G kergemaks tegemine

Moderaatorid: hulkur, Moderators

walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

G kergemaks tegemine

Postitus Postitas walkman »

Tervist. Autoks w460 300GD ja küsiks nõu, et kuidas autot kergemaks saada? Praeguseks olen vahetanud metallist kütusepaagi plastiku vastu, põhjamati välja võtnud, tagumise istme välja visanud, kapoti alt selle mati ka välja rookinud, aga muret teeb, et auto ikkagi kuradi raske. Mida mõistlikku saaks veel ette võtta kaalulangetamise suhtes? Silmas peaks pidama, et auto jääks sellisesse konditsiooni, mis lubaks sõita TR1 klassis, ehk siis kere lõigata ei tohi. Ma eeldan, et uksepolstrite ja laepolstri eemaldamine on niivõrd marginaalne kaalusääst, et sellega vast primaarne tegeleda ei ole. Mis krdi asi see selle G nii raskeks teeb võrreldes nt Toyo ja Mitsu jms. maasturitega. Praeguses konditsioonis selle masinaga üpris keeruline maastikul toimetada, kipub igas võimalikus ja võimatus kohas kinni istuma - seda olenemata lukkudest ja korralikust rehvist. Võibolla tuli pisut segane jutt, aga küllap aru saate.

Erik 8)
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
margus61
Zootramm
Postitusi: 718
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

Põhja alt matt võib olla läbi vettinud, ilma selleta pole miskit häda ja jalad on ilusti soojad. Kui kõva katusega, siis tagumised aknad 3 tk polükarbonaadi vastu (mul on pakkuda vana auto pealt). See tagumine lae koorik kaalus ka ikkagi. Varuratta kandur (ratas tuppa). Kärukonks, kui on. Summutist saab ehk ühe tüki eemaldada. Raadio+kõlarid, kui on. Originaalne õhupuhasti mingi Green filter alukopsiku vastu. Tagasilla pidurdusjõu regulaator on nuhtluseks.
Ma ei tea, kas see kõik tänapäeval TR-1 legal on. Plastikust esitiivad ja kapott oleks järgmine tase.
Mis krdi asi see selle G nii raskeks teeb võrreldes nt Toyo ja Mitsu jms. maasturitega.
vist kõik asjad on rauast ja sellisest paksemast-jämedamast...
Edit: Esiistmed ununesid. Tahad, astu Nõmmelt läbi mõni päev, äkki märkad midagi kasulikku. Mul vana kest ja värskem sõiduk õue peal. Tel. peaks profiilis leiduma.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: G kergemaks tegemine

Postitus Postitas trc »

walkman kirjutas:Tervist. Autoks w460 300GD ja küsiks nõu, et kuidas autot kergemaks saada? Praeguseks olen vahetanud metallist kütusepaagi plastiku vastu, põhjamati välja võtnud, tagumise istme välja visanud, kapoti alt selle mati ka välja rookinud, aga muret teeb, et auto ikkagi kuradi raske. Mida mõistlikku saaks veel ette võtta kaalulangetamise suhtes? Silmas peaks pidama, et auto jääks sellisesse konditsiooni, mis lubaks sõita TR1 klassis, ehk siis kere lõigata ei tohi. Ma eeldan, et uksepolstrite ja laepolstri eemaldamine on niivõrd marginaalne kaalusääst, et sellega vast primaarne tegeleda ei ole. Mis krdi asi see selle G nii raskeks teeb võrreldes nt Toyo ja Mitsu jms. maasturitega. Praeguses konditsioonis selle masinaga üpris keeruline maastikul toimetada, kipub igas võimalikus ja võimatus kohas kinni istuma - seda olenemata lukkudest ja korralikust rehvist. Võibolla tuli pisut segane jutt, aga küllap aru saate.

Erik 8)
Walkman/Erik.

Minuarust on teile nii mitugi korda juba antud head nõu ronida TR2'e/Vabasse. Seda nii foorumis kui ka võistlustel koha peal :)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas walkman »

Nõustun täiesti. Kestvuse kohapealt lausa uskumatu auto, ei mäletagi korda kui poleks omal jõul metsast ära tulnud. Kohtadest siinkohal ei räägi muidugi. Iga aastaarvestuse punktikoht on seni suurt rõõmu toonud, kuid eks hing ihkab loomulikult enamat. On käinud korduvalt peast läbi ka mõtteid autot vahetada, aga kuna olemasolevat on väga raske realiseerida, siis oleme sellega läbi ajanud. Ja sellepärast küsisingi, et äkki on veel midagi, mida teha et natukenegi paremaks saaks auto. Eks näis mis uus hooaeg toob, võimalik tõesti, et tulevad muudatused võistlusklassis. See aasta tahaks veel visalt ASMV ära punnitada ja siis peab hakkama uuesti tarkadega konsulteerima, kuidas täpselt edasi toimida.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

