Pika ja lühikese G vedrud?
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- ehitusmasin
- Fitting 38"
- Postitusi: 250
- Liitunud: T Juul 17, 2007 10:26 pm
- Asukoht: Jõelähtme
- Kontakt:
Pika ja lühikese G vedrud?
Küsimus siis selline kas pika G500 tagavedrud paigaldatuna lühikesele annavad mingit efekti?
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Oleneb mis efekti sa taotled.
Selles teemas on G tehasevedrude karakteristikud näha.
Pikk või lühike, 460/461 või 463 pole mingit vahet. Oluline on su eesmärk ja sellest lähtuvalt vali sobiva jäikusega vedrud.
Kuna Mait (MM) on neid ilmselt siinsele rahvale juba üksjagu tellinud, siis on mõteks temalt neid küsida.
andres
Selles teemas on G tehasevedrude karakteristikud näha.
Pikk või lühike, 460/461 või 463 pole mingit vahet. Oluline on su eesmärk ja sellest lähtuvalt vali sobiva jäikusega vedrud.
Kuna Mait (MM) on neid ilmselt siinsele rahvale juba üksjagu tellinud, siis on mõteks temalt neid küsida.
andres
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
G500 REEGLINA tuleb "pruuni" vedruga. Seega. On sealt veel tõstmise osas minna pikk tee originaalvedrudega.
Ise isiklikult soovitan punaseid. Lollikindlam valik kui valge.
Endal on all juba mitu head aastat "B-varuosa" - e. mitte MB originaalid, mis pmst vastavad karakterisitikult punasele MB omale. Auto tõusis (stock rehviga) tehaseandmetest +5 cm. Ja ega sa yle selle numbri tõstet odavalt saagi. Edasi pead juba hakkama pidurivoolikuid vahetama ning kokkujooksu reguleerima jms.
PS. vaata ka
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=107 ... dru#107670
e lühidalt. EI OLE OLEMAS "G500 vedru", on olemas hunnik erineva karakteristikuga vedrusid, mis annavad kas madalama ja pehmema või kõrgema ja jäigema või midagi sealt vahe pealt su sõidumugavusse.
Ise isiklikult soovitan punaseid. Lollikindlam valik kui valge.
Endal on all juba mitu head aastat "B-varuosa" - e. mitte MB originaalid, mis pmst vastavad karakterisitikult punasele MB omale. Auto tõusis (stock rehviga) tehaseandmetest +5 cm. Ja ega sa yle selle numbri tõstet odavalt saagi. Edasi pead juba hakkama pidurivoolikuid vahetama ning kokkujooksu reguleerima jms.
PS. vaata ka
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=107 ... dru#107670
e lühidalt. EI OLE OLEMAS "G500 vedru", on olemas hunnik erineva karakteristikuga vedrusid, mis annavad kas madalama ja pehmema või kõrgema ja jäigema või midagi sealt vahe pealt su sõidumugavusse.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
ei pea mingeid pidurivoolikuid vahetama hakkama ja sillas muutub vaid roolikarbist tuleva varda pikkus, mis väljendub selles, et rool veitsa viltu.
Muutub ka silla asend auto kere suhtes aga seda võimalik varda pikkusega muuta õigeks.
Minu autol ees juba 10 a vanad eibachid ja taga miskid uuema patroli (vist) omad kuna veits pehmemad. täitsa ok ja kannatab isegi hüpata
Muutub ka silla asend auto kere suhtes aga seda võimalik varda pikkusega muuta õigeks.
Minu autol ees juba 10 a vanad eibachid ja taga miskid uuema patroli (vist) omad kuna veits pehmemad. täitsa ok ja kannatab isegi hüpata
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
üle 3" tõste tahab uusi foolikuid. fakt.e.p. kirjutas:ei pea mingeid pidurivoolikuid vahetama hakkama ja sillas muutub vaid roolikarbist tuleva varda pikkus, mis väljendub selles, et rool veitsa viltu.
Muutub ka silla asend auto kere suhtes aga seda võimalik varda pikkusega muuta õigeks.
