G kergemaks tegemine
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G kergemaks tegemine
Tervist. Autoks w460 300GD ja küsiks nõu, et kuidas autot kergemaks saada? Praeguseks olen vahetanud metallist kütusepaagi plastiku vastu, põhjamati välja võtnud, tagumise istme välja visanud, kapoti alt selle mati ka välja rookinud, aga muret teeb, et auto ikkagi kuradi raske. Mida mõistlikku saaks veel ette võtta kaalulangetamise suhtes? Silmas peaks pidama, et auto jääks sellisesse konditsiooni, mis lubaks sõita TR1 klassis, ehk siis kere lõigata ei tohi. Ma eeldan, et uksepolstrite ja laepolstri eemaldamine on niivõrd marginaalne kaalusääst, et sellega vast primaarne tegeleda ei ole. Mis krdi asi see selle G nii raskeks teeb võrreldes nt Toyo ja Mitsu jms. maasturitega. Praeguses konditsioonis selle masinaga üpris keeruline maastikul toimetada, kipub igas võimalikus ja võimatus kohas kinni istuma - seda olenemata lukkudest ja korralikust rehvist. Võibolla tuli pisut segane jutt, aga küllap aru saate.
Erik
Erik
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
-
- Zootramm
- Postitusi: 718
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Põhja alt matt võib olla läbi vettinud, ilma selleta pole miskit häda ja jalad on ilusti soojad. Kui kõva katusega, siis tagumised aknad 3 tk polükarbonaadi vastu (mul on pakkuda vana auto pealt). See tagumine lae koorik kaalus ka ikkagi. Varuratta kandur (ratas tuppa). Kärukonks, kui on. Summutist saab ehk ühe tüki eemaldada. Raadio+kõlarid, kui on. Originaalne õhupuhasti mingi Green filter alukopsiku vastu. Tagasilla pidurdusjõu regulaator on nuhtluseks.
Ma ei tea, kas see kõik tänapäeval TR-1 legal on. Plastikust esitiivad ja kapott oleks järgmine tase.
Edit: Esiistmed ununesid. Tahad, astu Nõmmelt läbi mõni päev, äkki märkad midagi kasulikku. Mul vana kest ja värskem sõiduk õue peal. Tel. peaks profiilis leiduma.
Ma ei tea, kas see kõik tänapäeval TR-1 legal on. Plastikust esitiivad ja kapott oleks järgmine tase.
vist kõik asjad on rauast ja sellisest paksemast-jämedamast...Mis krdi asi see selle G nii raskeks teeb võrreldes nt Toyo ja Mitsu jms. maasturitega.
Edit: Esiistmed ununesid. Tahad, astu Nõmmelt läbi mõni päev, äkki märkad midagi kasulikku. Mul vana kest ja värskem sõiduk õue peal. Tel. peaks profiilis leiduma.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: G kergemaks tegemine
Walkman/Erik.walkman kirjutas:Tervist. Autoks w460 300GD ja küsiks nõu, et kuidas autot kergemaks saada? Praeguseks olen vahetanud metallist kütusepaagi plastiku vastu, põhjamati välja võtnud, tagumise istme välja visanud, kapoti alt selle mati ka välja rookinud, aga muret teeb, et auto ikkagi kuradi raske. Mida mõistlikku saaks veel ette võtta kaalulangetamise suhtes? Silmas peaks pidama, et auto jääks sellisesse konditsiooni, mis lubaks sõita TR1 klassis, ehk siis kere lõigata ei tohi. Ma eeldan, et uksepolstrite ja laepolstri eemaldamine on niivõrd marginaalne kaalusääst, et sellega vast primaarne tegeleda ei ole. Mis krdi asi see selle G nii raskeks teeb võrreldes nt Toyo ja Mitsu jms. maasturitega. Praeguses konditsioonis selle masinaga üpris keeruline maastikul toimetada, kipub igas võimalikus ja võimatus kohas kinni istuma - seda olenemata lukkudest ja korralikust rehvist. Võibolla tuli pisut segane jutt, aga küllap aru saate.
Erik
Minuarust on teile nii mitugi korda juba antud head nõu ronida TR2'e/Vabasse. Seda nii foorumis kui ka võistlustel koha peal
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Nõustun täiesti. Kestvuse kohapealt lausa uskumatu auto, ei mäletagi korda kui poleks omal jõul metsast ära tulnud. Kohtadest siinkohal ei räägi muidugi. Iga aastaarvestuse punktikoht on seni suurt rõõmu toonud, kuid eks hing ihkab loomulikult enamat. On käinud korduvalt peast läbi ka mõtteid autot vahetada, aga kuna olemasolevat on väga raske realiseerida, siis oleme sellega läbi ajanud. Ja sellepärast küsisingi, et äkki on veel midagi, mida teha et natukenegi paremaks saaks auto. Eks näis mis uus hooaeg toob, võimalik tõesti, et tulevad muudatused võistlusklassis. See aasta tahaks veel visalt ASMV ära punnitada ja siis peab hakkama uuesti tarkadega konsulteerima, kuidas täpselt edasi toimida.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Teha on palju, nagu juba ka eelmistes threadides mainitud. Aga seda mitte TR-1's. G ei ole auto, millega sul oleks mingeidki sansse rinda pistmisel katusega atv-dega.walkman kirjutas:Nõustun täiesti. Kestvuse kohapealt lausa uskumatu auto, ei mäletagi korda kui poleks omal jõul metsast ära tulnud. Kohtadest siinkohal ei räägi muidugi. Iga aastaarvestuse punktikoht on seni suurt rõõmu toonud, kuid eks hing ihkab loomulikult enamat. On käinud korduvalt peast läbi ka mõtteid autot vahetada, aga kuna olemasolevat on väga raske realiseerida, siis oleme sellega läbi ajanud. Ja sellepärast küsisingi, et äkki on veel midagi, mida teha et natukenegi paremaks saaks auto. Eks näis mis uus hooaeg toob, võimalik tõesti, et tulevad muudatused võistlusklassis. See aasta tahaks veel visalt ASMV ära punnitada ja siis peab hakkama uuesti tarkadega konsulteerima, kuidas täpselt edasi toimida.