walkman kirjutas:Nõustun täiesti. Kestvuse kohapealt lausa uskumatu auto, ei mäletagi korda kui poleks omal jõul metsast ära tulnud. Kohtadest siinkohal ei räägi muidugi. Iga aastaarvestuse punktikoht on seni suurt rõõmu toonud, kuid eks hing ihkab loomulikult enamat. On käinud korduvalt peast läbi ka mõtteid autot vahetada, aga kuna olemasolevat on väga raske realiseerida, siis oleme sellega läbi ajanud. Ja sellepärast küsisingi, et äkki on veel midagi, mida teha et natukenegi paremaks saaks auto. Eks näis mis uus hooaeg toob, võimalik tõesti, et tulevad muudatused võistlusklassis. See aasta tahaks veel visalt ASMV ära punnitada ja siis peab hakkama uuesti tarkadega konsulteerima, kuidas täpselt edasi toimida.
Teha on palju, nagu juba ka eelmistes threadides mainitud. Aga seda mitte TR-1's. G ei ole auto, millega sul oleks mingeidki sansse rinda pistmisel katusega atv-dega.
Mina kaaluks mootorivahetust. 617a või OM603 vastu. e. siis kindlasti turbo. Rohkem väänet ja hp'd. E. kaal tuleb korvata milegi muuga :)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4654
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Tegelikult ei ole mõtet ennast Vabasse tapma minna. Novaasi teami vaba G kaalus 2,7t ja seda kaalu pidi maapeal hoidma 33x14 Bogger. TR2/3 oleks sellisele rauakolakale ainuke valik.

Pigem turbokone, portaalid ja 39,5 Boggerid/traktorid.

Mis siin ikka masohismiga tegeleda.


Parimat.

Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

ei ole sel G-l häda midagi muud, kui et kallis on osta ja siis ei raatsi lõhkuda.
Teie G-l probleemiks võimetu mootor, mis lisaks teeb nina liiga raskeks.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Postitus Postitas runn »

Kui tahad Tr-1 võistelda siis tsiviil g-ga ei saa kaalu heaks nii et EAL-iga pahuksisse ei lähe.
Variant mida olen kaalunud
http://www.blocket.se/skaraborg/Mb_g_24 ... ?ca=11&w=3
Sinna pane oma R5 turbo enne Eestis regamist, nii saad paberid kohe korda.
Võib olla pead sillad ka ümber viskama, pooltel neist ei ole lukke paigaldatud.

Seega teed kahest autost kaks autot. Aga saad omale parema 8)
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

runn kirjutas:Kui tahad Tr-1 võistelda siis tsiviil g-ga ei saa kaalu heaks nii et EAL-iga pahuksisse ei lähe.
Variant mida olen kaalunud
http://www.blocket.se/skaraborg/Mb_g_24 ... ?ca=11&w=3
Sinna pane oma R5 turbo enne Eestis regamist, nii saad paberid kohe korda.
Võib olla pead sillad ka ümber viskama, pooltel neist ei ole lukke paigaldatud.

Seega teed kahest autost kaks autot. Aga saad omale parema 8)
Sel masinal ei ole R5 turbo vaid vabalthingav. See ongi probleem.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

runn, oled kindel, et see oluliselt kergem kere?
cabriol ja kuudil reaalselt mingi 100 kilo vahet kaalul.
G surm on raske ja võimetu mootor ninas, mis viib masina otsejoones põhja, kui enne auku ei saavutata piisavat kiirust üle libisemiseks :)
mina eelistan 2,3 bensukat kuna:
võimsus sarnane
kütuse kulu sarnane
nina kaal kergem

ja muidugi, kui sinna sisse ronib 4x100 kg meest, siis pole enam vahet, mis klaasid ees jne :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

ühele võistlusmasinale panime R5 turbo peale, sai sama hea ja võimas, kui 2,3 bensukas automaatkastiga aga nina kaal ...
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4424
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Palju need mootorid koos kastidega kaaluvad,et nad nii rasked on?
HM Racing Team
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

ideaalne mootor oleks sellise pealt :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

Movistar kirjutas:Palju need mootorid koos kastidega kaaluvad,et nad nii rasked on?
OM617 on 244kg

Vahekastid:

460 mudelitel peal olev: VG080; With PTO; 39kg
150-3W - nagu minu masinal; 53kg

722.3 4k automaat ca 65kg…

Ma ei ytle et mootor raske on. Mootor peaks olema võimsam :)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

e.p. kirjutas:ideaalne mootor oleks sellise pealt :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
2.5D? Ei ole suga päri.

Edit. Vaatasin uuesti. Tegu bensukaga…

OM603 või 606 oleks minuarust ikkagi paremad valikud.

Aga me ei aita praegu härrat kuidagimoodi tema mures pmst. St, et me ei tea yhtegi rohkemat kohta, kuidas ta G kergemaks teha. Ja ega neid kohti enam polegi.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Vasta

Mine “Mercedes”