Kuskilt varasemast on meelde jäänud, et hulkur otsib just bensukaga G'd? Kui see nii on, siis äkki viitsid kommenteerida, miks just bensukat?trc kirjutas:Kui aastaarv enda mõistuse jaoks trikke ei hakka tegema ja sisu ameerikalikult pehme/vohav kah ei pea olema - siis soovitaks lihtsalt võimalikult hiline diisel aastast 98. Peaks teenima väga kaua ja Mahub ilusti ülesande püstitusse - '90date diisel G.hulkur kirjutas:nüüd läheb juba offtopic...
No pmst ma olen sinuga nõus, aga krt ma tahaks ikka autot juba aasta-arvuga 2000+ ja neil nagu sa isegi ütled...
Ma ikkagi tõsiselt mõtlen enda w461-l mootorivahetusele, vahepeal oli isegi üks kõver parempoolse rooliga s320 juba silmapiiril...
G 290 ja G 300 D 90-datest
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Noh selle topicu tegi küll üks teine mees, kes otsis just diislit aga kui juba jutt minu tagasihoidlikule tahtmisele läks, siis asi on lihtne... kellele ema ja kellele tütar, kelle autod sõidavad diisliga ja kellel bensiiniga. Diisliga köetakse maju ja küntakse põldu, autod sõidavad bensiiniga, ja pealegi, mulle ei meeldi kui ma pean autos hoidma mingeid jälgilt haisvaid tankimiskindaid või peale iga tankimist käed haisevad... votverbal kirjutas: Kuskilt varasemast on meelde jäänud, et hulkur otsib just bensukaga G'd? Kui see nii on, siis äkki viitsid kommenteerida, miks just bensukat?
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Kui sa selle nahksisuga workeri all pead silmas minu autot, siis seal istub (ei ripu ) modifitseeritud Warn X8000, elik mootor on uus ComeUp 4,6hp. Solenoidid on kapoti all soojas ja kuivas ning vintsi juhtimine on kabiinist ja juhtmeta puldist.amevier kirjutas:Milline vints selle nahksisuga Workeri koonul ripub? 9000?
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Optimaalne ilmselt 265/75 R15. up to 285/75R16. või siis vastavalt 32-33" meerikamõõdustikusamevier kirjutas:Ok. Tänan.
Veel selline küsimus: milline rehvimõõt on optimaalne, kui 70% sõita teedel ja 30% metsateedel/metsas. Prioriteediks sildade kauaegne muretu ekspluateerimine, teisel kohal läbivus. Mudarehvid.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Arvan, et optimaalne mõõt sõltub ka konkreetsest mudelist. Näiteks W463 300GD (83kw) all on 32" rehvid selgelt liiast - mootor on lihtsalt liiga jõuetu, et autot selliste rehvidega mõistlikult maanteel edasi liigutada. 30" või 31" sobivad paremini. Sama kehtib ka pidurdamise kohta. Varasemate tagumiste trumlitega G'de pidurid on üsna kehvakesed. Ja mida suurem rehv, seda kehvemaks asi läheb.trc kirjutas:Optimaalne ilmselt 265/75 R15. up to 285/75R16. või siis vastavalt 32-33" meerikamõõdustikusamevier kirjutas:Ok. Tänan.
Veel selline küsimus: milline rehvimõõt on optimaalne, kui 70% sõita teedel ja 30% metsateedel/metsas. Prioriteediks sildade kauaegne muretu ekspluateerimine, teisel kohal läbivus. Mudarehvid.
Samas G300TD (130kw) all on 32" rehvid täiesti OK. Omast kogemusest räägin.
Siit saad lugeda G originaal rehvi- ja veljemõõtude kohta.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
16"velgedele ei olegi MT/R'e tollmõõdustikus. Kisub väga hajusaks ja OT'ks see jutt.CÄÄRFIILD kirjutas:hulkur kirjutas:32/12,2-15 orig 7x15 valukaga küll ei keera 33 bogger enam orig vedruga ei mahtunud, tahaks kõrgemat vedru....
Valukaga läheb jahh ilusti alla . Mõtlesin neid WORKERI plekk velgi, enamus saadaolevaid WORKEREid on 16 se plekk veljega komplekteeritud.
Ühesõnaga. G'le läheb kobinata ka alla 35" originaalvedrudega. EELDUSEL, et kasutatakse õigeid originaale. Nagu me teame on G'le 7 erinevat vedru nii ette kui taha võimalik saada. Jutt käib siis eeldusest, et kasutatakse nn. punaseid. Kui konkreetselt MTR'st räägime siis lähevad no problemo nii 32x11.5R15 kui 33/12.5R15. 16" veljel siis lähim saadaolev derivaat 285/75R16.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Re: G 290 ja G 300 D 90-datest
Kiman siia vanasse teemasse, upitamaks pikka põhjalikku arutelu ja leidmaks omale lühikest G290/G300 diiselelukat. Tahaks (pigem) nahktoa ja mõlemas sillas lukkudega elukat. Ideaalis võiks AC ka olla, muud luksust nagu väga ei vajagi. hinda ei tahaks üle 10K eur ajada eriti. Mõjuvatel põhjustel kuni 13K. Äkki G-silmaringiga mehed teavad veel müügiauke peale mobile.de. ja miskit muud tarka ntx rääkida äkki mulle?