Sul on "rool veidi viltu", ma ütlen, et sul on asi poolikult (e. ebakorrektselt) tehtud järelikult
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
mitte päris. Isegi MB OEM (Sachs) amort ei käi täit pikkust originaalvedruga. ja normaaloludes. Metsas - jah - jääb viimaks asi amordi otsa rippuma.e.p. kirjutas:pidurivoolikuid vaja siis vahetada, kui paned pikema käiguga amordid mitte pikemad vedrud
Bilsteini amort lubab ca 3cm rohkem kui OEM Sachs Metsaoludes punane vedru ja bilsu amort - on pidurivoolik üpris sirge
ORC näiteks piirab sillakäigu yldse ära "transportöörilindiga".
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- ehitusmasin
- Fitting 38"
- Postitusi: 250
- Liitunud: T Juul 17, 2007 10:26 pm
- Asukoht: Jõelähtme
- Kontakt:
Mul autol need samad ORC amordid ja miskised kangemad kollased orig.kõrgusega vedrud,kuid millised?Krt seda teab.trc kirjutas:mitte päris. Isegi MB OEM (Sachs) amort ei käi täit pikkust originaalvedruga. ja normaaloludes. Metsas - jah - jääb viimaks asi amordi otsa rippuma.e.p. kirjutas:pidurivoolikuid vaja siis vahetada, kui paned pikema käiguga amordid mitte pikemad vedrud
Bilsteini amort lubab ca 3cm rohkem kui OEM Sachs Metsaoludes punane vedru ja bilsu amort - on pidurivoolik üpris sirge
ORC näiteks piirab sillakäigu yldse ära "transportöörilindiga".
Aga jant selles,et taga vedrud juba väsinud ja vaja uute peale mõtlema hakata et siis millised metsa head oleks?
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Amordid on Bilstein, ORC müüb oma tõstekomplektiga tavalisi Bilsu B6 amorte.ehitusmasin kirjutas:Mul autol need samad ORC amordid ja miskised kangemad kollased orig.kõrgusega vedrud,kuid millised?Krt seda teab.
Aga jant selles,et taga vedrud juba väsinud ja vaja uute peale mõtlema hakata et siis millised metsa head oleks?
Kui eelarve on oluline, siis mina soovitaks Sul Maidult osta valge koodiga vedrud, kui eelarve on lõdvem siis orig punasele koodile vastavad vedrud. Aga kui tegu on lühikese ja seest tühjaksloobitud masinaga, võivad punased tühja masinaga väga jäigad olla. Mulle millegipärast sümpatiseerivad valged rohkem...
No rool ju ongi sellepärast viltu, et tõstes liigub sild raami suhtes pisut paigast ära tänu panhardile (diagonaalvardale).e.p. kirjutas:ei pea mingeid pidurivoolikuid vahetama hakkama ja sillas muutub vaid roolikarbist tuleva varda pikkus, mis väljendub selles, et rool veitsa viltu.
Muutub ka silla asend auto kere suhtes aga seda võimalik varda pikkusega muuta õigeks.
Minu autol ees juba 10 a vanad eibachid ja taga miskid uuema patroli (vist) omad kuna veits pehmemad. täitsa ok ja kannatab isegi hüpata
Re: Pika ja lühikese G vedrud?
Endal tegu lang variandiga ja olen üllatunud miks on küll tavalise linna G-klassi tagumistel vedrudel nii lühike eluiga. Kas on selle põhjus tõesti vaid rooste vigastus ja sellest tingitud murdumine või ka originaal vedru loomulik suremine ca5-6 aastaga kuna esimene ring tagumisi andis just siis alla? Või peaks tõesti välja vahetusel kasutama teisi valikuid originaalile? Samas pole vanade juures täheldada märgatavaid rooste kahjustusi ja mine tea äkki on see täiesti tavaline nähtus ning ma peangi sellega arvestama kui sellist autot oman. Lisan ka vastavaid pilte teemale uutest vanadest...
- Manused
-
- Pilte4 135.jpg (91.8 KiB) Vaadatud 6064 korda
-
- Pilte4 103.jpg (92.3 KiB) Vaadatud 6064 korda
-
- Pilte4 022.jpg (114.72 KiB) Vaadatud 6064 korda
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: Pika ja lühikese G vedrud?
Otsige foorumist. See on siin ilusti lahti seletatud. Asja nimi on jäikus ja metalli kristalliseerumine.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070