Kui ei siis vahetad koos kaanega
Otsin oma Volvo V70'le asendusautot. Võiks olla nelikveoga ja pilk jäi ML peale pidama. Volvo on oma 600K km läbisõidu juures väga suurt vastupidavust ülesse näidanud ja seega peaks uus igapäevaliikur seda sama tegema. Volvol pole tõesti asja veermikusse rohkem kui korra 150K km juures olnud. Sama lugu on iga teise probleemiga, neid lihtsalt pole. On olnud asju, aga nii vähe, et isegi ei mäleta mis siin jukerdanud on. Mul tõesti ei ole aega autoremondiga tegeleda, igapäevaliikur peab olema auto millega saab muretult iga päev sõita, tehes ainult korralisi hooldusi. Üks variant on nelikveoline Volvo hankida (XC70 või XC90), aga selles nelikveos ma pole eriti kindel. ML'l on pidev 50:50, mitte mingi viskomuhv ning lisaks sellele on soetushind autol meeldivalt madal võrreldes muude asjadega mida saada oleks. Tegelikult ei poolda ma seda nelikvedu igapäevaautol väga, aga mõte on et proovime ära. Maanteel tundub mõtetu kulutusena lihtsalt niisama mingeid asju kaasa ajada ja ringi käitada, mille arvelt väheneb sõidumugavus ja ökonoomsus. Palju pikki otse sõites sirgelt maanteel ei mängi see nelikvedu erilist rolli, sealt ka minu mitte nii väga entusiastlik mõte nelikveo suunas. Ükski sõit pole siiani tegemata jäänud ilma selleta, aga no kurat sellise talvega oleks nelikvedu linnas ikka marudalt abiks.
MB ML 270 diisel - mida arvata?
Moderaatorid: hulkur, Moderators