G sildade ja muude detailide numbrid-koodid

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

G sildade ja muude detailide numbrid-koodid

Postitus Postitas MartinG »

Tere Rahvas. Pealkiri sai veidi üldisem pandud, et kui tulevikus kellelgi analoogne teema esile kerkib, siis koht olemas. Mind huvitab hetkel just esisild. Suure kraapimisega leidsin lõpuks õnnelikult üles selle plekitüki, kus kõiksugu numbrid reas. Lootsin sealt saada selgust oma esisilla tüübi kohta, et siis lihtsam juppe tellida, kuid vara rõõmustasin. Nüüd siis loodangi spetside abile. Plekitükil olid kirjas sellised numbrid:

i = 44-9-...-9 (üks number kulunud kuid, ilmselt 4 või 1)
Typ AL0/1 CS - 1,3
Fz. 730300 - 7031032
Var. 1V 4555

Kusimus sellest, et mul on üks väljavõte manualist, kus käsitletakse sildu numbritega 7000561(see näib piltide järgi olevat minu sild, kuid ükski antud numbritest seda ei kinnita, sellest ka küsimus tekkis) Manualis ka käsitletud sildu nr 7000560, 7023946, 7023947, kuid ükski neist numbritest ei esine antud plekitükil.

Eriti tänulik oleksin kui saaks teada ka kõigi numbrite tähenduse. Siis ehk autost ka lihtsam aru saada ja teistelgi lugeatel tarkust juures.

Auto Vin: 460 239 170 324 79 auto aastast 83 ja alustanud oma teekonda sõjaväe teenistuses. Kui sellest infist abi on.

Tänud vastuse eest!
G 270CDI
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: G sildade ja muude detailide numbrid-koodid

Postitus Postitas trc »

Datacard ytleb, et tegu on üldsegi 230GE'ga, mitte 300D'ga

Esisild selle VIN järgi: 730300 10 7031032 e. siis see va Fz. rida
Taga: 741502 10 7531704

see i näitab "differential gear ratiot" mis on sinu sillal 4,9

joonised saad: http://www.detali.ru/cat/oem_mb1.asp?TP=2&F=460249&VIN=

ylejäänud kodeeringuga jään hätta. Küll aga peaks miski neist ütlema ka, et kas on tegu kitsa või laia sillaga.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

Jep:) samad numbrid, mis plekitükil, kuid need numbrid ei ühti kuidagi manualis kirjeldatutega, samas pildi järgi on tihendite süsteem, mis liikuva osa peal (ei tule praegu ette, kuidas seda nim. välised tihendid "palli" peal), metallrõngad ja rõngastihend nende vahel, täpselt selline nagu sillal nr 7 000 561. Enamus remondikomplekte on just sellele sillale. Kui lähen selle numbriga 730300 10 7031032 Silberisse, siis saan kindlasti, mis vaja, kuid ma püüan "omas" tarkuses, teisi teid kasutada:)
Sellise sillanumbriga ei ole kusagil mingit tarkust kirjas. Mõtlesin, et ehk taandub minu keeruline sillanumber just sellele, mille kohta mul materjal olemas. Kasutaks neid valemeid, mis seal kirjas.

Enne oli jah 230GE, kuid elu tegi omad korrektuurid ja nüüd 300TD:)

Üks küsimus veel lisaks, et kui sild juba laiali enivei, kas oleks mõtekas ka vahetada poolassi määret? Kumm on terve. Mõtlesin, et äkki paneks sinna Xado rohelist möginat, sest vanust juba ikka parasjagu, lisakulumist ennetava tegevusena. Või parem mitte torkida?
G 270CDI
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

MartinG kirjutas:Jep:) samad numbrid, mis plekitükil, kuid need numbrid ei ühti kuidagi manualis kirjeldatutega, samas pildi järgi on tihendite süsteem, mis liikuva osa peal (ei tule praegu ette, kuidas seda nim. välised tihendid "palli" peal), metallrõngad ja rõngastihend nende vahel, täpselt selline nagu sillal nr 7 000 561. Enamus remondikomplekte on just sellele sillale. Kui lähen selle numbriga 730300 10 7031032 Silberisse, siis saan kindlasti, mis vaja, kuid ma püüan "omas" tarkuses, teisi teid kasutada:)
Sellise sillanumbriga ei ole kusagil mingit tarkust kirjas. Mõtlesin, et ehk taandub minu keeruline sillanumber just sellele, mille kohta mul materjal olemas. Kasutaks neid valemeid, mis seal kirjas.

