G Mersu info ... thea otsib maasturit
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Kuni 95 aasta G on kuidagi liiga taburet.
Võtsin ühe prooviks ja tegin Lõuna Eesti otsa...oli veel ebamugavam kui mu enda Patrol. 95 ja üles on natuke teised istmed, mis toetavad mõnusalt ja samas on ka muu salongi sisustus kaasaegsem. Ilmselt on ka müramaterjale rohkem kasutatud, kuna ka vaiksem tundub olema uuem G. Mis elektroonikat ikka seal rohkem on? Elektriliselt lülituvad difrid ehk? Aaa, no muidugi el. istmed mäludega, tumenev peegel, kliima, el. aken...aga see peaks juba niigi elementaarne kaasaegse auto juures olema.
Metsavahel ilmselt ei loe rolli, aga pikalt maanteel tiksudes ootaks midagi enamat.
Võtsin ühe prooviks ja tegin Lõuna Eesti otsa...oli veel ebamugavam kui mu enda Patrol. 95 ja üles on natuke teised istmed, mis toetavad mõnusalt ja samas on ka muu salongi sisustus kaasaegsem. Ilmselt on ka müramaterjale rohkem kasutatud, kuna ka vaiksem tundub olema uuem G. Mis elektroonikat ikka seal rohkem on? Elektriliselt lülituvad difrid ehk? Aaa, no muidugi el. istmed mäludega, tumenev peegel, kliima, el. aken...aga see peaks juba niigi elementaarne kaasaegse auto juures olema.
Metsavahel ilmselt ei loe rolli, aga pikalt maanteel tiksudes ootaks midagi enamat.
+372 5028488
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
See G mersu teemaline arutelu pani ka mind lõpuks sõna võtma. Väidetest enne ja peale 95-nda aasta G mersude kohta ei saa ma aru. G-mersu esimene põlvkond (w460) oli tootmises alates 1979 aastast. Alates 1989 hakati tootma w463 põlvkonda, mis põhimõtteliselt on sama auto mida siiani toodetakse. Olemas on ka w461 (worker), mis samuti praeguseni tootmises on. Tegu on lihtsalt mugavamaks tehtud w460-ga.
Räägin oma kogemusest, kuna olen omanud nii w460 g-d (GE230e), kui ka w463-e (G300D)
Suurim erinevus w460 ja w463 vahel on veermik ja transmissioon. w460 on lülitatava nelikveoga, keskdiffer puudub. Esimene ja tagumine differ on mehhaaniliselt lukustatavad (lülitab hüdraulika). Seega saab nelivedu kasutada vaid maastikul või libedaga. Vahekast on täielikult sünkroniseeritud ja nelivedu saab lülitada suvalisel kiirusel. Samuti on w460 üsna askeetliku sisustusega, elektroonika praktiliselt puudub. Tegu on tõsise tööloomaga ja auto seisukord sõltub puhtalt sellest, kui hästi teda hooldatud-hoitud on. Liikvel on palju praeguseks juba vabalt 25 aasta vanuseid isendeid, mis kulgevad täisesti ilma probleemideta.
w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt. 90-ndate aastate alguse g-del on piisavalt vähe elektroonikat ja tegu on tõeliselt hea ning vastupidava autoga. Olemas ka igasugu mugavusseadmed ja korralik heliisolatsioon. Mu enda auto on 3L R6 ilma turbota diiselmootoriga. Eriline rakett ei ole aga samas on kütusekulu mõistlik (11-12 L/100km keskmiselt). Sama mootor on peal ka 90-ndate alguse MB sedaanidel ja varuosasid peaks vajadusel vabalt saada olema.
Räägin oma kogemusest, kuna olen omanud nii w460 g-d (GE230e), kui ka w463-e (G300D)
Suurim erinevus w460 ja w463 vahel on veermik ja transmissioon. w460 on lülitatava nelikveoga, keskdiffer puudub. Esimene ja tagumine differ on mehhaaniliselt lukustatavad (lülitab hüdraulika). Seega saab nelivedu kasutada vaid maastikul või libedaga. Vahekast on täielikult sünkroniseeritud ja nelivedu saab lülitada suvalisel kiirusel. Samuti on w460 üsna askeetliku sisustusega, elektroonika praktiliselt puudub. Tegu on tõsise tööloomaga ja auto seisukord sõltub puhtalt sellest, kui hästi teda hooldatud-hoitud on. Liikvel on palju praeguseks juba vabalt 25 aasta vanuseid isendeid, mis kulgevad täisesti ilma probleemideta.
w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt. 90-ndate aastate alguse g-del on piisavalt vähe elektroonikat ja tegu on tõeliselt hea ning vastupidava autoga. Olemas ka igasugu mugavusseadmed ja korralik heliisolatsioon. Mu enda auto on 3L R6 ilma turbota diiselmootoriga. Eriline rakett ei ole aga samas on kütusekulu mõistlik (11-12 L/100km keskmiselt). Sama mootor on peal ka 90-ndate alguse MB sedaanidel ja varuosasid peaks vajadusel vabalt saada olema.
Mina pidasingi pisiasju silmas nagu näiteks faceliftitud salong, mida olen täheldanud 95 ja üles autodel. No krt, istmel ja istmel ning salongil ja salongil on ikka vahe küll minuarust. Iste on mõnusam, rool on mugavam, näidukud on mõnusamalt asetatud, viimistlusmaterjalid on läbimõeldumad. Jutt on nahksisudega salongide võrdlemisest, läbi minu silmade.
+372 5028488
- Kristallitükk
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 42
- Liitunud: R Veebr 11, 2005 1:29 pm
- Asukoht: Tallinn
äää... hüdrauliline on siis kui õli lükkab ja pneumaatiline siis kui õhk. onju.rommi kirjutas:ma arvasin ikka et G lukke laksab pneumaatika...verbal kirjutas: w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt.
no w463-l on tegelt nii, et kui pressid diffriluku lüliteid (kokku 3 tükki - keskmine, esimene ja tagumine), siis läheb väike vaakumpumbake tööle, solenoid klapid avanevad (iga diffriluku kohta üks) ja vaakum (e. pneumaatika) lülitab keskmist diffrilukku vahekastis. esimese ja tagumise jaoks tuleb ka õli (e. pneumaatika) mängu - nimelt kasutatakse esi- ja tagadiffri lülitamiseks võimendeid, kus vaakum liigutab membraani, mis paneb omakorda õli liikuma. ehk siis differ lukustatakse hüdrauliliselt.
Viimati muutis verbal, T Sept 27, 2005 3:39 pm, muudetud 1 kord kokku.