Tervitus,
Sai soetatud selline haagis hobuste veoks:
Haagise registrimass on 3,5t ja kandevõime 2t. Probleem nüüd selline, et praegune auto küljes olev konks võimaldab vedada vaid 2,2t haagist. Lisaks on ostetud haagise passis kirjas, et konks peab vertikaalsuunas kannatama 350kg. Preagusel on lubatud 120kg. Juba enda turvalisuse huvides tuleb midagi toekamat leida.
Küsimus: kas keegi oskab soovitada, kust leida vajalike parameetritega haagisekonks? Auto ise on G300td '97 aastast.
Tänud ette,
Kaur
Tugevam haagisekonks W463'le
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Küsi kasutaja Heinza käest, ta meil vana konksu spets!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tervist!
Mul seismas 2 (originaal)konksu mersule. Üks pikem, teine lühem. Ehk siis kui all suurema mõõduga rehv, siis ei jää pikema konksu puhul käru tiisel suure nurga alla ega käru taguots mööda maad lohisema. Mingi silt on mäletamist mööda vähemasti küljes neil ehk siis päris kuurinurgas treitud-keevitatud vidinad need pole. Olid küljes '85 aasta 230GE-l, mille raami küljes teatud nurga all nelja avaga plaat. Selle külge käis siis poltidega nimetatud plaat, mille külge keevitatud kärukonks. Igavesti tugevad asjad on. Sellega saand vedada väga raskeid haagiseid jms. Kui huvi, siis otsin kuskilt pildid ka üles. Saada oma e-posti aadress, võin sinna need saata.
Mul seismas 2 (originaal)konksu mersule. Üks pikem, teine lühem. Ehk siis kui all suurema mõõduga rehv, siis ei jää pikema konksu puhul käru tiisel suure nurga alla ega käru taguots mööda maad lohisema. Mingi silt on mäletamist mööda vähemasti küljes neil ehk siis päris kuurinurgas treitud-keevitatud vidinad need pole. Olid küljes '85 aasta 230GE-l, mille raami küljes teatud nurga all nelja avaga plaat. Selle külge käis siis poltidega nimetatud plaat, mille külge keevitatud kärukonks. Igavesti tugevad asjad on. Sellega saand vedada väga raskeid haagiseid jms. Kui huvi, siis otsin kuskilt pildid ka üles. Saada oma e-posti aadress, võin sinna need saata.
Take OFF! Mudas alates 1997...
GSM 50 38 301 keskaa@gmail.com
GSM 50 38 301 keskaa@gmail.com