1. leht 2-st

Roolivõim Unimogile 404

Postitatud: E Mär 29, 2010 3:32 pm
Postitas helar
Jube raske on manööverdada.
Kusagilt netist jäi silma mingi vigur mis paigaldatakse rooli ja karbi (roolisamba) vahele.On kellelgi kokkupuuteid?
Või oskab keegi välja pakkuda alternatiivse lahenduse lihtsustamaks keeramist?

Postitatud: E Mär 29, 2010 4:28 pm
Postitas heints
Räägi sellest vigurist lähemalt? Mingi link äkki?

Postitatud: E Mär 29, 2010 5:14 pm
Postitas helar
http://www.unimogfreunde.de/technik-tip ... owerSt.jpg


Takoine pajepenn.
Omal pump põhimõtteliselt olemas ...sõiduka oma
mõtlesin ,et ühildaks kuidagi.

Postitatud: E Mär 29, 2010 5:23 pm
Postitas helar
http://www.unimogfreunde.de/technik-tip ... werSt4.JPG


ka üsna huvitav asi , käib vist ilma õlita?

Postitatud: E Mär 29, 2010 10:31 pm
Postitas erik
helar kirjutas:http://www.unimogfreunde.de/technik-tip ... werSt4.JPG


ka üsna huvitav asi , käib vist ilma õlita?
Kus ta siis käib? Märgitud isegi töörõhk 70bar`i. Aga äge vidin on.

Postitatud: E Mär 29, 2010 11:29 pm
Postitas heints
Kas sellisele junnile mingi hinnalipik ka külge on riputatud?

Postitatud: T Mär 30, 2010 9:32 am
Postitas helar
hetkel tundub ,et hinnad algavad 3000.- kroonist. kaevan edasi .
kuuglisse : TORQUE GENERATOR

Postitatud: T Mär 30, 2010 10:37 am
Postitas LR90

Postitatud: K Apr 21, 2010 9:01 pm
Postitas heints
Kas roolivõimu otsingud on ka kuhugi edasi viinud?
Sai siin vaadatud mõnede veoautode roolikarpe aga midagi sobivat pole endale silma hakanud, kuna neil mida vaadatud on käpp küljel ja liigub edasi tagasi.
Seega vaja oleks karpi mis kinnituks raami siseküljele käpp oleks eespool ja kannataks traktorirehvi.Mõne maasturi oma jääks vist lootusetult nõrgaks? Kuna kaal selle auto puhul primaarne ei ole võib soovitada ka raskemaid kolakaid.
Üks võimalus oleks ka hüdrorool. Sai lapatud vanemaid teemasid aga silma ei hakand konkreetselt mille millelt pärit roolipead kasutada.
Taskukohane oleks arvatavasti ainult vene tehnikalt pärit süsteem aga millelt?
Ootaks siis soovitusi millelt selliseid asju leida võib?
Kui keegi tunneb, et tal midagi müüüa siis ps.

Postitatud: K Apr 21, 2010 11:16 pm
Postitas tarmo
On oht sattuda vihkan-hüdrorooli-aga-pean-kasutama klubisse :twisted:
Aga üldiselt venelaste puhul Belarusi orbitrol. Maksis vist ca 3k (uus), kui õigesti mäletan.
Kui (maan)teel ka vaja palju kulgeda, siis mingil juhul täishüdrot ei soovitaks. Pidev võimlemine on garanteeritud.

Postitatud: N Apr 22, 2010 10:50 am
Postitas heints
Kuna ma 4 aastat iga päev laaduriga hüdrorooliga mööda maailma olen ringi kihutanud, siis see rooliga pidev korrigeerimine on vägagi käe sees.
Maanteesõit mind ei häiri kuna katsun seal ikka käru peal sõita.
Mis pumpa sa selle belarussi orbitroliga kasutad. Mõnda nz või mingit lääne pumpa?
Kas sellel bellarussil millelt orbitrol pärit on ka mingi täpsem mark?

Postitatud: N Jaan 20, 2011 6:21 pm
Postitas helar
soendaks vana teemat:

Tahan ikkagi selle converteri sinna vahele aretada.
Rääkisin Belgiast härraga kes on proovinud.
Tema seda ei soovitanud kuna üle 50kmh pigi ikka väga käest kippuma kuna rool niivõrd kerge.
Eestist leiaks isegi tarnija,kuid hind on veel kõrge ja tarneaeg pikk aga tegelen veel asjaga.
Siit minu põhiküsimus:

Helari loogika: kui seadme töörõhku vähendada poole võrra peaks ka rool poole raskemaks minema?
palun parandage mind hüdraulikaspetsid või kinnitage teooriat.

Teine mõte, juhul kui minu loogika pani võssa:
Maanteesõidul ühendada surve ja tagasivool "one way" magnetklapiga kokku niiet maanteel roolivõimendi ei tööta. Mõte ?

Lihtsalt muud lahendused on rõvedalt kallid.

Igasugune asjalik arutelu teretulnud!!

Postitatud: L Jaan 22, 2011 1:59 pm
Postitas heints
Kas selle junniga rool üldse mittetöötava mootoriga toimib?Ma pakun et siis kui surve tagant võtad ei keera enam üldse.
Aga katsu otsida mõni veoka roolivõimendi mis sobiks,kindlasti leidub selline asi millel käpp õieti on.
Selle töörõhu vähendamiisega on see,et tekib effekt kus keerad rooli aga rattad hakkavad hiljem ja jube aeglaselt pöörama.
Aga sa uuri kõigepealt selle junni tööpõhimõtet kas on seal sees roolipea ja mingi hüdromootor või jookseb võll otse läbi ja võimaldab ka väljasuretatud mootoriga rattaid pöörata.

Postitatud: L Jaan 22, 2011 5:40 pm
Postitas kaits09
Pange GAZ-66 roolivõimu süsteem.

Postitatud: L Jaan 22, 2011 8:58 pm
Postitas helar
Kas selle junniga rool üldse mittetöötava mootoriga toimib
The Torque Generator as a rotary device converts hydraulic energy into mechanical energy
arvan, peaks toimima ka seisva mootoriga. ohutustehniliselt ebaloogiline ,et ei toimi.
Selle töörõhu vähendamiisega on see,et tekib effekt kus keerad rooli aga rattad hakkavad hiljem ja jube aeglaselt pöörama.
sobib maanteele hästi. põdratesti ei läbi isegi originaalseades mitte.
Pange GAZ-66 roolivõimu süsteem
Hea soovitus. oled ,või tead kedagi ,kes on pannud ?