1. leht 1-st

4L80E õli lisamine

Postitatud: P Apr 05, 2015 3:29 pm
Postitas ametivend
4L80e käigukasti õli lisamine et siis kuidas ja mis kas mootor käima ja kas vahet kas P või N peal või äkki miskit veel vaja teada

Re: 4L80E õli lisamine

Postitatud: P Apr 05, 2015 9:27 pm
Postitas Kill3rBee
Mina lisasin nii, et külma mootoriga panin masina tööle, lappisin käigud läbi (Iga käigu peal tegin 2-3 sek pausi) ja siis jätsin P peale ja töötava mootoriga lisasin juurde. Kontrollisin uuesti nii, et lappisin käigud läbi ja veendusin, et sai õige kogus sisse.

Edit: Meenub, et selline järjekord oli isegi vist Service Manualis.

Re: 4L80E õli lisamine

Postitatud: N Apr 09, 2015 9:17 pm
Postitas jaguar3
Käike pole mõtet lapata, egas käike lapates kastis mingeid lisa protsesse ei toimu, seal on vaikus. Kõik muud "käigud" peale draivi ei ole muud kui sellest järgmise kägu sisselülitamise piiramine. Ehk nt. 3-nda käiku kasutades muutub ainult see, et sõidu ajal üle kolmanda käigu kast ei lähe, muud ei midagi. Seega seistes paned sa D või 1 vahet ei ole. (v.a. üksikud haruldasede kastid, mis alustavad sõitu teise käiguga). Niiet lapata "D", "N" ja "R", muud pole vaja teha, ja tavaliselt ikka sooja mootoriga (kastiga). Mõnel kastil võib ka külmalt, kui on "cold" märge õlivardal olemas.

Re: 4L80E õli lisamine

Postitatud: T Juun 07, 2016 9:09 am
Postitas Kill3rBee
Kahtlen, et Imre pada ajas selle koha pealt ning vaevalt tehase paberid ka valetavad (Loe minu eelmise postituse viimast lauset)

Re: 4L80E õli lisamine

Postitatud: T Juun 07, 2016 1:04 pm
Postitas eerik2
Kui kasti ehitust ja tööpõhimõtet tunned, siis saad aru, et see käikude läbilappamine on ebavajalik. See on vajalik, et vana õli osaliselt välja pesta kanalitest. Enamus automaatkastidel kontrollitakse õli töötava mootori, sooja kasti ja olenevalt mudelist, kas N või P asendis (on kaste, millel üldse puudub P asend).