õlirõhu probleem 460-280GE

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
lilleke
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: L Veebr 14, 2009 5:27 pm

õlirõhu probleem 460-280GE

Postitus Postitas lilleke »

Auto seisis käivitamata 2 nädalat. Enne seda oli kõik OK.
Käivitades autot selgus, et külma mootoriga puudus õlirõhk alla 600 pöördega minutis ja sooja mootori puhul alla 1500 pöördega minutis. Soovin nõu ja abi, kes oskaks midagi soovitada? :(
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Millal viimati õli vahetati, õli tase normis? Kui enne oli kõik tõesti Ok, siis ma alustaks äkki auto ülessulatamisega ja õli vahetusega. Lisaks äkki ka mingit mootorit pesevat õlilisandit...
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Andur ilmselt katki, juhul kui mootoris õli ikka sees on!
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
lilleke
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: L Veebr 14, 2009 5:27 pm

Postitus Postitas lilleke »

Autol õli sees, vahetatud nagu vaja. Elektriline andur ka vahetatud,muutuseid ei toimunud. Kirjandust uurides jäi mõte peatuma õlifiltri kinnituse korpuses olevale termostat -regulaatorile? Võib-olla mõtlen vales suunas, termostaat peaks reguleerima õli voolu õliradiaatorisse. Mõte liigub ka õlipumba juures. Kas seal peaks ka mingi regulaator olema?
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Kui muutus toimus pelgalt peale seismist (enne seismajätmist ei tehtud mingeid trikke - põhjagaas, pikem töötamine ekstreemse kalde all jms) siis tahab tutkimist reduktsioonklapp (möödajooksu klapp).
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Vasta

Mine “Mercedes”