G 460.3 300GD ülekanne,max rehv

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
kunomets
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: T Nov 27, 2007 6:28 pm
Asukoht: pahkla mets

G 460.3 300GD ülekanne,max rehv

Postitus Postitas kunomets »

Tere.Kui suurt rehvi on võimeline see isend mudas ringi vedama?Turbo veel puudu 65kw. 1käik 4,628
Mitsu 3.2DiD,
300GD
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: G 460.3 300GD ülekanne,max rehv

Postitus Postitas trc »

kunomets kirjutas:Tere.Kui suurt rehvi on võimeline see isend mudas ringi vedama?Turbo veel puudu 65kw. 1käik 4,628
35" läheb G'le suuremate komplikatsioonideta alla. Üle selle pead juba hakkama plekki lõikama jms trikke tegema. Ringi ajamine mudas probleemiks ei muutu (enne on ta sul raami peal kinni ja rattad käivad endiselt ringi :) )
KUIGI korrektselt toimides, peaksid sa vahetama sildades hammakad 6.17:1 vastu ning lisaks võimsam pidurivõimendi…

väände kadu iga suurenenud tolli kohta rehvil: = 3.5 %

stock rehv 460 G'l: 205R16 = 28"

35-28=7, 7 x 3.5 % = 24.5 %

24.5 % of 4.88 (stock ülekanne) = <1.2
4.88+1.2 = 6.08

Lähim sellele 6.08'le on eelpoolmainitud 6.17

MOTT
Viimati muutis trc, K Juul 29, 2009 12:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Aga 33" puhul ei peaks vist midagi vahetama hakkama kuskil?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

karu kirjutas:Aga 33" puhul ei peaks vist midagi vahetama hakkama kuskil?
Ega 35"+ puhul kah EI PEA :) Kasulikum on :)

Sinu küsimusele vastamiseks on liiga vähe infot.

Mis sul seal sildades hetkel on? Mis masin? 460? jne…
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

trc kirjutas:
karu kirjutas:Aga 33" puhul ei peaks vist midagi vahetama hakkama kuskil?
Ega 35"+ puhul kah EI PEA :) Kasulikum on :)

Sinu küsimusele vastamiseks on liiga vähe infot.

Mis sul seal sildades hetkel on? Mis masin? 460? jne…
460 jah, kunagi benzukas olnud, Leedus disla peale pandud (5 silindriline). Vahetan kohe vana mootori uuema 6sil 83 kw + vile (=ca 100kw) ja aut kasti vastu välja, et kas selline kooslus 33" rehvidega vajaks ülekannete muutmist ja kui vajaks siis miks, et suuremat jõudu saada?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

karu kirjutas:
trc kirjutas:
karu kirjutas:Aga 33" puhul ei peaks vist midagi vahetama hakkama kuskil?
Ega 35"+ puhul kah EI PEA :) Kasulikum on :)

Sinu küsimusele vastamiseks on liiga vähe infot.

Mis sul seal sildades hetkel on? Mis masin? 460? jne…
460 jah, kunagi benzukas olnud, Leedus disla peale pandud (5 silindriline). Vahetan kohe vana mootori uuema 6sil 83 kw + vile (=ca 100kw) ja aut kasti vastu välja, et kas selline kooslus 33" rehvidega vajaks ülekannete muutmist ja kui vajaks siis miks, et suuremat jõudu saada?
Kõigepealt tee kindlaks mis sul sildades on. Originaalis on nii esi kui tagasillal plekktahvlid ülekandearvudega. Teise küsimuse osa vastus on "Jah, et vääne säiliks"
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
kunomets
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: T Nov 27, 2007 6:28 pm
Asukoht: pahkla mets

Postitus Postitas kunomets »

Teooria selge.Aitäh. Aga praktika,kas 39" on mõeldav orig ülekandega,maantee ei huvita? Kas mäkketõusul või savikruusas hing kinni ei jää? Auto lõikumine pole takistus ja pidurid omaette teema.
Mitsu 3.2DiD,
300GD
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

kunomets kirjutas:Teooria selge.Aitäh. Aga praktika,kas 39" on mõeldav orig ülekandega,maantee ei huvita? Kas mäkketõusul või savikruusas hing kinni ei jää? Auto lõikumine pole takistus ja pidurid omaette teema.
viiene rida diisel, millel väändest ära võetud 38.5%…???
esimene ehk teeb midagi, ülejäänud küll mitte.
Teooriaks jääb asi endiselt niikauaks kui keegi konkreetselt ära ei proovi.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Tegelikult on ju proovitud. HMM sõitis oma esimese võistluse 39,5 rehv, originaal 4,... ülekanded ja vabalthingav 3l R5 diisel.
Sõita saab aga jubedalt hakkab siduri peale käima. Saime sel võistlusel lausa auhinnalise 3. koha.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
kunomets
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: T Nov 27, 2007 6:28 pm
Asukoht: pahkla mets

Postitus Postitas kunomets »

Kas ma oletan õigesti aru saanud,et tühikäigul 1käik+aeglusti väiksemagi takistuse juures sureb välja või ei liigu gaasita üldse.Palun veel abi,ingl keel väga kehva.Palju peaks olema offset 350 laia rehvi puhul,et enamvähem pööraks.Kus peaks otsima G-le 20"plekkvelgi ?
Kas 4"tõstest piisab 39" puhul,palju oleks max tõste orig gardaanidega.Piduri ja luku voolikud tuleks nagunii välja vahetada.
Mitsu 3.2DiD,
300GD
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

kunomets kirjutas:Kas ma oletan õigesti aru saanud,et tühikäigul 1käik+aeglusti väiksemagi takistuse juures sureb välja või ei liigu gaasita üldse.Palun veel abi,ingl keel väga kehva.Palju peaks olema offset 350 laia rehvi puhul,et enamvähem pööraks.Kus peaks otsima G-le 20"plekkvelgi ?
Kas 4"tõstest piisab 39" puhul,palju oleks max tõste orig gardaanidega.Piduri ja luku voolikud tuleks nagunii välja vahetada.
plekkveljed saad kas originaalina või siis Sprinterilt. 20" läheb küll puhtalt "vana sisu välja, uus asemele keevitada" teemasse.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Kas ma oletan õigesti aru saanud,et tühikäigul 1käik+aeglusti väiksemagi takistuse juures sureb välja või ei liigu gaasita üldse.

Suuremaks probleemiks on vähegi karmimal pinnal kohaltvõtt ja vintsimine kui on vaja vaikselt rattaga kaasa aidata. Nagu ütlesin sidurit kulub kõvasti.

Võistlemiseks tehtud 20" veljed on üldiselt tehtud traktori velgedest mille südamik on ära vahetatud või ümber tehtud.
Ilmselt leiaks ka mingid bling valuveljed, aga nende offsett ei sobi kindlasti.
Offset sõltub velje laiusest ja rehvi kõrgusest. 39,5/18-R15 rehvi puhul oli mul 12" laia veljega offset -75 ja praegu 10" laia veljega -55.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Vasta

Mine “Mercedes”