MB. G-klass differ ei lukustu...
Moderaatorid: hulkur, Moderators
MB. G-klass differ ei lukustu...
Mure selline et 1992a 3.0D g-klassil ei lukusta difreid juba alates esimesest positsioonist. Lülitamine käib armatuurist nupuga. Kust võiks viga otsima hakata, või tuleb kohe silberisse minna? Ma ei ole isegi teadlik kas seda juhib elektroonika või vaakum. Muidu lukud ikka on originaalid.
äkki keegi teab nõu anda.
Ette tänades Thomas
äkki keegi teab nõu anda.
Ette tänades Thomas
tel 51914467
Elektroonika juhib vaakumit, vaakum lülitab hüdrauliliselt silla lukke.
Ehk on abiks:
Kui keskdiffer juba ei lülitu siis kahtlustaks vaakumit.
Ehk on abiks:
Kood: Vali kõik
http://www.mercedestechstore.com/pdfs/327_traction_and_braking/327%20HO%2008%20W463%20Diff%20Locks%20(ACB-IC-TF)%2003-01-04.pdf
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: MB. G-klass differ ei lukustu...
kas nupus kollane tuli läheb põlema? kui mitte, siis on miski jama elektroonikas. Kui aga kollane süttib, kuula järgmisena kapoti alt, kas kompressor hakkab lööma kui lülitit sees vajutatakse. Kui mitte, on viga kompressoris… Suure tõenäosusega ikka jah kas vaakumi süsteemis leke või et lukud ise väga kinni ja ei tee vajalikke liigutusi.puhitom kirjutas:Mure selline et 1992a 3.0D g-klassil ei lukusta difreid juba alates esimesest positsioonist. Lülitamine käib armatuurist nupuga. Kust võiks viga otsima hakata, või tuleb kohe silberisse minna? Ma ei ole isegi teadlik kas seda juhib elektroonika või vaakum. Muidu lukud ikka on originaalid.
äkki keegi teab nõu anda.
Ette tänades Thomas
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Re: MB. G-klass differ ei lukustu...
Tuli läheb põlema aga seda vaid korraks. Korraks süttib ka ABS-i tuli armatuuris. aga mõne sekondi pärast mõlemad tuled kustuvad?trc kirjutas:kas nupus kollane tuli läheb põlema? kui mitte, siis on miski jama elektroonikas. Kui aga kollane süttib, kuula järgmisena kapoti alt, kas kompressor hakkab lööma kui lülitit sees vajutatakse. Kui mitte, on viga kompressoris… Suure tõenäosusega ikka jah kas vaakumi süsteemis leke või et lukud ise väga kinni ja ei tee vajalikke liigutusi.puhitom kirjutas:Mure selline et 1992a 3.0D g-klassil ei lukusta difreid juba alates esimesest positsioonist. Lülitamine käib armatuurist nupuga. Kust võiks viga otsima hakata, või tuleb kohe silberisse minna? Ma ei ole isegi teadlik kas seda juhib elektroonika või vaakum. Muidu lukud ikka on originaalid.
äkki keegi teab nõu anda.
Ette tänades Thomas
tel 51914467
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: MB. G-klass differ ei lukustu...
Esimese hooga kahtlustaks releed sellise käitumise puhul. Kui näppu peal hoiad lülitil, kas siis põleb kollane kauem?puhitom kirjutas:Tuli läheb põlema aga seda vaid korraks. Korraks süttib ka ABS-i tuli armatuuris. aga mõne sekondi pärast mõlemad tuled kustuvad?trc kirjutas:kas nupus kollane tuli läheb põlema? kui mitte, siis on miski jama elektroonikas. Kui aga kollane süttib, kuula järgmisena kapoti alt, kas kompressor hakkab lööma kui lülitit sees vajutatakse. Kui mitte, on viga kompressoris… Suure tõenäosusega ikka jah kas vaakumi süsteemis leke või et lukud ise väga kinni ja ei tee vajalikke liigutusi.puhitom kirjutas:Mure selline et 1992a 3.0D g-klassil ei lukusta difreid juba alates esimesest positsioonist. Lülitamine käib armatuurist nupuga. Kust võiks viga otsima hakata, või tuleb kohe silberisse minna? Ma ei ole isegi teadlik kas seda juhib elektroonika või vaakum. Muidu lukud ikka on originaalid.
äkki keegi teab nõu anda.
Ette tänades Thomas
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Re: MB. G-klass differ ei lukustu...
trc kirjutas:Esimese hooga kahtlustaks releed sellise käitumise puhul. Kui näppu peal hoiad lülitil, kas siis põleb kollane kauem?puhitom kirjutas:Tuli läheb põlema aga seda vaid korraks. Korraks süttib ka ABS-i tuli armatuuris. aga mõne sekondi pärast mõlemad tuled kustuvad?trc kirjutas: kas nupus kollane tuli läheb põlema? kui mitte, siis on miski jama elektroonikas. Kui aga kollane süttib, kuula järgmisena kapoti alt, kas kompressor hakkab lööma kui lülitit sees vajutatakse. Kui mitte, on viga kompressoris… Suure tõenäosusega ikka jah kas vaakumi süsteemis leke või et lukud ise väga kinni ja ei tee vajalikke liigutusi.
Nii ongi, et hoides tuli põleb ja katsetuse käigus sain teada ka et kõik lukud toimivad. Ilmselt viga siiski nupus. kui seda sees hoida siis esimese ja tagumise luku nupud toimivad nagu peab aga kui keskmine nupp lahti lasta siis lülituvad ka ülejäänud välja.
tel 51914467
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: MB. G-klass differ ei lukustu...
Ei. Siis on viga ilmselgelt relees. Kui lülitis oleks kontaktid põlenud või oksüdeerunud, ei toimuks mingit lülitust. St. et sa hoiad nuppu all - niikaua hoitakse sul kontakte koos relees. Kisu esimese hooga relee lahti ja puhasta kontaktid ära. Ma ei tea mis masin sul täpselt on aga minu masinal on ta relee #104puhitom kirjutas:trc kirjutas:Esimese hooga kahtlustaks releed sellise käitumise puhul. Kui näppu peal hoiad lülitil, kas siis põleb kollane kauem?puhitom kirjutas: Tuli läheb põlema aga seda vaid korraks. Korraks süttib ka ABS-i tuli armatuuris. aga mõne sekondi pärast mõlemad tuled kustuvad?
Nii ongi, et hoides tuli põleb ja katsetuse käigus sain teada ka et kõik lukud toimivad. Ilmselt viga siiski nupus. kui seda sees hoida siis esimese ja tagumise luku nupud toimivad nagu peab aga kui keskmine nupp lahti lasta siis lülituvad ka ülejäänud välja.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070