G ja kütusekulu

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1487
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

G ja kütusekulu

PostitusPostitas karu » T Okt 27, 2009 1:35 pm

Sai soetatud lühike 86a G mis oli W123 3L diiselmootori ja manuaalkastiga mille kütusekulu oli ca 16L/100. Edasi soetasin W124 komplektse auto millel ka 3L diisel ja aut kast mille kütusekulu oli ca 8-9L/100 kohta. Nii, paigaldati siis selle W124 mootor ja kast G peale, kütusekulu aga taas 16L/100 kohta :shock:.
Küsimus siis targematele, et miks selline kulu ja kuidas seda alla saada. Ise mõtlesin välja järgmised põhjused.
Umbes 400 kg raskem kere
Sildades oluliselt aeglasemad ülekanded
Palju suurem tuuletakistus
Suuremad rattad

Kas see nimekiri aga tõesti 7-8 L sajale km lisab on minujaoks mõistatus või on viga mujal kuid 16L/100 on selle väikese kuudi jaoks ilmselgelt palju :?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5126
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » T Okt 27, 2009 2:33 pm

Ilmselt need loetletud põhjused + pidev nelikvedu. See viimane ei ole mitte väikese mõjuga tegur (2-3 liitrit annab kindlasti juurde 100 km kohta).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1213
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

PostitusPostitas Arto » T Okt 27, 2009 3:21 pm

tarmo kirjutas:Ilmselt need loetletud põhjused + pidev nelikvedu. See viimane ei ole mitte väikese mõjuga tegur (2-3 liitrit annab kindlasti juurde 100 km kohta).


86 aasta pillil pole pidevat nelivedu!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2019 TR-1 nr. 121, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 167
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

PostitusPostitas ed101 » T Okt 27, 2009 3:42 pm

Aidata ei oska aga võrdluseks: 3L(OM617A) turbodiisel manuaalkastiga keskmine kütusekulu linnas 13l/100km. Talvel natuke rohkem. Ja seda 35" mudarehviga. Aga maanteel tõuseb kütusekulu jõudsalt kui kiirus üle 70km/h läheb. Sajaga lennates on 16l/100km väga hea.
Igaks juhuks küsiks, mõõtmisviga ei või olla. Ülekanded, rehvi suurus?
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Kasutaja avatar
Toronto
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: E Okt 15, 2007 10:20 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Toronto » T Okt 27, 2009 5:56 pm

Ka minul 35" rehviga keskmine kütusekulu 14-16 liitri vahel, ilmselt see siis selle auto kohta normaalne, kuid väikese rattaga võiks ju sealt paar liitrit alla tulla küll?
Tel 52 76 338, G mersu
margus61
Zootramm
Postitusi: 628
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

PostitusPostitas margus61 » T Okt 27, 2009 6:18 pm

Arto kirjutas:
tarmo kirjutas:Ilmselt need loetletud põhjused + pidev nelikvedu. See viimane ei ole mitte väikese mõjuga tegur (2-3 liitrit annab kindlasti juurde 100 km kohta).


86 aasta pillil pole pidevat nelivedu!


Seda küll. Aga see, et kogu esisilla sisu ja kardaan ka ainult tagaveoga sõites ringi käib, teeb ilmselt sama välja. Ükskõik ju, kas kardaan veab rattaid ringi või vastupidi, takistab ikka samamoodi.
Kokku 26 vedavat ratast
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1123
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

PostitusPostitas trc » T Okt 27, 2009 7:19 pm

CÄÄRFIILD kirjutas:Kõik G Mersud on korralikud kütusetarbijad( v.a G 240 disla oma jõuetu mootoriga).
.


240GD ametlikud andmed on 14.1/11.8 e. mittemidagi märkimisväärselt ökonoomsemat

300GD vastavalt 14,6/11,7

Esimene, keda võiks tinglikult nimetada ökonoomseks, on

290GD turbo 12,0/10,0

G320 CDI … 13,4/9,7

Last but not least - täna õnne, et sa omale 55AMG'd ei hankinud :P (21.4/12,7)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 540
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

PostitusPostitas TR Pjätt » T Okt 27, 2009 7:25 pm

trc kirjutas:
CÄÄRFIILD kirjutas:Kõik G Mersud on korralikud kütusetarbijad( v.a G 240 disla oma jõuetu mootoriga).
.




Last but not least - täna õnne, et sa omale 55AMG'd ei hankinud :P (21.4/12,7)


Mul on sama seis 2,3 bensukaga. Seega ma neid paberil olevaid numbreid väga ei usuks. Kui võtab 16L/100 ole rahul ja sõida. Kutuse rohke tarbimise katab vastupidavus.

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
ormti
M.Kukk
Postitusi: 149
Liitunud: T Okt 31, 2006 11:19 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas ormti » N Okt 29, 2009 12:12 am

G55 sõidab maanteel sajaga minnes rahulikult 18,5 l/100, linnas ja maastikul on lood natuke teised... :hs
porivormel
tormi tamm
5179866
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1213
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

PostitusPostitas Arto » N Okt 29, 2009 10:42 am

margus61 kirjutas:Aga see, et kogu esisilla sisu ja kardaan ka ainult tagaveoga sõites ringi käib, teeb ilmselt sama välja. Ükskõik ju, kas kardaan veab rattaid ringi või vastupidi, takistab ikka samamoodi.


Selle vältimiseks võib ju manuaalhubid panna.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2019 TR-1 nr. 121, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas hmm » N Okt 29, 2009 11:52 am

Selle vältimiseks võib ju manuaalhubid panna.
Oled sa G manuaalhube näinud?
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
kunomets
Fitting 38"
Postitusi: 202
Liitunud: T Nov 27, 2007 6:28 pm
Asukoht: pahkla mets

PostitusPostitas kunomets » N Okt 29, 2009 1:49 pm

3,0 125kw bens autom 33"rehv keskm 20l.Kiirendus ikka väga nutune.
VW Transporter synkro lukkudega
Jeep xj ET1 4.0aut , Chevy Blazer ,
Jeep xj 4.0manual,Mitsu 3.2DiD,
300GD Lang
GAZ63,UAZ469.
2014 ET1 4 koht Metsakunn
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1213
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

PostitusPostitas Arto » N Okt 29, 2009 3:17 pm

hmm kirjutas:Selle vältimiseks võib ju manuaalhubid panna.
Oled sa G manuaalhube näinud?


Kunagi sai küsitud, Marek nagu väitis, et on olemas.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2019 TR-1 nr. 121, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1487
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

PostitusPostitas karu » N Okt 29, 2009 3:25 pm

Ühesõnaga pilt selge, 16L/100 on norm :evil: aga noh keegi ei sunni juu :roll:
Tel 56224693
Änis
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: N Jaan 19, 2012 10:19 am

Re: G ja kütusekulu

PostitusPostitas Änis » N Apr 26, 2012 7:58 pm

Sattusin siin foorumit sirvides ja lugedes ühele vanale teemale kus arutletakse erinevate G-klassi mudelite küttekulu üle. Ja pani kohe kirjutama sellesse teemasse kuna minu üllatuseks on G500 küttekulu üsna normaalne lugedes siin keskmisi. Kusjuures arvasin, et selline auto on üks suurimaid bensu röövleid. Järeldan siin sellest kõigest, et ju need G-d ongi kõik olenematta mootorist üsna janused. Minult on ikka küsitud küttekulu ja siis ahetavad aga mulle meeldib siis öelda, et bensiini meil ju eestis veel müüakse - järelikult ei näe ma ka probleemi. Eks kui see G-klass niiii hirmsasti meeldib tuleb ka selle küttekuluga arvestada. Lisan siia ka illustreerivaid pilte.
Manused
1002.jpg
1002.jpg (47.01 KiB) Vaadatud 3941 korda
Pilte 19 028.jpg
Pilte 19 028.jpg (43.07 KiB) Vaadatud 3941 korda
Pilte 19 027.jpg
Pilte 19 027.jpg (43.39 KiB) Vaadatud 3941 korda

Mine “Mercedes”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline