MB.Unimog 406
Moderaatorid: hulkur, Moderators
MB.Unimog 406
Tere!Hetkel korjan siis sellist isendit kokku,eelmine aasta sai ta lahti lammutatud.Tahtsin küsida esi- ja tagadiffri lukustuse kohta.Asi selles,et ise nagu eriti ei jaga hästi seda teemat.Ümberlülitus on tehtud õhuga,esisilla lülitus mehanismile sain pihta aga sildade plokeerimisele ei. Kabiinist lähevad õhuvoolikud torpeedodesse ja sealt edasi diffrisse aga mida ja kuidas ta seal lülitab on minu jaoks küsimus ?Ega paha teeks,kui keegi annaks nõu,kuidas kontrollida saaks,kas nad ka toimivad.Ärge ainult öelge,et pane masin tööle ja lülita liivapeal sõites sisse.Soov oleks eelnevalt ära kontrollida ,kuni ligi saab!Märkuseks nii palju ,et sildasid ja torpeedosid ma lahti ei võtnud.
scanial ei ole seal silla sees rohkemat kui kamber membraaniga, meh lülitus ja kogu muusika.
Kontrollimiseks tõsta ÜKS ratas maast lahti, kardaan lõdvaks (käik välja) ja aja käega ringi. Kui diff lahti siis peaks saama ratsat ringi ajada, kui lukus, siis hoiab teine ratas kinni ja ringi ei saa ajada.
Sisse lülitab ta siis survestamisega, st sisse lülitatult ei tohi susiseda. Kontrolli üle ka reduktori koja tuulutus, sest kui õhulekke korral korpusest õhk välja ei pääse, hakkab õhk endale ise pääseteed otsima (tihendid jms)
Kontrollimiseks tõsta ÜKS ratas maast lahti, kardaan lõdvaks (käik välja) ja aja käega ringi. Kui diff lahti siis peaks saama ratsat ringi ajada, kui lukus, siis hoiab teine ratas kinni ja ringi ei saa ajada.
Sisse lülitab ta siis survestamisega, st sisse lülitatult ei tohi susiseda. Kontrolli üle ka reduktori koja tuulutus, sest kui õhulekke korral korpusest õhk välja ei pääse, hakkab õhk endale ise pääseteed otsima (tihendid jms)
Tänan vastuse eest !Teen proovi ära aga,kui suurt survet võib kompressoriga sinna lasta, et ei vigastaks neid membraane ja tihendeid?Mootorit hetkel ei tahaks veel käivitada,pole päris koos. On Teil kellelgi aimu kes siin Eestis veel omab Unimog-i ja tegeleb selle ehitamisega või on tegelenud ,ma mõtlen 406 ja 416,võib ka muu Unimog-i mark olla.Huvitaks ka veel selline asi kui veoautode foorum.On keegi trehvand sellist asja?
Re: MB.Unimog 406
Tere. Veel on minul UNIMOG 416, 1976 a. väljalase. Pika kabiiniga, kraana ja vintsiga mudel.UM kirjutas:Tere!Hetkel korjan siis sellist isendit kokku,eelmine aasta sai ta lahti lammutatud.Tahtsin küsida esi- ja tagadiffri lukustuse kohta.Asi selles,et ise nagu eriti ei jaga hästi seda teemat.Ümberlülitus on tehtud õhuga,esisilla lülitus mehanismile sain pihta aga sildade plokeerimisele ei. Kabiinist lähevad õhuvoolikud torpeedodesse ja sealt edasi diffrisse aga mida ja kuidas ta seal lülitab on minu jaoks küsimus ?Ega paha teeks,kui keegi annaks nõu,kuidas kontrollida saaks,kas nad ka toimivad.Ärge ainult öelge,et pane masin tööle ja lülita liivapeal sõites sisse.Soov oleks eelnevalt ära kontrollida ,kuni ligi saab!Märkuseks nii palju ,et sildasid ja torpeedosid ma lahti ei võtnud.
TO:guest
Oleks huvitatud,kuidas kontakti sinuga saab?Anna teada ja kus kohas ta sul asub ?