G460 heliisolatsioon
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G460 heliisolatsioon
Sai siis proovitud G klassi veidi vaiksemaks teha....
Esimese asjana sai auto salong täielikult eemaldatud, sealjuures ka kogu uste sisemus jms....
Peale seda matistasime pinna karukeelega ja panime peale 5 mm pigiplaadid
Peale seda katsime kõik kinni ja lasime üle nn. vedela kerehermeetikuga DINITROL
Siis sai veel lisaks sisse paigaldatud natukene porolooni
Peale Porolooni paigutust läks veel tavaline ehituslik papp, polstrid peale tagasi, kõik uued tüüblid ja VALMIS
Heli läks natukene vaiksemaks aga noh. parem kui mitte midagi
Esimese asjana sai auto salong täielikult eemaldatud, sealjuures ka kogu uste sisemus jms....
Peale seda matistasime pinna karukeelega ja panime peale 5 mm pigiplaadid
Peale seda katsime kõik kinni ja lasime üle nn. vedela kerehermeetikuga DINITROL
Siis sai veel lisaks sisse paigaldatud natukene porolooni
Peale Porolooni paigutust läks veel tavaline ehituslik papp, polstrid peale tagasi, kõik uued tüüblid ja VALMIS
Heli läks natukene vaiksemaks aga noh. parem kui mitte midagi
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Tere autosober,
Kas tegu on Sinu autoga? Kui mitte ja Sa üritad oma bisnest siin promoda, siis oled mõnevõrra eksinud foorumiga, paraku...
Vaata, enamuse siinsete kodanike eesmärk on muuta auto võimalikult kergeks ja esimene asi mis tavaliselt prügikonteinerisse lendab on kõik need mõttetud rasked pigimatid ja imehästi vett sisseimevad poroloonid mis ära ei kuiva ja räigelt kopitama hakkavad.
andres
G-wageniga sõitev adminn
Kas tegu on Sinu autoga? Kui mitte ja Sa üritad oma bisnest siin promoda, siis oled mõnevõrra eksinud foorumiga, paraku...
Vaata, enamuse siinsete kodanike eesmärk on muuta auto võimalikult kergeks ja esimene asi mis tavaliselt prügikonteinerisse lendab on kõik need mõttetud rasked pigimatid ja imehästi vett sisseimevad poroloonid mis ära ei kuiva ja räigelt kopitama hakkavad.
andres
G-wageniga sõitev adminn
Heli
Tegemist on tavalise tööautoga millega käru järele vedada, kahjuks on salongis niivõrd tappev heli, et sõita kiirusel 80 kmH on lauda võimatu telefoniga rääkida, seega proovisin midagi ette võtta, kahjuks küll tulutult.
Autole on peale pandud 3.0 liitrine diiselmootor vabalthingav. ja väljalase täielikult puudub kuna sellega koos ei astuksmasin mitte edasi.
Autole on peale pandud 3.0 liitrine diiselmootor vabalthingav. ja väljalase täielikult puudub kuna sellega koos ei astuksmasin mitte edasi.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Re: Heli
Et mida sa selle lausega nüüd öelda tahtsid? Kas seda, et autol puudub summutaja ja kollest tuleb otse toru?autosober kirjutas: Autole on peale pandud 3.0 liitrine diiselmootor vabalthingav. ja väljalase täielikult puudub kuna sellega koos ei astuksmasin mitte edasi.
heli
Midagi sinna poole jah auto sai esialgselt ostatud et ehitada sinna ette lumesahk ning territooriumil lund lükata, peale mõningat offroadi ja auto katsetamist selgus, et tegemist on ülimalt vastupidava ja töökindla autoga, et masinaga linnas sõita tuli sinna väljalasekolektorisse vahele panna paar pütta ja summuti toru taha viia see sai tehtud, peale seda oli mootori müra siiski liiga vali ja otsustasin proovida seda veidi summutada. Tulemus nullilähedane.
sobrades siin 4x4 foorumis leidsin kinnituse G vastupidavusele ja maastikuläbimisvõimele, seega nüüd plaanis auto täielikult lahti võtta ja ümber ehitada puhtalt maastikumõnude nautimiseks, kuna autol on nii esimene kui ka tagumine vints, mõlemad esirattalaagrid sai ka ära vahetatud ja muud polegi kui tõsine papu alla ja metsa!
sobrades siin 4x4 foorumis leidsin kinnituse G vastupidavusele ja maastikuläbimisvõimele, seega nüüd plaanis auto täielikult lahti võtta ja ümber ehitada puhtalt maastikumõnude nautimiseks, kuna autol on nii esimene kui ka tagumine vints, mõlemad esirattalaagrid sai ka ära vahetatud ja muud polegi kui tõsine papu alla ja metsa!
Kui sa ei kavatse hakata sõitma 'vee all' siis pole sul mingit mõtet oma autot plangiks teha, suurendad müra lihtsalt ja ei muud, muidu jah metsaautodest võetakse välja kõik mis imab vett või hoiab vett kuskil pleki vahel kinni.autosober kirjutas:LR90 kirjutas:See ehituspapp koos porolooniga on küll saatanast seal,
imavad hästi niiskust sisse
Peaks jah maha võtma! kas offroad autod on seest blangid??(st. täiesti tühjad)
Tel 56224693
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Rõhk oli sõnal KEREtõste - mille all peetakse silmas ilmselt vana head hokilitri lifti, või?trc kirjutas:Viktoriiniküsimus: mismoodi mõjutab tõste raamiga masina puhul mootori ja kere vahelist suhet?amevier kirjutas:Kas 3" keretõste puhul võib mati eemaldada, ilma et ketsitallad põrandal sulaksid? Õhk peaks läbi käima paremini.