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: G 290 ja G 300 D 90-datest
Nii, otsustatud. 1997 Lühike G300 td, 130kw, automaat, AC, seisusoojendus. Palun nüüd seletage, kuidas teha ostueelset ülevaatust/kontrolli veendumaks, et kõik korras ja tore? Mida sisse lülitades ja kuidas midagi tehes on vead või korrasolekud näha, mida kuulata, vaadata jne? Mida küsida ja mida ma saan teha mulle tutvumiseks saadetud selle saksa rohelise autopaberiga (mingi registreerimistunnistus äkki)? Mis jutuga minna Eestis arvele võtu eelsele ülevaatusele ja arvelevõtule, et saaks sisse kirjutada vintsi ja lisamillimeetreid kõrguse suhtes. Metsarattaks pistaks kunagi 35" ntx. Igast muud tarkuseterad ka oodatud. G-dega olen sõitnud ennegi, aga süvenema nendesse pole pidanud.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: G 290 ja G 300 D 90-datest
Kahe G taastamisel olen mina näinud selliseid vigu millele võiks tähelepanu pöörata:
nii juhi kui kõrvalistuja jalgade juures plekk läbi roostetanud (esiratta koobas)
esiistmete alune plekk läbi roostetanud, tuleneb tõenäoliselt esiakna tihendite vahelt tulevast veest
estiibade tagumised ääred roostetavad ära
kütusepaagi kaitse ja tagaluugi alumine äär ussitavad läbi
karbid ussitavad läbi
esiakna alumise ääre tüüpviga on läbi ussitada
esisilla lukk roostetab kinni
rooliotsad ja roolikarp, neis vaata lõtku
rattalaagrid
need siis mõned minu tähelepanekud
nii juhi kui kõrvalistuja jalgade juures plekk läbi roostetanud (esiratta koobas)
esiistmete alune plekk läbi roostetanud, tuleneb tõenäoliselt esiakna tihendite vahelt tulevast veest
estiibade tagumised ääred roostetavad ära
kütusepaagi kaitse ja tagaluugi alumine äär ussitavad läbi
karbid ussitavad läbi
esiakna alumise ääre tüüpviga on läbi ussitada
esisilla lukk roostetab kinni
rooliotsad ja roolikarp, neis vaata lõtku
rattalaagrid
need siis mõned minu tähelepanekud
Tel 56224693
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: G 290 ja G 300 D 90-datest
No panen kah siis kirja oma välgatused kuna paluti…
1) Vedrude kohta saad piisavalt vastuseid linkidelt http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=17&t=16345 , http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=22803 , http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=17&t=28519 e. lyhidalt - endiselt ei ole mingit mystilist G500 vedru vaid hunnik erineva karakteristikuga vedrusid, millest pead tegema valiku. G koodiga Mersust tellides maksad end haigeks. ORC, EIBACH, Mersu "Valge" on kõik toodetud Eibachis. Annavad parima tõste aga on väga haprad ja murduvad nn. metalli kristalliseerumise tulemusel. Mina läksin ca 2" tõste teed ning võtsin ühtede Hollandlaste toodangu omale alla. Siiani ei ole pidanud pettuma.
2) Kere korrosiooni pärast ma väga ei muretseks, sest kui ma nüüd numbreid õieti mäletan siis on kõik 463 kerega masinad galvaniseeritud aastast 96. Kui eksin siis 98'dast. Sel juhul tasub tähelepanu pöörata uksehingedele, ukselinkide alustele ning tagumiste rataste juures olevale tagapaneeli keevisele. Reeglina need kohad hakkavad esimesena roostetama. Lisaks esiklaasi kummitihendi alune osa.
3) Muus osas on ikka nagu iga teise vana auto ostmisega - ise pead otsustama, mis hetkel pole autot mõtet osta - st. et kõik on parandatav aga mis on kriteeriumiks et sa seda masinat ei ostaks? Kontrollida tasub kõike. Meelde tuleb praegu: a) kas konditsioneer töötab (radikas maksab rämedalt) b) kas muu elektroonika on korras (97 masinal on minuteada juba peeglisse ehitatud immo ja need teevad trikke) c) esirataste munakad - et oleks ilusad ja korras ning alumine pool kaetud määrdega. Kui seal on mingi must tavotiklomp, on ilmselt läbi nn "wiper seal" tihendid. Kui see tavott aga tilgub, on läbi sillatihendid. d) rooliotsad kindlasti kontrollida. Suure tõenäosusega on nad läbi ja saad ise kohe varsti uued tellida. e) rooliamort - parem vahetada e) mootorikylmkäivitusel ei tohiks olla ei valget ega ka musta suitsu. jahutusvedeliku paisupaak seest puhas igasugusest õlist… lekked mujal mootori ümbruses… f) difrilukustus. Aktiviseerub järjekorras keskmine->tagumine->esimene (on võimalik modifitseerida nii, et järjekord ei ole oluline) kui luustus on aktiviseerunud, muutub lyliti kollane tuli punaseks. On tunda ka juhitavuses Kas kõik aktiviseeruvad? Kui pika aja jooksul? g) aeglusti. lylitada saab vaid käigukangi asendites N ja P. h) automaatkast vahetab kõiki käike ilma komplikatsioonideta ning ei "peksa" käike sisse?
4) Rohelise paberiga ei ole palju teha. Palju rohkem oleks teha auto hooldusraamatuga, mis on igal korralikul saksa autol olemas. Seal on kirjas kogu autoga seonduv hooldusinfo. Peaks olema kaetud kogu auto elu kuni 2008 aasta lõpuni. Sealt edasi on hooldusajalugu elektrooniline ning pmst. kättesaadav MB esindustest.
5) Vintsipaigaldusidee on kah olemas. Asub mul auto peal ja eriti pilte ei ole. Paigaldas üks kuldsõrm siitsamast foorumist. http://trc.gt.ee/GWagen_Filez/vints/
rohkem ei meenu praegu. jaga automyygi linki, vaatan otsa ja äkki tekib veel kysimusi.
1) Vedrude kohta saad piisavalt vastuseid linkidelt http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=17&t=16345 , http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=22803 , http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=17&t=28519 e. lyhidalt - endiselt ei ole mingit mystilist G500 vedru vaid hunnik erineva karakteristikuga vedrusid, millest pead tegema valiku. G koodiga Mersust tellides maksad end haigeks. ORC, EIBACH, Mersu "Valge" on kõik toodetud Eibachis. Annavad parima tõste aga on väga haprad ja murduvad nn. metalli kristalliseerumise tulemusel. Mina läksin ca 2" tõste teed ning võtsin ühtede Hollandlaste toodangu omale alla. Siiani ei ole pidanud pettuma.
2) Kere korrosiooni pärast ma väga ei muretseks, sest kui ma nüüd numbreid õieti mäletan siis on kõik 463 kerega masinad galvaniseeritud aastast 96. Kui eksin siis 98'dast. Sel juhul tasub tähelepanu pöörata uksehingedele, ukselinkide alustele ning tagumiste rataste juures olevale tagapaneeli keevisele. Reeglina need kohad hakkavad esimesena roostetama. Lisaks esiklaasi kummitihendi alune osa.
3) Muus osas on ikka nagu iga teise vana auto ostmisega - ise pead otsustama, mis hetkel pole autot mõtet osta - st. et kõik on parandatav aga mis on kriteeriumiks et sa seda masinat ei ostaks? Kontrollida tasub kõike. Meelde tuleb praegu: a) kas konditsioneer töötab (radikas maksab rämedalt) b) kas muu elektroonika on korras (97 masinal on minuteada juba peeglisse ehitatud immo ja need teevad trikke) c) esirataste munakad - et oleks ilusad ja korras ning alumine pool kaetud määrdega. Kui seal on mingi must tavotiklomp, on ilmselt läbi nn "wiper seal" tihendid. Kui see tavott aga tilgub, on läbi sillatihendid. d) rooliotsad kindlasti kontrollida. Suure tõenäosusega on nad läbi ja saad ise kohe varsti uued tellida. e) rooliamort - parem vahetada e) mootorikylmkäivitusel ei tohiks olla ei valget ega ka musta suitsu. jahutusvedeliku paisupaak seest puhas igasugusest õlist… lekked mujal mootori ümbruses… f) difrilukustus. Aktiviseerub järjekorras keskmine->tagumine->esimene (on võimalik modifitseerida nii, et järjekord ei ole oluline) kui luustus on aktiviseerunud, muutub lyliti kollane tuli punaseks. On tunda ka juhitavuses Kas kõik aktiviseeruvad? Kui pika aja jooksul? g) aeglusti. lylitada saab vaid käigukangi asendites N ja P. h) automaatkast vahetab kõiki käike ilma komplikatsioonideta ning ei "peksa" käike sisse?
4) Rohelise paberiga ei ole palju teha. Palju rohkem oleks teha auto hooldusraamatuga, mis on igal korralikul saksa autol olemas. Seal on kirjas kogu autoga seonduv hooldusinfo. Peaks olema kaetud kogu auto elu kuni 2008 aasta lõpuni. Sealt edasi on hooldusajalugu elektrooniline ning pmst. kättesaadav MB esindustest.
5) Vintsipaigaldusidee on kah olemas. Asub mul auto peal ja eriti pilte ei ole. Paigaldas üks kuldsõrm siitsamast foorumist. http://trc.gt.ee/GWagen_Filez/vints/
rohkem ei meenu praegu. jaga automyygi linki, vaatan otsa ja äkki tekib veel kysimusi.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Re: G 290 ja G 300 D 90-datest
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td