Mul oli auto käivitamisega algul muidugi probleeme. Praeguseks olen saanud asjad niikaugele, et läheb ka poolsoojalt käima kohe. Ma arvan, et võtmekohaks on süüte paikapanek tingituna bensiinist. Mul on keeratud hiliseks ja käivitub ka poolsoojalt. Kui ei käivitu, siis tuleb midagi muuta. Selle mootori juures on palju katsetamist. Naljakas on see, et kuigi auto on vana ja peaks olema tolerantne (sõjatehnika), siis olles kokku puutunud vene tehnikaga pean tõdema, et palju raskem on Unimogi käima saada, kui Gazi, mis kuidagi ikka tööle hakkas. Mog on rohkem kapriisne, aga peab ikkagi veerandtunnise seismise järel käivituma. Foorumites on seda käivitumist lahatud ka, kuid ühest lihtsat vastust ei ole. Pead proovima.Kjen kirjutas:Kas Sul poolsooja mootoriga mittekäivitumise kogemust ka on?
See isend, millega Tai klapperil kihutas, oli selles suhtes pärsis lollakas.
Umbes veerandtunnise seismise järel üldjuhul ei saanudki starterist käima.
Unimog 404 karburaator ja käivitamine
Moderaatorid: hulkur, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn