karu kõhtu vaadata. Ilmselt tahab hoolitsust saada, väike vedru vahetamist, parandamist.

4. Ykshetk hakkas masin jubedalt tahmama kui gaasi rohkem anda. Kui on turboga auto ikka, siis ilmselt mõni sisselaske lõdvik katki, EGR kinni(kui on peal), vahejahuti katki, WG katki - kinni või turbo ise. Kõigepealt tuleks sisselaske lekkeid kontrollida.

5. t2na hakkas p6lema tuli ITC (ei tea mis see on )
Ilmselt seos tossamisega.
6. Tagaratta laager hakkas eile tugevat h22lt tegema.
No tuleb ära vahetada.
7. Tosool kaob. ( seos tahmamisega ?)
Kui see on "see" diisel, siis ilmselt kaane tihend, või lihtsalt lekib kuskilt. Jooksev radikas võib olla tavaline asi.
8. l2hituled t66tavad kuidas kunagi
Sellest oli siin samas teemas juttu, alustaks releest ja siis lüliti kallale
9. Summuti hakkab otsi andma
No kui see on tehase originaalne roostevaba summuti, siis su masin on mingi 15 - 17 aastat sõidus olnud, ilmselt tahab see remonti.

Norras ja odavalt:)

Ma arvan, et Eestis maksab kõikide nende asjade korda tegemine vahemikus 1000 - 2500 eurot. Külasta näiteks Viimsi Car Stop`i
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: Head n6u G klassi remondil

Postitus Postitas trc »

erik kirjutas:Ära kirjuta jah, mis aasta ja mudeliga tegemist on:)

Need vead ei iseloomusta kudagi auto ennast, vaid eelmist omaniku ja selle tegemata jätmisi.


1.Abs t66tab siis kui ise seda heaks peab ja kui tøøtab siis on iga v2iksema pidurdusega tøøtamas.
99% protsendiga anduri kala, millise, selgub diagnostikas, või ossiga signaali mõõtes.

2.Roolimises on mingi jama, tyhimiks vms, rooliotsad igatahes pole, kas v6iks arvata et roolilatt. Roolilatti pole, on karp. See on G tüüpviga, et roolikeskosas on loks. Karpi saab natuke peale keerata, palju ei saa, muidu hakkab äärtes pooma.

3.T2na otsustas juhiuks anda otsad ei ei pysi enam kinni. (lukustades pysib)
Ilmselt üks lihtsamaid vigu remontimiseks, tuleb lahti võtta ja karu kõhtu vaadata. Ilmselt tahab hoolitsust saada, väike vedru vahetamist, parandamist.

4. Ykshetk hakkas masin jubedalt tahmama kui gaasi rohkem anda. Kui on turboga auto ikka, siis ilmselt mõni sisselaske lõdvik katki, EGR kinni(kui on peal), vahejahuti katki, WG katki - kinni või turbo ise. Kõigepealt tuleks sisselaske lekkeid kontrollida.

5. t2na hakkas p6lema tuli ITC (ei tea mis see on )
Ilmselt seos tossamisega.
6. Tagaratta laager hakkas eile tugevat h22lt tegema.
No tuleb ära vahetada.
7. Tosool kaob. ( seos tahmamisega ?)
Kui see on "see" diisel, siis ilmselt kaane tihend, või lihtsalt lekib kuskilt. Jooksev radikas võib olla tavaline asi.
8. l2hituled t66tavad kuidas kunagi
Sellest oli siin samas teemas juttu, alustaks releest ja siis lüliti kallale
9. Summuti hakkab otsi andma
No kui see on tehase originaalne roostevaba summuti, siis su masin on mingi 15 - 17 aastat sõidus olnud, ilmselt tahab see remonti.

Norras ja odavalt:)

Ma arvan, et Eestis maksab kõikide nende asjade korda tegemine vahemikus 1000 - 2500 eurot. Külasta näiteks Viimsi Car Stop`i
1) Nagu Erik ütles - esimesena ABS andurid üle vaadata või lihtsalt asjad ära puhastada
2) Kui rooliotsad pole siis järgmisena kontrolli rooliamorti.
3) vt. Erik
4) vt. Erik.
5) ITC on 290GD puhul intercooleri jahutusvedeliku leveli hoiatustuli. e. teisiõnu on sul miski suuremat sorti jahutusvedelike leke. Ilmselt siis silindrisse. Sellest ka tossamine jms.

6-9) vt Erik, ei oska palju lisada.

Tean küll ka Norra G omanikke aga vaevalt et Norra hindade juures nemadki sul seda asja aitähi eest või odavalt ette võtavad. Ja ega ma pole ka mäppinud, et kus keegi neist täpselmalt asub.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
defekt
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: N Mär 17, 2011 11:51 am

Re: Head n6u G klassi remondil

Postitus Postitas defekt »

pean vabandama, jäi mainimatta tegemist on 300GD varjandiga toote aasta raamil on 1989.a kuid mootor ja sillad pidid olema 2000 aasta auto pealt ja sama ka sisuga. Ei pidanud uksega kaugelt otsima .. see välimine lukusti osa on otsa saanud omadega. Releed kontrollitud ja lüliti vahetatud ja ikka tuled jamavad. Radikas korras ja hopsti täna jäi pool võtit süütelukku. peale ITC tule põlema minemist nüüd käivitades viskab 1-2 min hullu musta nii et tahab ära lämmatada. Peale selle võtme murdumist tekkis küll selline tunne, lükkaks kaljult alla otse merre.....

Kas keegi oskab öelda kas see süüteluku südamik ja juhiukse südamik võiks sobida MB 190E pealt ??? Ma tean siin ühes lammutuskojas on selline auto sees olemas.

Eks see norras ja odavalt oli ilmsege unistus :D Ega ma ei oodanudki et keegi seda aitäh eest teeks aga mehaaniku tund on siin igavene kirves.


2000 eurot polegi hullu selle isegi elaks üle. Peab vist mingi aeg eestipoole minema:D
defekt
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: N Mär 17, 2011 11:51 am

Re: Head n6u G klassi remondil

Postitus Postitas defekt »

Läks siin samas norras remonti kohalikku töökotta... ma poleks selle autoga jõudnud isegi eesti lähedale... nüüd ootan ja vaatan mis siis arve tuleb
Vasta

Mine “Mercedes”