G-Mersude ajaloost
Postitatud: R Sept 23, 2005 12:23 pm
G-mersu esimene põlvkond (w460) oli tootmises alates 1979 aastast. Alates 1989 hakati tootma w463 põlvkonda, mis põhimõtteliselt on sama auto mida siiani toodetakse. Olemas on ka w461 (worker), mis samuti praeguseni tootmises on. Tegu on lihtsalt mugavamaks tehtud w460-ga.
Räägin oma kogemusest, kuna olen omanud nii w460 g-d (GE230e), kui ka w463-e (G300D)
Suurim erinevus w460 ja w463 vahel on veermik ja transmissioon. w460 on lülitatava nelikveoga, keskdiffer puudub. Esimene ja tagumine differ on mehhaaniliselt lukustatavad (lülitab hüdraulika). Seega saab nelivedu kasutada vaid maastikul või libedaga. Vahekast on täielikult sünkroniseeritud ja nelivedu saab lülitada suvalisel kiirusel. Samuti on w460 üsna askeetliku sisustusega, elektroonika praktiliselt puudub. Tegu on tõsise tööloomaga ja auto seisukord sõltub puhtalt sellest, kui hästi teda hooldatud-hoitud on. Liikvel on palju praeguseks juba vabalt 25 aasta vanuseid isendeid, mis kulgevad täisesti ilma probleemideta.
w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt. 90-ndate aastate alguse g-del on piisavalt vähe elektroonikat ja tegu on tõeliselt hea ning vastupidava autoga. Olemas ka igasugu mugavusseadmed ja korralik heliisolatsioon.
Facelift-itud salong tuli 1989 koos w463-ga ja 1995-nda aasta autoga ei ole seal suurt mingit vahet. Võib-olla vaid mõned pisiasjad - näiteks oli 1992 aastani armatuuril olemas "ABS-kill" lüliti, mis on maastikul üsna kasulik asi.
Allikas:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=2180&start=60
Räägin oma kogemusest, kuna olen omanud nii w460 g-d (GE230e), kui ka w463-e (G300D)
Suurim erinevus w460 ja w463 vahel on veermik ja transmissioon. w460 on lülitatava nelikveoga, keskdiffer puudub. Esimene ja tagumine differ on mehhaaniliselt lukustatavad (lülitab hüdraulika). Seega saab nelivedu kasutada vaid maastikul või libedaga. Vahekast on täielikult sünkroniseeritud ja nelivedu saab lülitada suvalisel kiirusel. Samuti on w460 üsna askeetliku sisustusega, elektroonika praktiliselt puudub. Tegu on tõsise tööloomaga ja auto seisukord sõltub puhtalt sellest, kui hästi teda hooldatud-hoitud on. Liikvel on palju praeguseks juba vabalt 25 aasta vanuseid isendeid, mis kulgevad täisesti ilma probleemideta.
w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt. 90-ndate aastate alguse g-del on piisavalt vähe elektroonikat ja tegu on tõeliselt hea ning vastupidava autoga. Olemas ka igasugu mugavusseadmed ja korralik heliisolatsioon.
Facelift-itud salong tuli 1989 koos w463-ga ja 1995-nda aasta autoga ei ole seal suurt mingit vahet. Võib-olla vaid mõned pisiasjad - näiteks oli 1992 aastani armatuuril olemas "ABS-kill" lüliti, mis on maastikul üsna kasulik asi.
Allikas:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=2180&start=60