Mina kaaluks mootorivahetust. 617a või OM603 vastu. e. siis kindlasti turbo. Rohkem väänet ja hp'd. E. kaal tuleb korvata milegi muuga
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Tegelikult ei ole mõtet ennast Vabasse tapma minna. Novaasi teami vaba G kaalus 2,7t ja seda kaalu pidi maapeal hoidma 33x14 Bogger. TR2/3 oleks sellisele rauakolakale ainuke valik.
Pigem turbokone, portaalid ja 39,5 Boggerid/traktorid.
Mis siin ikka masohismiga tegeleda.
Parimat.
Andres
Pigem turbokone, portaalid ja 39,5 Boggerid/traktorid.
Mis siin ikka masohismiga tegeleda.
Parimat.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kui tahad Tr-1 võistelda siis tsiviil g-ga ei saa kaalu heaks nii et EAL-iga pahuksisse ei lähe.
Variant mida olen kaalunud
http://www.blocket.se/skaraborg/Mb_g_24 ... ?ca=11&w=3
Sinna pane oma R5 turbo enne Eestis regamist, nii saad paberid kohe korda.
Võib olla pead sillad ka ümber viskama, pooltel neist ei ole lukke paigaldatud.
Seega teed kahest autost kaks autot. Aga saad omale parema
Variant mida olen kaalunud
http://www.blocket.se/skaraborg/Mb_g_24 ... ?ca=11&w=3
Sinna pane oma R5 turbo enne Eestis regamist, nii saad paberid kohe korda.
Võib olla pead sillad ka ümber viskama, pooltel neist ei ole lukke paigaldatud.
Seega teed kahest autost kaks autot. Aga saad omale parema
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Sel masinal ei ole R5 turbo vaid vabalthingav. See ongi probleem.runn kirjutas:Kui tahad Tr-1 võistelda siis tsiviil g-ga ei saa kaalu heaks nii et EAL-iga pahuksisse ei lähe.
Variant mida olen kaalunud
http://www.blocket.se/skaraborg/Mb_g_24 ... ?ca=11&w=3
Sinna pane oma R5 turbo enne Eestis regamist, nii saad paberid kohe korda.
Võib olla pead sillad ka ümber viskama, pooltel neist ei ole lukke paigaldatud.
Seega teed kahest autost kaks autot. Aga saad omale parema
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
runn, oled kindel, et see oluliselt kergem kere?
cabriol ja kuudil reaalselt mingi 100 kilo vahet kaalul.
G surm on raske ja võimetu mootor ninas, mis viib masina otsejoones põhja, kui enne auku ei saavutata piisavat kiirust üle libisemiseks
mina eelistan 2,3 bensukat kuna:
võimsus sarnane
kütuse kulu sarnane
nina kaal kergem
ja muidugi, kui sinna sisse ronib 4x100 kg meest, siis pole enam vahet, mis klaasid ees jne
cabriol ja kuudil reaalselt mingi 100 kilo vahet kaalul.
G surm on raske ja võimetu mootor ninas, mis viib masina otsejoones põhja, kui enne auku ei saavutata piisavat kiirust üle libisemiseks
mina eelistan 2,3 bensukat kuna:
võimsus sarnane
kütuse kulu sarnane
nina kaal kergem
ja muidugi, kui sinna sisse ronib 4x100 kg meest, siis pole enam vahet, mis klaasid ees jne
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
OM617 on 244kgMovistar kirjutas:Palju need mootorid koos kastidega kaaluvad,et nad nii rasked on?
Vahekastid:
460 mudelitel peal olev: VG080; With PTO; 39kg
150-3W - nagu minu masinal; 53kg
722.3 4k automaat ca 65kg
Ma ei ytle et mootor raske on. Mootor peaks olema võimsam
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
2.5D? Ei ole suga päri.e.p. kirjutas:ideaalne mootor oleks sellise pealt :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Edit. Vaatasin uuesti. Tegu bensukaga
OM603 või 606 oleks minuarust ikkagi paremad valikud.
Aga me ei aita praegu härrat kuidagimoodi tema mures pmst. St, et me ei tea yhtegi rohkemat kohta, kuidas ta G kergemaks teha. Ja ega neid kohti enam polegi.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070