G Mersu info ... thea otsib maasturit

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Mina olen vastupidiselt aru saanud: kuni 95.-ndani on head G-d, sealt edasi mõttetuid tilu-lilusid ja elektroonikat täis paksmaokad...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kuni 95 aasta G on kuidagi liiga taburet.
Võtsin ühe prooviks ja tegin Lõuna Eesti otsa...oli veel ebamugavam kui mu enda Patrol. 95 ja üles on natuke teised istmed, mis toetavad mõnusalt ja samas on ka muu salongi sisustus kaasaegsem. Ilmselt on ka müramaterjale rohkem kasutatud, kuna ka vaiksem tundub olema uuem G. Mis elektroonikat ikka seal rohkem on? Elektriliselt lülituvad difrid ehk? Aaa, no muidugi el. istmed mäludega, tumenev peegel, kliima, el. aken...aga see peaks juba niigi elementaarne kaasaegse auto juures olema.

Metsavahel ilmselt ei loe rolli, aga pikalt maanteel tiksudes ootaks midagi enamat.
+372 5028488
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

ise olles sõitnud nii uue, kui vana G-ga, siis minuarust polnud neil mingit vahet. Mõlemad lühikesed ja diislid. Uuem oli veic erksam, kuid G on G omas headuses. Ise soovitan soojalt. Ikka maastur, mitte Landrover :twisted:
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Metsa soovitad el.istmeid???
Müramatid visatakse niikuinii peale esimest uputamist välja...

Mulle on mulje jäänud, et see riknev elektroonika on mootori küljes.
Kasutaja avatar
verbal
Fitting 38"
Postitusi: 246
Liitunud: N Aug 19, 2004 9:29 am
Asukoht: Harjumaa servas

Postitus Postitas verbal »

See G mersu teemaline arutelu pani ka mind lõpuks sõna võtma. Väidetest enne ja peale 95-nda aasta G mersude kohta ei saa ma aru. G-mersu esimene põlvkond (w460) oli tootmises alates 1979 aastast. Alates 1989 hakati tootma w463 põlvkonda, mis põhimõtteliselt on sama auto mida siiani toodetakse. Olemas on ka w461 (worker), mis samuti praeguseni tootmises on. Tegu on lihtsalt mugavamaks tehtud w460-ga.

Räägin oma kogemusest, kuna olen omanud nii w460 g-d (GE230e), kui ka w463-e (G300D)

Suurim erinevus w460 ja w463 vahel on veermik ja transmissioon. w460 on lülitatava nelikveoga, keskdiffer puudub. Esimene ja tagumine differ on mehhaaniliselt lukustatavad (lülitab hüdraulika). Seega saab nelivedu kasutada vaid maastikul või libedaga. Vahekast on täielikult sünkroniseeritud ja nelivedu saab lülitada suvalisel kiirusel. Samuti on w460 üsna askeetliku sisustusega, elektroonika praktiliselt puudub. Tegu on tõsise tööloomaga ja auto seisukord sõltub puhtalt sellest, kui hästi teda hooldatud-hoitud on. Liikvel on palju praeguseks juba vabalt 25 aasta vanuseid isendeid, mis kulgevad täisesti ilma probleemideta.

w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt. 90-ndate aastate alguse g-del on piisavalt vähe elektroonikat ja tegu on tõeliselt hea ning vastupidava autoga. Olemas ka igasugu mugavusseadmed ja korralik heliisolatsioon. Mu enda auto on 3L R6 ilma turbota diiselmootoriga. Eriline rakett ei ole aga samas on kütusekulu mõistlik (11-12 L/100km keskmiselt). Sama mootor on peal ka 90-ndate alguse MB sedaanidel ja varuosasid peaks vajadusel vabalt saada olema.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mina pidasingi pisiasju silmas nagu näiteks faceliftitud salong, mida olen täheldanud 95 ja üles autodel. No krt, istmel ja istmel ning salongil ja salongil on ikka vahe küll minuarust. Iste on mõnusam, rool on mugavam, näidukud on mõnusamalt asetatud, viimistlusmaterjalid on läbimõeldumad. Jutt on nahksisudega salongide võrdlemisest, läbi minu silmade.
+372 5028488
Kasutaja avatar
verbal
Fitting 38"
Postitusi: 246
Liitunud: N Aug 19, 2004 9:29 am
Asukoht: Harjumaa servas

Postitus Postitas verbal »

Facelift-itud salong tuli 1989 koos w463-ga ja 1995-nda aasta autoga ei ole seal suurt mingit vahet. Võib-olla vaid mõned pisiasjad - näiteks oli 1992 aastani armatuuril olemas "ABS-kill" lüliti, mis on maastikul üsna kasulik asi.
Kasutaja avatar
Kristallitükk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: R Veebr 11, 2005 1:29 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristallitükk »

dzeesas, irw ,ehe näide seisab just siin, et igal ühel oma maitse autode suhtes. Nii pikalt auto valiku teemal targutamist annab ikka leida, kui see siin on :)
Eks omajagu elevust ikka tekitab see ka et just naisterahvas maasturit otsib IRW :yupikaye
Get Nitrous and ARB, keep pushing buttons till You make it!
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

verbal kirjutas: w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt.
ma arvasin ikka et G lukke laksab pneumaatika... :roll:
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
verbal
Fitting 38"
Postitusi: 246
Liitunud: N Aug 19, 2004 9:29 am
Asukoht: Harjumaa servas

Postitus Postitas verbal »

rommi kirjutas:
verbal kirjutas: w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt.
ma arvasin ikka et G lukke laksab pneumaatika... :roll:
äää... hüdrauliline on siis kui õli lükkab ja pneumaatiline siis kui õhk. onju.

no w463-l on tegelt nii, et kui pressid diffriluku lüliteid (kokku 3 tükki - keskmine, esimene ja tagumine), siis läheb väike vaakumpumbake tööle, solenoid klapid avanevad (iga diffriluku kohta üks) ja vaakum (e. pneumaatika) lülitab keskmist diffrilukku vahekastis. esimese ja tagumise jaoks tuleb ka õli (e. pneumaatika) mängu - nimelt kasutatakse esi- ja tagadiffri lülitamiseks võimendeid, kus vaakum liigutab membraani, mis paneb omakorda õli liikuma. ehk siis differ lukustatakse hüdrauliliselt.
Viimati muutis verbal, T Sept 27, 2005 3:39 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

G Mersu osa eraldi välja tõstetud.
Päris asjalikku infot hakkas koonduma.
+372 5028488
Vasta

Mine “Mercedes”