mb 350td või 300td mootoritest

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

inseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
soovitavalt vanakool meh pumbaga ja mida vähem elektroonikat seda parem,võib ka 3,0td olla
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

inseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
Mersu R6 350TD mootorit e. siis OM 603 D35A paigaldati G-klassile aastatel 1992-96. Algselt disainitud S-klassile W140. Aastatel 92-93 puudus intercooler, mis põhjustas kerget ülekuumenemist, see lisati '94. Seetõttu on sageli '92 ja '93 aastakäikude S350 ja G350 mootoritel tehtud kas mootori remont (plokikaanetihendi vahetus) või vahetatud terve mootor.

Pole küll kindel, aga minu meelest seda mootorit pole meh. pumbaga kunagi toodetud... see-eest on ainult aut kastiga.

Kuna paljudel seda marki mootoritel on probleeme, siis on tegemist üsna "defitsiitse" kaubaga. Tuttaval, kelle G-l ta heast peast ühel ilusal päeval maanteel kotti jooksis, otsiti Saksa lammaritest paar kuud uut, kuni leiti üle nipli käinud S350.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4424
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Äkki leiame sulle midagi garaazinurgast.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Movistar kirjutas:Äkki leiame sulle midagi garaazinurgast.
kell on palju mine magama
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: O: mb 350td mootor ja automaatkast

Postitus Postitas trc »

seff kirjutas:et siis on kellelgi midagi sarnast pakkuda ?
kasutaja märtenil oli igastahes miski aeg tagasi (septembris täpsemalt proovisin ise sealt masinalt asju saada aga tulutult) yle kuudi käinud 350 kaarhallis. proovi, äkki õnnestub sealt mootor veel kätte saada.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

hulkur kirjutas:
inseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
Mersu R6 350TD mootorit e. siis OM 603 D35A paigaldati G-klassile aastatel 1992-96. Algselt disainitud S-klassile W140. Aastatel 92-93 puudus intercooler, mis põhjustas kerget ülekuumenemist, see lisati '94. Seetõttu on sageli '92 ja '93 aastakäikude S350 ja G350 mootoritel tehtud kas mootori remont (plokikaanetihendi vahetus) või vahetatud terve mootor.

Pole küll kindel, aga minu meelest seda mootorit pole meh. pumbaga kunagi toodetud... see-eest on ainult aut kastiga.

Kuna paljudel seda marki mootoritel on probleeme, siis on tegemist üsna "defitsiitse" kaubaga. Tuttaval, kelle G-l ta heast peast ühel ilusal päeval maanteel kotti jooksis, otsiti Saksa lammaritest paar kuud uut, kuni leiti üle nipli käinud S350.
Editeerin veits

350 tuli sept. 91.
1995 aastal olid kõikidest myydud G'dest 60% G350DT'd :)
Intercoolerit pole ever olnud sel masinal - 91-93 masinad on enamikus tehases vahetatud mootoritega tänu eelmainit ülekuumemisprobleemidele - samas lisati veel lisaõliradikas vasakpoolse tule taha (see on ka põhjus miks ka parima tahtmise juures on 350 ainuke masin millele pole võimalik installida tehase xenon'e). Intercooleri install 350'le on risky business tänu sellele kuumenemisprobleemile - need mõni(kümmend) lisa hp'd ei kaalu üles mootoririkke hüppeliselt suurenevat ohtu.
Mul võib olla mingi väärarusaam mehaanilisest pumbast aga minuarust ei ole sel mootoril hoopis midagi muud peale mehaanilise pumba olnud.
Saksa ebays on pea kogu aeg 350 taastatud mootorid pakkumisel tornauto motoren'il (http://stores.ebay.de/tornaumotoren)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

privas pakutud 90000 eest seda mootrit ,seega vaataks natuke lihtsamale inimesele ka kättesaadavama hinnaga mootoreid,võib vabalt olla ka 3,0Td.
vabalthingavat kohvimasinavõimsusega õmblusmasinat palun mitte pakkuda
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

seff kirjutas:privas pakutud 90000 eest seda mootrit ,seega vaataks natuke lihtsamale inimesele ka kättesaadavama hinnaga mootoreid,võib vabalt olla ka 3,0Td.
vabalthingavat kohvimasinavõimsusega õmblusmasinat palun mitte pakkuda
90k on ikka väga palju, arvestades et saksa ei ole meist valgusaastate kaugusel ja seal on 3.5 mootor ca 4-5kEur. Mulle mingil põhjusel pakuti just privas tervet 3.0 autot 53k eest. seega…
PS. 3.0TD on kindlasti rariteetsem ja kallim kui 3.5 - teda tehti vähem ja ta on pommikindlam - kes omab, see põhjuseta ei müü.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

isu sai traktorimootorist otsa, teema kinni
Madu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: L Apr 26, 2008 12:37 pm
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Madu »

Kas on mingi konkreetne põhjus, miks 3,5TD ainult automaadiga tehti? Kas sinna otsa sobivad manuaalkastid on liiga nõrgad vms? Soov oleks enda 2,4-ne diisel ja 4-ne kast just selle mootori ja 5-se kasti vastu vahetada.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Madu kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus, miks 3,5TD ainult automaadiga tehti? Kas sinna otsa sobivad manuaalkastid on liiga nõrgad vms? Soov oleks enda 2,4-ne diisel ja 4-ne kast just selle mootori ja 5-se kasti vastu vahetada.
Pakun, et MB põhimõtteline jonn, et meie autod olgu mugavad ja valikut teisipidimõtlemiseks lihtsalt ei jäetud manuali näol.
+372 5028488
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

jr kirjutas:
Madu kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus, miks 3,5TD ainult automaadiga tehti? Kas sinna otsa sobivad manuaalkastid on liiga nõrgad vms? Soov oleks enda 2,4-ne diisel ja 4-ne kast just selle mootori ja 5-se kasti vastu vahetada.
Pakun, et MB põhimõtteline jonn, et meie autod olgu mugavad ja valikut teisipidimõtlemiseks lihtsalt ei jäetud manuali näol.
minu pakkumine on just vastupidine - kuskilt on kõrvu jäänud, et 350 oli esimene oluliselt võimsam (turbo)diisel ning võimalike kahjustuste ärahoidmiseks sai teda vaid automaadina.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

Härrased. Pmst on üle üks OM617. Sõidab ise. Aga suitseb. Ilmselt tahab uusi rõngaid ja muud nippet näppet. Mootor ise hetkel W126 peal. Mootori ajalugu ja tehtut tean aastast '96…
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Ega kellelgi pole pakkuda R6 3,0TD 130kw mootorit.
Vasta

Mine “Mercedes”