G460 heliisolatsioon

Moderaatorid: hulkur, Moderators

autosober
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Nov 22, 2009 3:12 pm

G460 heliisolatsioon

Postitus Postitas autosober »

Sai siis proovitud G klassi veidi vaiksemaks teha....

Esimese asjana sai auto salong täielikult eemaldatud, sealjuures ka kogu uste sisemus jms....

Pilt

Peale seda matistasime pinna karukeelega ja panime peale 5 mm pigiplaadid


Pilt

Pilt

Pilt

Peale seda katsime kõik kinni ja lasime üle nn. vedela kerehermeetikuga DINITROL

Pilt
Pilt
Pilt
Siis sai veel lisaks sisse paigaldatud natukene porolooni

Pilt


Peale Porolooni paigutust läks veel tavaline ehituslik papp, polstrid peale tagasi, kõik uued tüüblid ja VALMIS

Heli läks natukene vaiksemaks aga noh. parem kui mitte midagi
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Tere autosober,

Kas tegu on Sinu autoga? Kui mitte ja Sa üritad oma bisnest siin promoda, siis oled mõnevõrra eksinud foorumiga, paraku...

Vaata, enamuse siinsete kodanike eesmärk on muuta auto võimalikult kergeks ja esimene asi mis tavaliselt prügikonteinerisse lendab on kõik need mõttetud rasked pigimatid ja imehästi vett sisseimevad poroloonid mis ära ei kuiva ja räigelt kopitama hakkavad.

andres
G-wageniga sõitev adminn
autosober
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Nov 22, 2009 3:12 pm

Heli

Postitus Postitas autosober »

Tegemist on tavalise tööautoga millega käru järele vedada, kahjuks on salongis niivõrd tappev heli, et sõita kiirusel 80 kmH on lauda võimatu telefoniga rääkida, seega proovisin midagi ette võtta, kahjuks küll tulutult.
Autole on peale pandud 3.0 liitrine diiselmootor vabalthingav. ja väljalase täielikult puudub kuna sellega koos ei astuksmasin mitte edasi.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Re: Heli

Postitus Postitas hulkur »

autosober kirjutas: Autole on peale pandud 3.0 liitrine diiselmootor vabalthingav. ja väljalase täielikult puudub kuna sellega koos ei astuksmasin mitte edasi.
Et mida sa selle lausega nüüd öelda tahtsid? Kas seda, et autol puudub summutaja ja kollest tuleb otse toru?
autosober
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Nov 22, 2009 3:12 pm

heli

Postitus Postitas autosober »

Midagi sinna poole jah auto sai esialgselt ostatud et ehitada sinna ette lumesahk ning territooriumil lund lükata, peale mõningat offroadi ja auto katsetamist selgus, et tegemist on ülimalt vastupidava ja töökindla autoga, et masinaga linnas sõita tuli sinna väljalasekolektorisse vahele panna paar pütta ja summuti toru taha viia see sai tehtud, peale seda oli mootori müra siiski liiga vali ja otsustasin proovida seda veidi summutada. Tulemus nullilähedane.

sobrades siin 4x4 foorumis leidsin kinnituse G vastupidavusele ja maastikuläbimisvõimele, seega nüüd plaanis auto täielikult lahti võtta ja ümber ehitada puhtalt maastikumõnude nautimiseks, kuna autol on nii esimene kui ka tagumine vints, mõlemad esirattalaagrid sai ka ära vahetatud ja muud polegi kui tõsine papu alla ja metsa!
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

See ehituspapp koos porolooniga on küll saatanast seal,
imavad hästi niiskust sisse :evil:
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
autosober
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Nov 22, 2009 3:12 pm

Postitus Postitas autosober »

LR90 kirjutas:See ehituspapp koos porolooniga on küll saatanast seal,
imavad hästi niiskust sisse :evil:

Peaks jah maha võtma! kas offroad autod on seest blangid??(st. täiesti tühjad)
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

autosober kirjutas:
LR90 kirjutas:See ehituspapp koos porolooniga on küll saatanast seal,
imavad hästi niiskust sisse :evil:

Peaks jah maha võtma! kas offroad autod on seest blangid??(st. täiesti tühjad)
Sellele küsimusele vastas "hulkur" juba eespool.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

autosober kirjutas:
LR90 kirjutas:See ehituspapp koos porolooniga on küll saatanast seal,
imavad hästi niiskust sisse :evil:

Peaks jah maha võtma! kas offroad autod on seest blangid??(st. täiesti tühjad)
Kui sa ei kavatse hakata sõitma 'vee all' siis pole sul mingit mõtet oma autot plangiks teha, suurendad müra lihtsalt ja ei muud, muidu jah metsaautodest võetakse välja kõik mis imab vett või hoiab vett kuskil pleki vahel kinni.
Tel 56224693
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas amevier »

460-l on kere alla kleebitud mingi matt, mis keretõstel rippuma jäi.
Kas tegemist on soojusisolatsiooniga (just sumbuti kohal)?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

amevier kirjutas:460-l on kere alla kleebitud mingi matt, mis keretõstel rippuma jäi.
Kas tegemist on soojusisolatsiooniga (just sumbuti kohal)?
Jah.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas amevier »

Kas 3" keretõste puhul võib mati eemaldada, ilma et ketsitallad põrandal sulaksid? Õhk peaks läbi käima paremini.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

amevier kirjutas:Kas 3" keretõste puhul võib mati eemaldada, ilma et ketsitallad põrandal sulaksid? Õhk peaks läbi käima paremini.
Viktoriiniküsimus: mismoodi mõjutab tõste raamiga masina puhul mootori ja kere vahelist suhet?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
klaPP
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: T Juul 08, 2008 1:33 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas klaPP »

OT küll, aga küsin siiski, mis juhtmega pult on seal kõrvalistuja jalge kohal, vintsi pult ? :roll:
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

trc kirjutas:
amevier kirjutas:Kas 3" keretõste puhul võib mati eemaldada, ilma et ketsitallad põrandal sulaksid? Õhk peaks läbi käima paremini.
Viktoriiniküsimus: mismoodi mõjutab tõste raamiga masina puhul mootori ja kere vahelist suhet?
Rõhk oli sõnal KEREtõste - mille all peetakse silmas ilmselt vana head hokilitri lifti, või?
Vasta

Mine “Mercedes”