G vahekasti mure
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G vahekasti mure
Probleem siis selline 82a G240 loobib aeglustit välja. Kui koormus taga siis pole problemi aga niikui gaasipedaal põrandalt tõuseb lükab välja. Kas võib olla et mootori/käigukasti padjad annavad mängima või on kastil enesel mingi tõbi küljes.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Mäletamist mööda on G-l lülituskang otse kastis, st et antud vedru ja muu mehanism asub kasti sees? On kellelgi äki mõni joonis või link kus tpsemalt kasti ehitusest ja detailidest mingi ettekujutuse saada võiks, ei julge uisapäisa lammutama hakata
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Kah küsimus teadjamatele.Sõber vahetas vahekasti G460-nel uue detaili vastu.Nüüd aga ei suuda leida kaksvedu.Jutu järgi olevat uuel ka mingi elektripistik peal olnud?Kas on võimalik,et sai alla keskdiffriga vahekast(igatahes sobis ilusti,midagi ringi ei teinud) ja kui,siis kuidas toimub keskdiffri lukustuse lülitus?Ise ta arvas küll,et vahekast 461 oma.Äkki sellel ka mingist aastast keskdiffer?Proovib saada koodi,äkki siis targem...
Vabandust, et teemat solgin, kuid miks on meh.vintsi võljavõtte kardaani võllil topelt simmerid? Pilt http://www.elcats.ru/mercedes/image.asp ... D&vin=&ml=
Üks on tolmukaitse ja teine õlitihend?Rax888 kirjutas:Vabandust, et teemat solgin, kuid miks on meh.vintsi võljavõtte kardaani võllil topelt simmerid? Pilt http://www.elcats.ru/mercedes/image.asp ... D&vin=&ml=
+372 5028488