Enne oli jah 230GE, kuid elu tegi omad korrektuurid ja nüüd 300TD:)

Üks küsimus veel lisaks, et kui sild juba laiali enivei, kas oleks mõtekas ka vahetada poolassi määret? Kumm on terve. Mõtlesin, et äkki paneks sinna Xado rohelist möginat, sest vanust juba ikka parasjagu, lisakulumist ennetava tegevusena. Või parem mitte torkida?
Ma ei tea mis manualist sa räägid. Owner manualis igastahes ei ole mitte sõnakestki sildadest sellel tasemel. Miski paberformaadis töökoja manual?

Kui sul juba sild nagunii laiali on siis mina vahetaks kindlasti igasugu tihendid, simmerlingid, etc., sealhulgas ka need palli paber- ja plastiktihendid. Loomulikult ka uus määre pallidesse peale seda. Kui õieti mäletan siis läheb teda sinna päris meeldivalt. 800gr. ühe poole peale.. Kes seda teinud, kiidavad Redline'i. Endal on palli tihendid kabaasnikus ja ootavad garaaziaega.

edit. btw. kui ma väga puusse ei pane siis Typ AL0/1 CS - 1,3 näitabki silla tyypi (kitsas (1), laiem (2), veel laiem (3) laiust. - 1,3m. 463-del on kindlasti veel kasutusel 1425, 1555 mm. sillad. 460 endal pole - seega pole nende hingeellu väga süübinud :)

edit2: piilusin ka WIS'i sisse igaks juhuks aga ka seal räägitakse antud isendi puhul vaid 730300 ja 741502 sildadest, seega ma ei tea mis numbrid need 7000561 jne on :)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

Kunagi kusagilt foorumist leitud manuali väljavõte, ilmselt jah töökoja variant, sest kõik töövahendid koos koodidega ja kui kõvasti midagi kinni tõmmata, koos piltide ja varuosakoodidega juures.

Pallidesse panen kindlasti uue määrde 800g on kirjas jah, kuid mõtlesin just seda poolassi määret, mis käib sinna kuul-liigendi sisse kummikatte alla, poolassi määre ju eraldi sellest, mis palli sees. Xadol poolasside ja kiirete ristliigendite jaoks üks omaette roheline mögin, mis peaks laagrite kulumist veidi taastama. Tavaliselt käib sinna valge määre, aga nende roheline pidi sama asi aga taastavate lisanditega olema.

... tundub, et ajan nende numbritega asja keeruliseks, parem katsetan, ostan need tihendid, mis pildi järgi tunduvad õiged olevat. Ega vanematele G-dele ju sadat erinevat süsteemi kah välja ei mõeldud. kui mööda panen, eks siis hoiatan teisi.

Mis number on 7000561:
Will fit all Mercedes G-Class cars W460 from 1979 to 1989 (230G, 230GE, 240GD, 280GE, 300GD) from front axel 000561 (siin on 7 eest ära jäetud) seda remondikomplekti müüakse fourbyfourclub.com, kuid ise sealt ei osta, lihtsalt näiteks numbrist ja sellest, mida arvan mulle sobivat jooniste järgi võrreldes oma juppidega.
G 270CDI
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

Vabandust, ma ei märganud, et mul oli vahepeal postkast abimaterjali laekunud. Tänud abi eest!

Kuid see kuul-liigendi määrde küsimus mul ikkagi aktuaalne, kas seda üldse vahetatakse? või on see miski eluaegne?
G 270CDI
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

MartinG kirjutas:Vabandust, ma ei märganud, et mul oli vahepeal postkast abimaterjali laekunud. Tänud abi eest!

Kuid see kuul-liigendi määrde küsimus mul ikkagi aktuaalne, kas seda üldse vahetatakse? või on see miski eluaegne?

Kurat. Kutsuge mind idioodiks aga ma ei saa aru praegu :) Minuteada käib sillas: 1) Sillaõli 2) Pallimääre. ja thats all. Kõige lihtsam - tee pilti kohast, mida sa mõtled. Tavaliselt pannakse see pallimääre tavaline kollane, et oleks kohe näha, kui miski kamm toimub selle värvimuutusega - rohelise, sinise, punase seest on roostet/vett palju keerulisem märgata.

