W124 mootor ja automaatkast G-klassile

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

W124 mootor ja automaatkast G-klassile

Postitus Postitas MartinG »

Tere!
Vist sai eelmises teemas sama küsimuse esitamisel liiga pikk jutt, et keegi ei kommenteerinud. Katsun siis ehk lühema jutuga targemaid rääkima meelitada.
Hästi lühidalt: Kas MB W124 (87.a.) OM603A mootori ümbertõstmine koos automaatkastiga 230GE-le (83.a.), millele juba swapitud OM617A koos 5k manuaalkastiga, on mõeldav? Kas väikesed erinevused käigukasti ülekannetes võrrelduna originaalis G-le mõeldud ATMkastiga ei hakka kasti lõhkuma?
Ei küsi lihtsalt uudishimust, mootor ja kast toimiva liikuriga olemas ja kuna G hakkab jõudma taaskokkupanemise faasi, siis hea kui leidub kedagi, kes kommenteerida viitsib. Veel parem, kui saaks teada, kas on vaja teha miskeid lõikamisi-keevitamisi kere juures, ülekandemehhanismides.
Et otsima ei peaks-numbrid oleks siis sellised:
G analoogi ülekandearvud
Designation W4A018
Model 720.1
Gears Automatic-4
1st gear 4,007
2nd gear 2,392
3rd gear 1,436
4th gear 1
reverse 5,495
torque converter i=1.84

võrdluseks W124 ülekandearvud
I. 3,87;
II. 2,25;
III. 1,44;
IV. 1,0;
R. 5,59
Tänud vastuse eest ette! :hail
G 270CDI
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Et siis sul on G, millel oli manuaalkastiga komplekteeritud mootor ja nüüd tahad sa tõsta G keresse teise mootori koos sellele komplekteeritud automaatkäigukastiga? Mersut ja G üldiselt tean aga seda mida sa pead täpselt ringi tegema, ei oska peensusteni kirjeldada. Üldiselt ootab sind töö vahekasti kardaaniga, elektriga, pedaalide ja kangimajandusega, summuti ja toitesüsteem vajavad ka kindalasti modimist, pole ka võimatu, et karter on sõiduautol teine (pigem kindlasti on teine). Mis aga ülekandeid puudutab, siis seal ma probleemi ei näe, isegi 1. on automaadil aeglasem kui manuaalil, hüdrotrahvo lisab momenti veel juurde ja annab pikalt libisema, nii et automaat on selgelt OK.

Siin foorumis, keegi väga tühjalt kohalt sõna ei võta ja ju siis pole keegi sellist swapi teinud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Erik on põhiküsimused ära vastanud. Kuna olen ise ka G raamile erinevaid mootoreid istutanud siis näen suuremaid töid mootorile käppade leidmine (tegemine) originaalid ei sobi kindlasti. Vahekardaan peaks automaadi puhul ka lühem olema. Karteripõhjaga võib probleeme olla.
Ülekannete pärast ma ei muretseks. Veel peasd koha leidma õliradikale ja soovitav oleks jahutusradikat vahetada kuna vana ei haha uut võisamat mootorit hästi maha jahutada.

Ei viitsi pikalt jahuda kuna nüannse on palju. Kui on küsimusi heista.

Rein 52 69 391
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

Selge. Rein, võtan sinuga ühendust kui autod kõrvuti, siis lihtsam pilti ja juttu kokku viia.
See vahekasti gardaan on 5se manuaalkasti järel juba isegi jupats, aga eks alati annab veel lühemaks teha:)
Katsun siis Reinu juttu refereerida, et tulevastele küsijatele vähem küsimisvõimalust jätta:)

Tänud!
G 270CDI
Vasta

Mine “Mercedes”