3. leht 3-st

Postitatud: T Dets 28, 2010 5:18 pm
Postitas hents99
Vana kollektor jääb. Sisselaset mõtled ikka jah?

Postitatud: N Dets 30, 2010 9:59 am
Postitas e.p.
kas oled valmis ka konkreetseks pakkumise tegemiseks koos paigaldusega ja ilma.
Siin 2-3 huvilist kindlasti olemas, kui hind talutav.
Veel küsiks, et omad ehk infi mõne pädeva mersu meh pritse mehe kohta, kes asjade korda tegemisega ka hakkama saaks?

Postitatud: N Dets 30, 2010 10:19 am
Postitas margus61
e.p. kirjutas:Veel küsiks, et omad ehk infi mõne pädeva mersu meh pritse mehe kohta, kes asjade korda tegemisega ka hakkama saaks?
Aastaid tagasi pani mul Boschi Service (Tallinnas Pärnu maanteel Bakti maja vasakul küljel) asjad tööle. Diagnostis, vahetas paar pulka ja regullis. Tevalo G ka seal käinud. Vaido Valge oli mehe nimi, kui õieti mäletan.

Postitatud: N Dets 30, 2010 10:43 am
Postitas e.p.
no seal minu auto mitu korda käinud ja viimastel kordadel pole raha enam ka küsitud aga ...

Postitatud: R Dets 31, 2010 11:53 am
Postitas hents99
Sa mõtled pakkumist lihtsalt EFI ja selle paigalduse kohta? Ok, arvutan veidi ja panen hinnad kirja.

Üks pädev Jetronic`u tundja on Rakveres. Märten Riim on ta nimi, töötab ka sealses Silberautos.

Postitatud: R Dets 31, 2010 2:18 pm
Postitas margus61
e.p. kirjutas:no seal minu auto mitu korda käinud ja viimastel kordadel pole raha enam ka küsitud aga ...
Kas valgustaksid täpsemalt, milles sul jama seisneb ja millega nad Boschis hakkama said või siis ei saanud. Tevalo G puhul läks ka kogu pea vahetusse uue vastu, milline lahendus mind veidi imestama pani optimaalsuse seisukohalt.

Postitatud: P Mär 20, 2011 9:35 pm
Postitas hents99
On`s siis keegi huvitatud 230 EFI`tamisest?

Ma võiks oma pilli peal asja demoda. Võtaks tuleval nädalal asja plaani ja paigaldaks 2.3`le EFI enne V8+EFI installi.

"Tuunimise" mõttes ka pärast näiteks torukollektorid teha.
Torukollektorid eeldavad muidugi ka vabamat sisselaset. Kui aega on, võiks ka uue sisselaske teha, pikkade trompetitega. Hetkel käib M117 V8 sisselaske tegemine enivei.

Aga kõigepealt vast EFI ja ehk ka torukollektorid.

Postitatud: P Mär 20, 2011 9:46 pm
Postitas e.p.
demomine oleks huvitav ...
kindlasti tahaks enne ja peale "fairit" võrdlust :)

Postitatud: P Mär 20, 2011 11:25 pm
Postitas hents99
e.p. kirjutas:demomine oleks huvitav ...
kindlasti tahaks enne ja peale "fairit" võrdlust :)
Dünosse ma arvatavasti minema ei hakka :D

Ok, ma võtan asja käsile.

Tegelt mul kõik jupid olemas ja kui ilma on siis löön kit`i peale, hetkel "gee" garaazi ei mahu kõrguse poolest. Väiksemaid rattaid tarvis....

Re: 2,3 bensuka tuunimine

Postitatud: K Juun 08, 2011 10:09 am
Postitas e.p.
Kuidas uue purske paigaldamine edeneb?

Re: 2,3 bensuka tuunimine

Postitatud: K Juun 08, 2011 1:20 pm
Postitas hents99
Ausalt öelda pole alustanud, esiteks jääb g-mersule vähe aega tegelemiseks, teiseks ei ole veel 100% kindel, mis mootor talle üldse asemele tuleb. Kas on üldse mõtet mingit vaheetappi teha ja raha/aega sellele kulutada.
Korraks käis peast läbi mõte kasutada 2 turbot samal mootoril.....aga ei tea. Pea pulki täis.

Re: 2,3 bensuka tuunimine

Postitatud: E Okt 25, 2021 3:02 pm
Postitas margus61
Polegi palju aega mööda läinud :mrgreen: ja talvel plaan vana hea kaltsukatusega G nurgast keset tuba ajada ja tegutsema hakata.
Kellelegi midagi teemakohast vahepeal silma jäänud ja/või allpool viidatuga kogemusi?
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=49653