Pika ja lühikese G vedrud?

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
ehitusmasin
Fitting 38"
Postitusi: 250
Liitunud: T Juul 17, 2007 10:26 pm
Asukoht: Jõelähtme
Kontakt:

Pika ja lühikese G vedrud?

Postitus Postitas ehitusmasin »

Küsimus siis selline kas pika G500 tagavedrud paigaldatuna lühikesele annavad mingit efekti?
+3725013674 Tanel
http://www.ehitusmasinad.ee

Mod.Traktor
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tõstevedrude puhul on vahe selles, et pikkus on sama kuid kandevõime on erinev. Ehk pika vedru lühikese all jääb jäigem ja kuna vedru on jäigem ei vaju nii alla ära, seega saad ehk väikse tõste ja jäiga vedrustuse.
+372 5028488
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Oleneb mis efekti sa taotled.

Selles teemas on G tehasevedrude karakteristikud näha.

Pikk või lühike, 460/461 või 463 pole mingit vahet. Oluline on su eesmärk ja sellest lähtuvalt vali sobiva jäikusega vedrud.

Kuna Mait (MM) on neid ilmselt siinsele rahvale juba üksjagu tellinud, siis on mõteks temalt neid küsida.

andres
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

G500 REEGLINA tuleb "pruuni" vedruga. Seega. On sealt veel tõstmise osas minna pikk tee originaalvedrudega.

Ise isiklikult soovitan punaseid. Lollikindlam valik kui valge.

Endal on all juba mitu head aastat "B-varuosa" - e. mitte MB originaalid, mis pmst vastavad karakterisitikult punasele MB omale. Auto tõusis (stock rehviga) tehaseandmetest +5 cm. Ja ega sa yle selle numbri tõstet odavalt saagi. Edasi pead juba hakkama pidurivoolikuid vahetama ning kokkujooksu reguleerima jms.

PS. vaata ka

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=107 ... dru#107670

e lühidalt. EI OLE OLEMAS "G500 vedru", on olemas hunnik erineva karakteristikuga vedrusid, mis annavad kas madalama ja pehmema või kõrgema ja jäigema või midagi sealt vahe pealt su sõidumugavusse.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

ei pea mingeid pidurivoolikuid vahetama hakkama ja sillas muutub vaid roolikarbist tuleva varda pikkus, mis väljendub selles, et rool veitsa viltu.
Muutub ka silla asend auto kere suhtes aga seda võimalik varda pikkusega muuta õigeks.
Minu autol ees juba 10 a vanad eibachid ja taga miskid uuema patroli (vist) omad kuna veits pehmemad. täitsa ok ja kannatab isegi hüpata :lol:
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

e.p. kirjutas:ei pea mingeid pidurivoolikuid vahetama hakkama ja sillas muutub vaid roolikarbist tuleva varda pikkus, mis väljendub selles, et rool veitsa viltu.
Muutub ka silla asend auto kere suhtes aga seda võimalik varda pikkusega muuta õigeks.
üle 3" tõste tahab uusi foolikuid. fakt.

Sul on "rool veidi viltu", ma ütlen, et sul on asi poolikult (e. ebakorrektselt) tehtud järelikult :)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

kui on all 35+ rehv ja käid ka metsas, siis peale igat mudasmõnulemist see kuradima rool jälle omamoodi peal vildakil ... isegi ei viitsi enam väga süveneda :lol:
vaatan lihtsalt, kas vardad enam-vähem ok all ...

pidurivoolikuid vaja siis vahetada, kui paned pikema käiguga amordid mitte pikemad vedrud ;)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

e.p. kirjutas:pidurivoolikuid vaja siis vahetada, kui paned pikema käiguga amordid mitte pikemad vedrud ;)
mitte päris. Isegi MB OEM (Sachs) amort ei käi täit pikkust originaalvedruga. ja normaaloludes. Metsas - jah - jääb viimaks asi amordi otsa rippuma.

Bilsteini amort lubab ca 3cm rohkem kui OEM Sachs… Metsaoludes punane vedru ja bilsu amort - on pidurivoolik üpris sirge…

ORC näiteks piirab sillakäigu yldse ära "transportöörilindiga".

Pilt
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
ehitusmasin
Fitting 38"
Postitusi: 250
Liitunud: T Juul 17, 2007 10:26 pm
Asukoht: Jõelähtme
Kontakt:

Postitus Postitas ehitusmasin »

trc kirjutas:
e.p. kirjutas:pidurivoolikuid vaja siis vahetada, kui paned pikema käiguga amordid mitte pikemad vedrud ;)
mitte päris. Isegi MB OEM (Sachs) amort ei käi täit pikkust originaalvedruga. ja normaaloludes. Metsas - jah - jääb viimaks asi amordi otsa rippuma.

Bilsteini amort lubab ca 3cm rohkem kui OEM Sachs… Metsaoludes punane vedru ja bilsu amort - on pidurivoolik üpris sirge…

ORC näiteks piirab sillakäigu yldse ära "transportöörilindiga".

Pilt
Mul autol need samad ORC amordid ja miskised kangemad kollased orig.kõrgusega vedrud,kuid millised?Krt seda teab.
Aga jant selles,et taga vedrud juba väsinud ja vaja uute peale mõtlema hakata :roll: et siis millised metsa head oleks?
+3725013674 Tanel
http://www.ehitusmasinad.ee

Mod.Traktor
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

ehitusmasin kirjutas:Mul autol need samad ORC amordid ja miskised kangemad kollased orig.kõrgusega vedrud,kuid millised?Krt seda teab.
Aga jant selles,et taga vedrud juba väsinud ja vaja uute peale mõtlema hakata :roll: et siis millised metsa head oleks?
Amordid on Bilstein, ORC müüb oma tõstekomplektiga tavalisi Bilsu B6 amorte.

Kui eelarve on oluline, siis mina soovitaks Sul Maidult osta valge koodiga vedrud, kui eelarve on lõdvem siis orig punasele koodile vastavad vedrud. Aga kui tegu on lühikese ja seest tühjaksloobitud masinaga, võivad punased tühja masinaga väga jäigad olla. Mulle millegipärast sümpatiseerivad valged rohkem...
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

e.p. kirjutas:ei pea mingeid pidurivoolikuid vahetama hakkama ja sillas muutub vaid roolikarbist tuleva varda pikkus, mis väljendub selles, et rool veitsa viltu.
Muutub ka silla asend auto kere suhtes aga seda võimalik varda pikkusega muuta õigeks.
Minu autol ees juba 10 a vanad eibachid ja taga miskid uuema patroli (vist) omad kuna veits pehmemad. täitsa ok ja kannatab isegi hüpata :lol:
No rool ju ongi sellepärast viltu, et tõstes liigub sild raami suhtes pisut paigast ära tänu panhardile (diagonaalvardale).
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

rommi, seal muidu üks varras veel, mis roolikarbi ühendab käändmikuga ;)
kas suzukil pole ja keerab rooli läbi diagonaalvarda? :hihi:

banhard on mingi uus ja moodne koeratõug ? :lol:
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Änis
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: N Jaan 19, 2012 10:19 am

Re: Pika ja lühikese G vedrud?

Postitus Postitas Änis »

Endal tegu lang variandiga ja olen üllatunud miks on küll tavalise linna G-klassi tagumistel vedrudel nii lühike eluiga. Kas on selle põhjus tõesti vaid rooste vigastus ja sellest tingitud murdumine või ka originaal vedru loomulik suremine ca5-6 aastaga kuna esimene ring tagumisi andis just siis alla? Või peaks tõesti välja vahetusel kasutama teisi valikuid originaalile? Samas pole vanade juures täheldada märgatavaid rooste kahjustusi ja mine tea äkki on see täiesti tavaline nähtus ning ma peangi sellega arvestama kui sellist autot oman. Lisan ka vastavaid pilte teemale uutest vanadest...
Manused
Pilte4 135.jpg
Pilte4 135.jpg (91.8 KiB) Vaadatud 6064 korda
Pilte4 103.jpg
Pilte4 103.jpg (92.3 KiB) Vaadatud 6064 korda
Pilte4 022.jpg
Pilte4 022.jpg (114.72 KiB) Vaadatud 6064 korda
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: Pika ja lühikese G vedrud?

Postitus Postitas trc »

Otsige foorumist. See on siin ilusti lahti seletatud. Asja nimi on jäikus ja metalli kristalliseerumine.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Vasta

Mine “Mercedes”