MB. G-klass differ ei lukustu...

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
puhitom
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: P Dets 16, 2007 8:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

MB. G-klass differ ei lukustu...

Postitus Postitas puhitom »

Mure selline et 1992a 3.0D g-klassil ei lukusta difreid juba alates esimesest positsioonist. Lülitamine käib armatuurist nupuga. Kust võiks viga otsima hakata, või tuleb kohe silberisse minna? Ma ei ole isegi teadlik kas seda juhib elektroonika või vaakum. Muidu lukud ikka on originaalid.
äkki keegi teab nõu anda.

Ette tänades Thomas
tel 51914467
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Postitus Postitas ed101 »

Elektroonika juhib vaakumit, vaakum lülitab hüdrauliliselt silla lukke.

Ehk on abiks:

Kood: Vali kõik

http://www.mercedestechstore.com/pdfs/327_traction_and_braking/327%20HO%2008%20W463%20Diff%20Locks%20(ACB-IC-TF)%2003-01-04.pdf
Kui keskdiffer juba ei lülitu siis kahtlustaks vaakumit.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: MB. G-klass differ ei lukustu...

Postitus Postitas trc »

puhitom kirjutas:Mure selline et 1992a 3.0D g-klassil ei lukusta difreid juba alates esimesest positsioonist. Lülitamine käib armatuurist nupuga. Kust võiks viga otsima hakata, või tuleb kohe silberisse minna? Ma ei ole isegi teadlik kas seda juhib elektroonika või vaakum. Muidu lukud ikka on originaalid.
äkki keegi teab nõu anda.

Ette tänades Thomas
kas nupus kollane tuli läheb põlema? kui mitte, siis on miski jama elektroonikas. Kui aga kollane süttib, kuula järgmisena kapoti alt, kas kompressor hakkab lööma kui lülitit sees vajutatakse. Kui mitte, on viga kompressoris… Suure tõenäosusega ikka jah kas vaakumi süsteemis leke või et lukud ise väga kinni ja ei tee vajalikke liigutusi.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
puhitom
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: P Dets 16, 2007 8:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: MB. G-klass differ ei lukustu...

Postitus Postitas puhitom »

trc kirjutas:
puhitom kirjutas:Mure selline et 1992a 3.0D g-klassil ei lukusta difreid juba alates esimesest positsioonist. Lülitamine käib armatuurist nupuga. Kust võiks viga otsima hakata, või tuleb kohe silberisse minna? Ma ei ole isegi teadlik kas seda juhib elektroonika või vaakum. Muidu lukud ikka on originaalid.
äkki keegi teab nõu anda.

Ette tänades Thomas
kas nupus kollane tuli läheb põlema? kui mitte, siis on miski jama elektroonikas. Kui aga kollane süttib, kuula järgmisena kapoti alt, kas kompressor hakkab lööma kui lülitit sees vajutatakse. Kui mitte, on viga kompressoris… Suure tõenäosusega ikka jah kas vaakumi süsteemis leke või et lukud ise väga kinni ja ei tee vajalikke liigutusi.
Tuli läheb põlema aga seda vaid korraks. Korraks süttib ka ABS-i tuli armatuuris. aga mõne sekondi pärast mõlemad tuled kustuvad?
tel 51914467
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: MB. G-klass differ ei lukustu...

Postitus Postitas trc »

puhitom kirjutas:
trc kirjutas:
puhitom kirjutas:Mure selline et 1992a 3.0D g-klassil ei lukusta difreid juba alates esimesest positsioonist. Lülitamine käib armatuurist nupuga. Kust võiks viga otsima hakata, või tuleb kohe silberisse minna? Ma ei ole isegi teadlik kas seda juhib elektroonika või vaakum. Muidu lukud ikka on originaalid.
äkki keegi teab nõu anda.

Ette tänades Thomas
kas nupus kollane tuli läheb põlema? kui mitte, siis on miski jama elektroonikas. Kui aga kollane süttib, kuula järgmisena kapoti alt, kas kompressor hakkab lööma kui lülitit sees vajutatakse. Kui mitte, on viga kompressoris… Suure tõenäosusega ikka jah kas vaakumi süsteemis leke või et lukud ise väga kinni ja ei tee vajalikke liigutusi.
Tuli läheb põlema aga seda vaid korraks. Korraks süttib ka ABS-i tuli armatuuris. aga mõne sekondi pärast mõlemad tuled kustuvad?
Esimese hooga kahtlustaks releed sellise käitumise puhul. Kui näppu peal hoiad lülitil, kas siis põleb kollane kauem?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
puhitom
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: P Dets 16, 2007 8:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: MB. G-klass differ ei lukustu...

Postitus Postitas puhitom »

trc kirjutas:
puhitom kirjutas:
trc kirjutas: kas nupus kollane tuli läheb põlema? kui mitte, siis on miski jama elektroonikas. Kui aga kollane süttib, kuula järgmisena kapoti alt, kas kompressor hakkab lööma kui lülitit sees vajutatakse. Kui mitte, on viga kompressoris… Suure tõenäosusega ikka jah kas vaakumi süsteemis leke või et lukud ise väga kinni ja ei tee vajalikke liigutusi.
Tuli läheb põlema aga seda vaid korraks. Korraks süttib ka ABS-i tuli armatuuris. aga mõne sekondi pärast mõlemad tuled kustuvad?
Esimese hooga kahtlustaks releed sellise käitumise puhul. Kui näppu peal hoiad lülitil, kas siis põleb kollane kauem?

Nii ongi, et hoides tuli põleb ja katsetuse käigus sain teada ka et kõik lukud toimivad. Ilmselt viga siiski nupus. kui seda sees hoida siis esimese ja tagumise luku nupud toimivad nagu peab aga kui keskmine nupp lahti lasta siis lülituvad ka ülejäänud välja.
tel 51914467
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: MB. G-klass differ ei lukustu...

Postitus Postitas trc »

puhitom kirjutas:
trc kirjutas:
puhitom kirjutas: Tuli läheb põlema aga seda vaid korraks. Korraks süttib ka ABS-i tuli armatuuris. aga mõne sekondi pärast mõlemad tuled kustuvad?
Esimese hooga kahtlustaks releed sellise käitumise puhul. Kui näppu peal hoiad lülitil, kas siis põleb kollane kauem?

Nii ongi, et hoides tuli põleb ja katsetuse käigus sain teada ka et kõik lukud toimivad. Ilmselt viga siiski nupus. kui seda sees hoida siis esimese ja tagumise luku nupud toimivad nagu peab aga kui keskmine nupp lahti lasta siis lülituvad ka ülejäänud välja.
Ei. Siis on viga ilmselgelt relees. Kui lülitis oleks kontaktid põlenud või oksüdeerunud, ei toimuks mingit lülitust. St. et sa hoiad nuppu all - niikaua hoitakse sul kontakte koos relees. Kisu esimese hooga relee lahti ja puhasta kontaktid ära. Ma ei tea mis masin sul täpselt on aga minu masinal on ta relee #104

Pilt
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Vasta

Mine “Mercedes”