Tere!
Algusaasta W463 ('90) salongiventilaator ei tööta. Nupp kah ei tööta aga see selleks - nupp on täitsa puruks ja ei peagi töötama. Otse voolu peale andes lüliti klemmidest ei lähe ikka ventilaator tööle.
Küsimus, kui salongi ventilaatorit kätte vaja saada, kas W463 masinal saab hakkama ainult keskkonsooli lahti lammutamisega või peab kogu armatuuri välja kakkuma?
Miski info kohaselt peaks W463 reostaat (maakeeli "siil") asuma kapoti all aga minul seda seal ei ole. Ehk siis on ilmselt salongi ventilaatori küljes nagu vanemal W460 mudelil.
Kui keegi sama probleemiga kokku puutunud on, siis andke hüva nõu!
R.
G (W463) salongi ventilaatori kätte saamine
Moderaatorid: hulkur, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: L Sept 08, 2012 8:53 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti (Põlva, Võru)
- Kontakt:
G (W463) salongi ventilaatori kätte saamine
Viimati muutis ReneK, P Nov 23, 2014 4:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
Korteriühistute haldus- ja juhtimisteenus Põlva- ja Võrumaal. http://www.kinnistuhaldus.ee
Re: G (W463) salongo ventilaatori kätte saamine
Tered! Sellest teemast on varem nagu siin juttu olnud... http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=17&t=22450
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: L Sept 08, 2012 8:53 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti (Põlva, Võru)
- Kontakt:
Re: G (W463) salongo ventilaatori kätte saamine
Tänud. Oma arust otsisin aga selle teema otsa ei komistanud.
Korteriühistute haldus- ja juhtimisteenus Põlva- ja Võrumaal. http://www.kinnistuhaldus.ee
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: L Sept 08, 2012 8:53 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti (Põlva, Võru)
- Kontakt:
Re: G (W463) salongi ventilaatori kätte saamine
Keegi mulle reaalse pildi või joonise suudab leida, kus see pingeregulaator (või mis ta õige nimi täpselt on) asetsed. Lääne infoallikad ütlevad, et see peaks olema nähtav seal õhuvõtu avas, mina seda aga seal ei näe.
Kasvõi miski reaalse pildi, et milline see asi '90nda w463l olema peaks.
Kasvõi miski reaalse pildi, et milline see asi '90nda w463l olema peaks.
Korteriühistute haldus- ja juhtimisteenus Põlva- ja Võrumaal. http://www.kinnistuhaldus.ee
Re: G (W463) salongi ventilaatori kätte saamine
Tõstsin küttesüsteemi salongi ja tegin paar pilti.
1989a. W463l asub regulaator salongiventilaatori mootori kõrval küttesüsteemi korpuse sees ja mina muud võimalust ei näe, kui kõik lahti võtta. Võib-olla saab kõige alumise sektsiooni auto külge jätta, ei tea, aga igatahes on korpused õhuava juurest vastu seina päris tugevalt liimitud.
Ja ma ei tea, kas ilma kliimata versioonidel see radiaator on paigaldatud ja kui mitte, kas siis kuidagi ebamugavalt õhuavast õnnestuks läheneda.
Jõudu.
1989a. W463l asub regulaator salongiventilaatori mootori kõrval küttesüsteemi korpuse sees ja mina muud võimalust ei näe, kui kõik lahti võtta. Võib-olla saab kõige alumise sektsiooni auto külge jätta, ei tea, aga igatahes on korpused õhuava juurest vastu seina päris tugevalt liimitud.
Ja ma ei tea, kas ilma kliimata versioonidel see radiaator on paigaldatud ja kui mitte, kas siis kuidagi ebamugavalt õhuavast õnnestuks läheneda.
Jõudu.
- Manused
-
- Kütesüsteemi korpus.
- IMG_1111.jpg (154.31 KiB) Vaadatud 4027 korda
-
- Konditsioneeri radiaator ja salongi ventilaator. Regulaator asub mootori kõrval, kus on kolm plastnaga.
- IMG_1112.jpg (154.52 KiB) Vaadatud 4027 korda
-
- Ventilaatori juhtmestik.
- IMG_1118.jpg (196.25 KiB) Vaadatud 4027 korda
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: L Sept 08, 2012 8:53 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti (Põlva, Võru)
- Kontakt:
Re: G (W463) salongi ventilaatori kätte saamine
Tere! Tänud.
Antud toiming tehtud. Uuesti ei tahaks seda asja läbi teha. Võib kodustes tingimustes üks kena 2 päeva broneerida.
Õigus - peab eemaldama praktiliselt kogu salongi esi osa. Mina salongi radikat eemaldama ei pidanud, sai eraldi selle tiiviku koos plastik osaga ära võtta.
Minu omal oli mootori tagumine puks kinni jäänud, ilmselt liialt kuumaks läinud ja ühe harja küljest ära löönud.
Ei ole mõtet tellida kogu komplekti. Internetis tuhlates trehvasin sellise Boschi koodi otsa (ei tohiks sama kood olla, mis originaalmootoril aga mootor ise sama ja tunduvalt soodsam, kui otse G-mersu mudeli alt võtta ja tegelikuses täpselt sama asi ainult uuem).
Bosch 0130007064
Tiivikut küljes ei ole ehk siis puhas mootor. Tiiviku jaoks tõmmits või kodused lahendused, et kätte saada.
Selline on siis mootor koos tiivikuga
Kellel tarvis, siis võib ühendust võtta know-how osas.
Antud toiming tehtud. Uuesti ei tahaks seda asja läbi teha. Võib kodustes tingimustes üks kena 2 päeva broneerida.
Õigus - peab eemaldama praktiliselt kogu salongi esi osa. Mina salongi radikat eemaldama ei pidanud, sai eraldi selle tiiviku koos plastik osaga ära võtta.
Minu omal oli mootori tagumine puks kinni jäänud, ilmselt liialt kuumaks läinud ja ühe harja küljest ära löönud.
Ei ole mõtet tellida kogu komplekti. Internetis tuhlates trehvasin sellise Boschi koodi otsa (ei tohiks sama kood olla, mis originaalmootoril aga mootor ise sama ja tunduvalt soodsam, kui otse G-mersu mudeli alt võtta ja tegelikuses täpselt sama asi ainult uuem).
Bosch 0130007064
Tiivikut küljes ei ole ehk siis puhas mootor. Tiiviku jaoks tõmmits või kodused lahendused, et kätte saada.
Selline on siis mootor koos tiivikuga
Kellel tarvis, siis võib ühendust võtta know-how osas.
Korteriühistute haldus- ja juhtimisteenus Põlva- ja Võrumaal. http://www.kinnistuhaldus.ee