Palun asjalikku nöu/ infot chevrolet ...

Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators

landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Palun asjalikku nöu/ infot chevrolet ...

Postitus Postitas landmb »

Chevrolet 4,3l mootor + TH 700 käigukast + NP207 vahekast. Nende tykkide head ja vead eraldi vottes ning kuidas need koos vastu peavad.
Toyota Hilux
Land +3725066049
badass
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: T Dets 05, 2006 9:55 am
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Postitus Postitas badass »

Mootor on väike,aga korraliku hooldusega peab vastu kyll,Astro sees näiteks.Mingiks ehitusprojektiks seda eriti ei soovita,sest jöudu pole.Vahekastist ei tea ma midagi,aga 700 k.kasti samuti ehitamiseks ei soovita,kuna see ei talu eriti löhkumist.Niisama tänaval käulamiseks jätkub neid sölmi kyll.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Projekti jaoks seda mootorit vaadatud saigi ja just sellepärast et on lyhike.
Mis probleemid voivad tekkida käigukastiga.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
M.A.R.E.K
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: T Okt 25, 2005 8:35 pm

Postitus Postitas M.A.R.E.K »

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=4036 pakkuda see sama mootor koos kastiga
badass
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: T Dets 05, 2006 9:55 am
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Postitus Postitas badass »

landmb kirjutas:Projekti jaoks seda mootorit vaadatud saigi ja just sellepärast et on lyhike.
Mis probleemid voivad tekkida käigukastiga.

Käigukast on pehmelt öeldes nörk,lagunevad planetaarid,ölipumbad-kettad on niikuinii kulumaterjal.See kast ei pea tagaveoliste autode kyljeski suuremale piinamisele hästi vastu,ilmselt metsaautol veel vähem.Soovitaks ikka 400 vöi siis halvemal juhul 350 kasti vaadata.Vöib-olla kannatab 700 sisse mingi heavy-duty kit toppida,et see paremini vastu peaks,aga niisama saab seda kyll liiga tihti remontida.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Mul on soome poole peal juba mootori ostu kaup juba tehtud, kuid käigu- ja vahekasti puhul pole veel asi kindel, milletottu tahangi selgeks saada mis oleks parim lahendus.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

TH700 vastupidavuse osas avaldaksin arvamust, et kestab küll ja väga hästi kui kast korras on. Tugevamad trumlid ja planetaarid + laiemad lindid koos korralike friktsioonketastega ning tootlikum õlipump ja kui kogu see kompott käima panna läbi täiustatud õlikanalite ja suurema kandepinnaga modulaatori, siis on tulemuseks väga pommikindel kast, mis kannatab kuni 800HP jõudusid. Kasti plussid on see, et mootori jõu kadu on väga väike selle kastiga, kuna kast vajab vähem kui TH350 või TH400 oma käitamiseks jõudu. Ning teine suur eelis on neljas käik, mis maanteesõidus pakub hulka suuremat ökonoomsust koos lukustatava turbiiniga.

Nõus ... tavakombel romulast kasti ostes on TH400 parim valik, kuna tõenäoliselt on see alati korras kuna on tõesti põhimõttelt purunematu tavakasutuses.
+372 5028488
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Tänud jr- ile. Järelikult tuleb siis ka see kast, sest jr kinnitas ka selle soomlase juttu kes seda kasti pakkus. Kauba sees oleks ka kasti pohjalik kontroll. Myyjaks on USA autode remondiga tegelev firma.
Turbiini poole pealt on asi nii et kindluse mottes sai kaup tehtud nii et tuleb n.ö taastatu turbiin, mis teeb mootorile ka hinnalisa 200 eur,-
Toyota Hilux
Land +3725066049
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Nyyd jääb siis veel vahekast, et mida siis eelistada. NP207 on vist koige levinum, kuid kuidas on vastupidavusega?
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Taastatud turbiin unusta ära. Korraliku lukuga turbiini hind uuest peast alla 10KEEK ei ole. Elu on näidanud, et mis on odavam see küll sõidab, aga hakkab veiderdama. A'la läbi libisema või muutub lubatud stall-speed kas suuremaks või väiksemaks. Kuigi see pole nüüd lausa reegel ... lihtsalt tähelepanek.
+372 5028488
badass
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: T Dets 05, 2006 9:55 am
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Postitus Postitas badass »