7000561 on ilmselgelt miski vanem sild, mida sul tegelikult ei ole :) fourbyfour's käib see jutt lihtsalt tihendite simmerite kohta ja öeldakse ju et sellest sillast alates kõigile 461 sildadele.

lisaks veel:

http://www.mercedestechstore.com/pdfs/G ... -17-03.pdf

http://www.gwoa.co.uk/index.php?name=Fo ... sc&start=0

http://www.gwoa.co.uk/uploads/forums/w4 ... _simon.pdf

edit: okei. vaatasin veel korra üle pildid ja vist hakkan aru saama mida sa mõtled. Selle kummiluti alla paneb MB ise musta värvi liitiummääret. ning palli nagu öeldud - valget. Kui toimub miski jama kummilutiga, antakse seda kohe jälle värviga märku.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

OK. Tänx trc! Ma nüüd ikka natuke targem jälle. Kuigi mul on hirmus kiusatus justnimelt sinna luti alla seda rohelist xado määret panna, et väidetavalt see laager tugevamaks muuta igasugu kulumistele. Kuid see jutt läheb juba numbriteemast välja. See pallisisene määre ilmselt vaid lihtsalt vee eemalhoidmiseks, sest midagi kulumise vastu määrida seal ju ei ole, kuuli pean ilmselt veel siledaks lihvima, et uut tihendit kohe lõhkuma ei hakkaks. Kui miskit tarkust veel lisada, siis tänud juba ette.
G 270CDI
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

MartinG kirjutas:OK. Tänx trc! Ma nüüd ikka natuke targem jälle. Kuigi mul on hirmus kiusatus justnimelt sinna luti alla seda rohelist xado määret panna, et väidetavalt see laager tugevamaks muuta igasugu kulumistele. Kuid see jutt läheb juba numbriteemast välja. See pallisisene määre ilmselt vaid lihtsalt vee eemalhoidmiseks, sest midagi kulumise vastu määrida seal ju ei ole, kuuli pean ilmselt veel siledaks lihvima, et uut tihendit kohe lõhkuma ei hakkaks. Kui miskit tarkust veel lisada, siis tänud juba ette.
ma ei ole kindel, kas see lihvimine just hea mõte on - võibolla on valutum see kuul mõnelt korralikumalt aga mittesõitvalt masinalt alt keerata ja kasutada. nimelt pole ma veel täit selgust saanud, et kas tegu on kroomitud või roostevaba kuuliga. Kui kroomitud - jõuad sa lihvimisega kiiresti metallini mis hakkab roostetama. Kui roostevaba siis ilmselt grammikese saad lihvida aga ka siis jääb oht, et tihendi ja palli vahe jääb liiga suur selleks et määre veel õiges kohas hoida. Või et siis… mis põhjusel sa teda lihvida tahad? Milles ta vead seisnevad?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

Khmm... hea küsimus. kuna ma ei ole süvenenud, et kas mul on kroomitud või roostevaba variant. Süvenenud ei ole ses mõttes, et mulle tundub, et misiganes kiht seal kunagi võis ka peal olla, aga praegu on see pind roostes või vähemalt roostetaolise tolmuga kaetud, ning kriimustatud. Selles siis minu meelest viga.
Kui algul lihtsalt ära puhastan, siis ilmselt tean paremini öelda mis variant on. lihvima siis ei kiirusta. Võimalik, et see kriimustatus on ka lihtsalt esmamulje illusioon, tekitatud tolmu ja vigase tihendi poolt. Auto kahjuks eemal, täna ei viitsi enam uurima minna. Tundub teine lihtsalt krobeline olevat, seepärast kardan uue tihendi pärast.
Tihendid olid kellegi poolt kunagi ka vales järjekorras kokku pandud, ehk siis kummitihend mis kahe raudrõnga vahele käib, oli lükatud kõige sügavamale ja raudrõngad peale, ilma pabertihendita. see põhjustas ka olukorra, et olen kahe aasta jooksul üksjagu palju tuube määret sinna pressinud, et see siis jälle tihendi vahelt aega mööda välja saaks ronida. kui kõik õieti oleks olnud, siis oleks määre ilmselt ilusti sees püsinud.
G 270CDI
Vasta

Mine “Mercedes”