mb 350td või 300td mootoritest
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Mersu R6 350TD mootorit e. siis OM 603 D35A paigaldati G-klassile aastatel 1992-96. Algselt disainitud S-klassile W140. Aastatel 92-93 puudus intercooler, mis põhjustas kerget ülekuumenemist, see lisati '94. Seetõttu on sageli '92 ja '93 aastakäikude S350 ja G350 mootoritel tehtud kas mootori remont (plokikaanetihendi vahetus) või vahetatud terve mootor.inseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
Pole küll kindel, aga minu meelest seda mootorit pole meh. pumbaga kunagi toodetud... see-eest on ainult aut kastiga.
Kuna paljudel seda marki mootoritel on probleeme, siis on tegemist üsna "defitsiitse" kaubaga. Tuttaval, kelle G-l ta heast peast ühel ilusal päeval maanteel kotti jooksis, otsiti Saksa lammaritest paar kuud uut, kuni leiti üle nipli käinud S350.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: O: mb 350td mootor ja automaatkast
kasutaja märtenil oli igastahes miski aeg tagasi (septembris täpsemalt proovisin ise sealt masinalt asju saada aga tulutult) yle kuudi käinud 350 kaarhallis. proovi, äkki õnnestub sealt mootor veel kätte saada.seff kirjutas:et siis on kellelgi midagi sarnast pakkuda ?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Editeerin veitshulkur kirjutas:Mersu R6 350TD mootorit e. siis OM 603 D35A paigaldati G-klassile aastatel 1992-96. Algselt disainitud S-klassile W140. Aastatel 92-93 puudus intercooler, mis põhjustas kerget ülekuumenemist, see lisati '94. Seetõttu on sageli '92 ja '93 aastakäikude S350 ja G350 mootoritel tehtud kas mootori remont (plokikaanetihendi vahetus) või vahetatud terve mootor.inseneer kirjutas:Aastate vahemik? kW'? Mille peal leidub?
Pole küll kindel, aga minu meelest seda mootorit pole meh. pumbaga kunagi toodetud... see-eest on ainult aut kastiga.
Kuna paljudel seda marki mootoritel on probleeme, siis on tegemist üsna "defitsiitse" kaubaga. Tuttaval, kelle G-l ta heast peast ühel ilusal päeval maanteel kotti jooksis, otsiti Saksa lammaritest paar kuud uut, kuni leiti üle nipli käinud S350.
350 tuli sept. 91.
1995 aastal olid kõikidest myydud G'dest 60% G350DT'd
Intercoolerit pole ever olnud sel masinal - 91-93 masinad on enamikus tehases vahetatud mootoritega tänu eelmainit ülekuumemisprobleemidele - samas lisati veel lisaõliradikas vasakpoolse tule taha (see on ka põhjus miks ka parima tahtmise juures on 350 ainuke masin millele pole võimalik installida tehase xenon'e). Intercooleri install 350'le on risky business tänu sellele kuumenemisprobleemile - need mõni(kümmend) lisa hp'd ei kaalu üles mootoririkke hüppeliselt suurenevat ohtu.
Mul võib olla mingi väärarusaam mehaanilisest pumbast aga minuarust ei ole sel mootoril hoopis midagi muud peale mehaanilise pumba olnud.
Saksa ebays on pea kogu aeg 350 taastatud mootorid pakkumisel tornauto motoren'il (http://stores.ebay.de/tornaumotoren)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
90k on ikka väga palju, arvestades et saksa ei ole meist valgusaastate kaugusel ja seal on 3.5 mootor ca 4-5kEur. Mulle mingil põhjusel pakuti just privas tervet 3.0 autot 53k eest. seega…seff kirjutas:privas pakutud 90000 eest seda mootrit ,seega vaataks natuke lihtsamale inimesele ka kättesaadavama hinnaga mootoreid,võib vabalt olla ka 3,0Td.
vabalthingavat kohvimasinavõimsusega õmblusmasinat palun mitte pakkuda
PS. 3.0TD on kindlasti rariteetsem ja kallim kui 3.5 - teda tehti vähem ja ta on pommikindlam - kes omab, see põhjuseta ei müü.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Pakun, et MB põhimõtteline jonn, et meie autod olgu mugavad ja valikut teisipidimõtlemiseks lihtsalt ei jäetud manuali näol.Madu kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus, miks 3,5TD ainult automaadiga tehti? Kas sinna otsa sobivad manuaalkastid on liiga nõrgad vms? Soov oleks enda 2,4-ne diisel ja 4-ne kast just selle mootori ja 5-se kasti vastu vahetada.
+372 5028488
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
minu pakkumine on just vastupidine - kuskilt on kõrvu jäänud, et 350 oli esimene oluliselt võimsam (turbo)diisel ning võimalike kahjustuste ärahoidmiseks sai teda vaid automaadina.jr kirjutas:Pakun, et MB põhimõtteline jonn, et meie autod olgu mugavad ja valikut teisipidimõtlemiseks lihtsalt ei jäetud manuali näol.Madu kirjutas:Kas on mingi konkreetne põhjus, miks 3,5TD ainult automaadiga tehti? Kas sinna otsa sobivad manuaalkastid on liiga nõrgad vms? Soov oleks enda 2,4-ne diisel ja 4-ne kast just selle mootori ja 5-se kasti vastu vahetada.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070