jr kirjutas:TH700 vastupidavuse osas avaldaksin arvamust, et kestab küll ja väga hästi kui kast korras on. Tugevamad trumlid ja planetaarid + laiemad lindid koos korralike friktsioonketastega ning tootlikum õlipump ja kui kogu see kompott käima panna läbi täiustatud õlikanalite ja suurema kandepinnaga modulaatori, siis on tulemuseks väga pommikindel kast, mis kannatab kuni 800HP jõudusid. Kasti plussid on see, et mootori jõu kadu on väga väike selle kastiga, kuna kast vajab vähem kui TH350 või TH400 oma käitamiseks jõudu. Ning teine suur eelis on neljas käik, mis maanteesõidus pakub hulka suuremat ökonoomsust koos lukustatava turbiiniga.

Nõus ... tavakombel romulast kasti ostes on TH400 parim valik, kuna tõenäoliselt on see alati korras kuna on tõesti põhimõttelt purunematu tavakasutuses.

No a seda ma ju yritasingi öelda,et selleks et see vastu peaks tuleb see enne vastupidavaks teha.Päriselus oma standartkujul ei pea ta sittagi.
Badass-vähemalt 7tk pidanud remonti saatma oma autode alt(samas on ka yks 400 laiali saadud...)
Viimase turbiini ostsin ise uue u5000keeksi eest,Transtari oma,veel peab.
Muide,mis läheks see tugevaks tegemine maksma?Ma mötlen detailid,mitte tegemine.
4 käigu ja luku olemasolu metsas ei pea ma kyll eluliselt vajalikuks.Lihtsalt rohkem asju,mis peeti saavad minna.
Ei pretendeeri oma jutuga Absoluutse Töe auhinnale,lihtsalt minu kogemused seda tyypi kastiga on sellised.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

badass kirjutas:Muide,mis läheks see tugevaks tegemine maksma?Ma mötlen detailid,mitte tegemine.
Üldsegi mitte palju. Siit võib saada alustuseks vajaliku vähema kui 800USD eest:
http://www.700r4l60e.com/store/product. ... =19&page=1

Ka siit võib saada ettekujutuse, palju maksab juba prepatud kast või siis selleks vajalikud osad.
http://www.transmissioncenter.net/700MegaRaptor.htm

Üldiselt on käigukasti järgi vajadus nõrga mootori tunnus, kui lõõpida, aga kui just mitte väga võimsale mootorile otsiks kasti, siis TH700 või siis selle elektrooniline edasiarendus 4L60E oleks just see mida ma kasutaks. Oma Pontiacil sai 4L60E mingil määral kaasa aidatud ja seda lõhkumist lähes 300 hobujõuga, mida LT1 pakkus talus väga hästi. Burnoute ja piirajas peedistamisi ning jõhkraid käsitsidownshifte sai küllaga pakutud kastile. Eriti meeldis mulle kasti väga täpne käitumine ja meeletult lai häälestusvõimalus auto ajus. Tolle kasti tegi mulle Paldiski mnt Imre ja see sõidab siiani ringi.
+372 5028488
märten
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: K Mär 21, 2007 6:39 am
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas märten »

pole vaja otsida soomest mul on kohapeal kõik need osad pakkuda 58445436
tel.58445436
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Nyyd siis natuke aega läinud ja proijekt natuke edenenud, ehk siis tuleb NP 208 vahekast, kuid mida arvata selle http://www.hurst-shifters.com/automatic-shifters.asp firma shifteritest.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Hurst on parim!
+372 5028488
Vasta

Mine “GM”