G-ga ülevaatusele
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- klinkerhoffen
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: E Mai 17, 2010 11:09 am
G-ga ülevaatusele
Tekkis küsimus G-ga (W463) ülevaatuse läbimise kohta.
Soovitusi, ja mida peaks ennetavalt teadma või tegema püsiva neliveoga, et "protseduuride" käigus piduristendil autot ära ei lõhutaks? Kas lihsalt "N" peale vahekastikangist piisab või vajavad kõik 4 ratast toetamist? Või pannakse vastasratas lihtsalt teistpidi pöörlema?
Oman toredat kogemust, kus täiesti uus seisupiduri tross tõmmati stendis katki, seda küll tavalisel sõiduautol. Sõna seisupidur viitab ju otseselt "seismisele", seega liikuval autol selle rakendamine tekitab omamoodi küsitavusi...seisva auto liikumise takistamise jõud vs liikuva auto peatamise jõud...
On äkki soovitada G sõbralikke asutusi Harjumaal, kes tead-tunnevad antud autot ega vaata kui imeliku pilguga stiilis "oi..ma täpselt ei tea, aga proovime-katsetame".
Soovitusi, ja mida peaks ennetavalt teadma või tegema püsiva neliveoga, et "protseduuride" käigus piduristendil autot ära ei lõhutaks? Kas lihsalt "N" peale vahekastikangist piisab või vajavad kõik 4 ratast toetamist? Või pannakse vastasratas lihtsalt teistpidi pöörlema?
Oman toredat kogemust, kus täiesti uus seisupiduri tross tõmmati stendis katki, seda küll tavalisel sõiduautol. Sõna seisupidur viitab ju otseselt "seismisele", seega liikuval autol selle rakendamine tekitab omamoodi küsitavusi...seisva auto liikumise takistamise jõud vs liikuva auto peatamise jõud...
On äkki soovitada G sõbralikke asutusi Harjumaal, kes tead-tunnevad antud autot ega vaata kui imeliku pilguga stiilis "oi..ma täpselt ei tea, aga proovime-katsetame".
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
No ma arvan, et see aeg kus ülevaataja 4-veolist autot nagu vasikas uut aiaväravat vahtis peaks ikka ammu möödas olema. Vähemalt need kus mina viimastel aastatel käinud olen, on kõik väga proffesionaalsed olnud. Soovitada julgen: Tallinnas Laki tn. ülevaatuspunkti ja Maardus Auto Ülevaatuse OÜ Keemikute 3k. Kummaski pole G-d (tõsi küll ilma pideva neliveota 460 ja 461 mudeleid)
äralõhutud.
äralõhutud.
- Taavi2101
- Fitting 38"
- Postitusi: 253
- Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
- Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393
Neid ülevaatuse punkte suht vähe kus vana malli piduri stend.
Ise olen Jüris firmas http://alpter.ee/ hakkama saanud nii Patroli lülitatava nelikveoga kui ka Cherokeega millel pidev nelikvedu.
Ise olen Jüris firmas http://alpter.ee/ hakkama saanud nii Patroli lülitatava nelikveoga kui ka Cherokeega millel pidev nelikvedu.
- klinkerhoffen
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: E Mai 17, 2010 11:09 am
Tänan soovituste eest, uurin nimetatud kohti.
Selles ei oleks ma üldse nii kindel, et selliseid kohti ei oleks, kus 4-veolist autot nagu vasikas uut aiaväravat vaadatakse. See küll ei puutu otseselt sellesse teemasse, aga leidub ka automüüjaid, kes ei tea, kuidas vahekastikangi lülitada. Helistades ja küsides suvalisest kohast, kas teie tehnika võimaldab teha, oli telefonis kuulda kuidas üks ülevaataja hüüab üle saali teisele, kes ka ei tea, pole varem teinud, aga proovida ju võib. See tekitaski mõtte küsida targematelt foorumist järele.
Ma arvan, et G on piisavalt robustne, et pidada vastu ka suurtele kannatustele, kuid milleks otsida ekstreemsusi ja leiutada jalgratast st õpetada ja avastada koos ülevaatajatega oma rahakoti kulul, kuidas on õige, kuidas mitte. Targem on küsida kogemusi omavatelt inimestel, kuidas praktika käib. Formaal-juriidiliselt jah, võib olla tõesti peaksid peaaegu kõik teadma...aga millal enne on kõik ideaalne olnud? Eks ole vedanud, kui sattunud kohe teadjate-oskajate juurde.
Selles ei oleks ma üldse nii kindel, et selliseid kohti ei oleks, kus 4-veolist autot nagu vasikas uut aiaväravat vaadatakse. See küll ei puutu otseselt sellesse teemasse, aga leidub ka automüüjaid, kes ei tea, kuidas vahekastikangi lülitada. Helistades ja küsides suvalisest kohast, kas teie tehnika võimaldab teha, oli telefonis kuulda kuidas üks ülevaataja hüüab üle saali teisele, kes ka ei tea, pole varem teinud, aga proovida ju võib. See tekitaski mõtte küsida targematelt foorumist järele.
Ma arvan, et G on piisavalt robustne, et pidada vastu ka suurtele kannatustele, kuid milleks otsida ekstreemsusi ja leiutada jalgratast st õpetada ja avastada koos ülevaatajatega oma rahakoti kulul, kuidas on õige, kuidas mitte. Targem on küsida kogemusi omavatelt inimestel, kuidas praktika käib. Formaal-juriidiliselt jah, võib olla tõesti peaksid peaaegu kõik teadma...aga millal enne on kõik ideaalne olnud? Eks ole vedanud, kui sattunud kohe teadjate-oskajate juurde.
Toetan ideed kahel käel! Ning lisaks, et mitte ainult 4x4 vaid ka 6x6!kpihus kirjutas:Ka isiklikult soovitan Maardu Auto Ülevaatuse OÜ'd. Need mehed näevad seal 4x4 masinaid rohkemgi kui töö ajal ja teavad 4x4 asjadusest ehk isegi rohkem, kui paljud selle foorumi liikmed. Ise seal käinud korduvalt ja kiidan
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee