463 piduriprobleem.
Moderaatorid: hulkur, Moderators
463 piduriprobleem.
Mudel 90a 300GE ABS .Pedaal vajub mingil hetkel lihtsalt läbi,eriti soojenedes.Mansett sai vahetatud,õhku süsteemis pole,tagapidurid toimetavad,lekkeid pole.Arvata võib ,et pump.Uus8000 Oskab keegi öelda,kas mõne teise masina pump sobib sinna?
Mitsu 3.2DiD,
300GD
300GD
Re: 463 piduriprobleem.
Marek Koselt vahetas mingi aeg tagasi pumba manseti,natuke toimis ja algas sama anomaalia.Nüüd auto seal tagasi,väidetavalt õhku sees pole.Kas G piduripump on ka mõne teise margi peal.CÄÄRFIILD kirjutas:Rusikareegel- G Mersul kasuta pidurisüsteemis ainult orginaal varuosikunomets kirjutas:Mudel 90a 300GE ABS .Pedaal vajub mingil hetkel lihtsalt läbi,eriti soojenedes.Mansett sai vahetatud,õhku süsteemis pole,tagapidurid toimetavad,lekkeid pole.Arvata võib ,et pump.Uus8000 Oskab keegi öelda,kas mõne teise masina pump sobib sinna?
Kui pidur vajub läbi ja lekkeid pole on õhk süsteemis(G Mersul on õhu välja saamine omaeete probleem) või peapump õhtal!Kas oled ikka kogu süsteemi korralikult üle kontrollinud? Ega Sa peapumpa pole ise remontinud, kui oled viska minema! Ise remonditud peapumbast asja ei saa, peapump tuleb originaaliga asendada.
Mitsu 3.2DiD,
300GD
300GD
Vaidleks vastu,pedaal muutks raskeks,aga põhja ei vajuks.[/quote]
Kogu loogika ütleb ja nii. Aga ma ei räägiks kui ei oleks ise kogenud. Jamasin 2 kuud. Õhutasin, vahetasin kaks peapumpa ikka sama jama. Lõpuks suure vihaga vahetasin vaakumvõimendi ja kõik oli OK. Siiani ei oska keegi tarkpeadest kommenteerida kuidas see saab võimalik olla.
Marek võibolla mäletab ka seda jama, käisin tema käest vahetuseks juppe lunimas aga sellest on hea mitu aastat möödas.
Kogu loogika ütleb ja nii. Aga ma ei räägiks kui ei oleks ise kogenud. Jamasin 2 kuud. Õhutasin, vahetasin kaks peapumpa ikka sama jama. Lõpuks suure vihaga vahetasin vaakumvõimendi ja kõik oli OK. Siiani ei oska keegi tarkpeadest kommenteerida kuidas see saab võimalik olla.
Marek võibolla mäletab ka seda jama, käisin tema käest vahetuseks juppe lunimas aga sellest on hea mitu aastat möödas.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
piduri peasilinder on 8.5k, vaakumvõim 13k, pidurdusjõu regulaator: 46.5k
Peasilindrile müüakse ka remondikomplekti. Hind: 5.1k
Kiirvaatlusel tundub, et kõigil on selline suht-koht mittemargikohane tellimisnumber, seega ei ole välistatud, et samu palikaid kasutati ka samal ajal tootmises olnud muudel masinatel.
PS. Enamus MB vaakum- ja pidurisysteemi asjadest tuleb ATE'st. Seega soovitaks nende poole esimese hooga piiluda.
http://www.contiteves-am.com/generator/ ... ex_en.html
tundub, et nendel junnidel on samad palikad kasutusel:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 080214.jpg
Peasilindrile müüakse ka remondikomplekti. Hind: 5.1k
Kiirvaatlusel tundub, et kõigil on selline suht-koht mittemargikohane tellimisnumber, seega ei ole välistatud, et samu palikaid kasutati ka samal ajal tootmises olnud muudel masinatel.
PS. Enamus MB vaakum- ja pidurisysteemi asjadest tuleb ATE'st. Seega soovitaks nende poole esimese hooga piiluda.
http://www.contiteves-am.com/generator/ ... ex_en.html
tundub, et nendel junnidel on samad palikad kasutusel:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 080214.jpg
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Saada mulle auto VIN-kood, saab pumba õige numbri järgi teistest kataloogidest läbi toksida. Äkki näkkab.CÄÄRFIILD kirjutas:Vabandust, see 2 tonni oli küll natuke vähe. Vahetasin 460l juba mõned aastad tagasi. Tookord oli see ikka miskit 5 tonni kanti, ma ei ostnud ka MB esindusest. Aga üle 8 tonni on ikka täitsa kallis küll.Proovi otsida ,minu teada tehakse seda ka B osanakunomets kirjutas:Kui pump 2k siis loomulikult originaal.Aitäh kaasa mõtlemast.
mait.mumme (ät) europart.ee
Mait