W460 V8 (M117) swap.

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

W460 V8 (M117) swap.

Postitus Postitas hents99 »

Kas keegi oskab viidata, kust võiks lugeda/vaadata R4`st V8 peale ümber tegemist.

Asi peaks olema suht bolt-on, aga vaataks heameelega üle listi, mis peaks enne tegema hakkamist varuma.

1. asjana ilmselt mootorikäpad, eeldusel, et mootor ise + kast on olemas.
2. teise pikkusega väike kardaan. Käigukastist vahekasti.
3. Kasti toega pole vast probleeme, neid saab edasi-tagasi tõsta.
4. Kollektorid pole probleem, teen ise roostevabast.
5. Toitesüsteem pole oluline, sest läheb jagajavaba EFI.
6. Eeldatavasti pole W460 jaoks teist karteri ülemist poolt tehtud.

Olen paar päeva 230GE (lühike) omanik ja seega ei oma just eriti infot G-klassi kohta erinevalt sõiduautodest.

Hea oleks veel teada, kust oleks mõistlik vaadata käigukasti ülekandeid.
Hetkel garaazis mitmeid 5.0 ja 5.6 mootoreid + kõikidele mootoritele sisuliselt kõiki erinevaid ATM kaste. Isegi üks manuaalkast on olemas, aga jätaks esialgu ATM`i.
W126 560 kastid on veidi lühemate ülekannetega kui 500 kastid. Hetkel tahaks näiteks maanteel saada pööret tsipakese alla.

Aga praegu ei ole teada, mis ülekanded olemasolevad väikses kastis sees on. Eeldatavasti on originaalkast all ja saab kasti koodi EPC`st järgi vaadata ja uurida WIS`ist ülekandeid.


Kui kellelgi on häid näpunäiteid V8 swapi kohta, siis palun jagage neid.

Tänud ette!
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2442
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Postitus Postitas v6sa »

Tõidki ära selle... :twisted:

Tuletan meelde, et kõigil neljastel automaatidel on viimane käik otseülekanne. Seega maanteel Sa selle nipiga pöördeid alla ei saa. Kas viiene kast alla mahub, ei oska isegi arvata... Selle juhtimine Sulle ilmselt olulist probleemi ei valmista.

Kas Sul G-klassi punanurk (eriti sealt avanevad lingid) on juba läbi loet?
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Vaatasin kõik teemad pealkirjati läbi ja V8 infot kohe ei ammutanud.

Eks pean punanurga läbi sirvima.

Ok, kasti koha pealt jah ei teadnud seda otseülekande asja. No tegelt pole see ka probleem. 5-st kasti ei taha ega pea vajalikuks alla aretada.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Koodide järgi tundub, et käpad on kõik V8 (116 ja 117/119) puhul samad, mis on ka üpris loogiline.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: W460 V8 (M117) swap.

Postitus Postitas hents99 »

Nii, väike update: Eelpool kirjutatu käis ikkagi W463 kohta.

Siiski mootorikäpad tuleb uued teha, kasutada saab olemasolevat kardaani.

Kuna mu omad projektid on samamoodi ka arendustöö bolt-on kit`idele, siis ei riku ma olemasolevaid vidinaid, vaid teen uued.

Käpad on uued, samuti käigukasti kinnitustala. Kuna originaalmootoripadjad on suhteliselt kalli hinnaga, siis otsustasin ka ise padjad teha.

Väljalaskekollektoritest nii palju, et mina kasutan 5.6 220kW/300hp mootorilt pärinevaid kollektoreid (4 leegitoru), mis teevad siis nö tri-y väljalaskesüsteemi. Originaalis on väljalaskekollektorit, neist 3 saab kasutada, üks tuleb uus teha (7,8 silindri oma).


Minul tuleb roostevabast väljalase täies pikkuses ja seda pakun ka teistele, sest hetkel juba toodan W126 V8 mootoritele torukollektoreid. W460 tuleb lihtsalt üks kollektor uus teha. Leegitorud on mõistagi erinevad ja ma teen ka nendele rakised, et saaks igal ajal samasuguseid toota.
Torustik tuleb siis: 8x40mm, 4x51mm, 2x60.3mm, seinapaksus 1.5mm.

Eks annan teada, kui asjad valmis, kui mõnel teisel ka huvi peaks olema.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: W460 V8 (M117) swap.

Postitus Postitas hents99 »

Kollektorid ja leegitorud said sellised:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
margus61
Zootramm
Postitusi: 718
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: W460 V8 (M117) swap.

Postitus Postitas margus61 »

Jõudu, ilus asi tuleb. Piltidelt ilma kereta raami vaadates julgeksin soovitada paari asja, kui sul juba plaanis pole.

Kui on vähegi karta, et kunagi 35" ratas alla tuleb on praegu jube mugav poolenisti õhemaks lõigata need kabiini toetavad torud, mis esimeste rataste taga on. Mitte kogu ulatuses, aga umbes kere kandekronsa sisemise servani. Ja ots ka maha, kuni kronsa välimise servani.

Teiseks soovitaks ümmarguste plekitükkidega umbseks keevitada raami põiki olevad torud. Palju kergem pesta ja kui kunagi sügavamale mudasse juhtud, ei lähe need torud pinnast täis. Ainult kõige esimese olen keevitamata jätnud ja mingid koonilised lillepotid otstesse torganud. Kui kunagi roolihoovastiku vardaid sai pühade ürituste käigus kõveraks sõidetud, oli metsas hea neid sirgestamise jaoks otsapidi sinna raami torusse toppida.

Kui kere peal, on mõlemaid töid väga ebamugav teha, kuigi tehtud saab ikka.
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: W460 V8 (M117) swap.

Postitus Postitas hents99 »

Kusjuures, olen isegi mõlemale soovitusele mõelnud. Kohati käivad isegi praegused väiksed rattad vastu talasid. Ise mõtlesin mnigid korgid treida aukudusse, keevitada otseselt ei tahaks. Aga tänud!
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Vasta

Mine “Mercedes”